Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ono na tom nic zajímavého není.Za špatnou hořlavost nového oleje můžou aditiva co se do něj lejou-nový motorový olej se skládá ze základového oleje + aditiva.Věřim kdybych ten základový olej nalil do diesla tak by to sežral jak malinu bez keců.
Vyjeták už skoro žádné aditiva neobsahuje protože je motor už spotřeboval.Takže co vypustíte z vany je jenom základový olej plný bordela.Kdyby se podařilo to od sebe oddělit tak by z toho mělo být dobré palivo.
Vyjeták už skoro žádné aditiva neobsahuje protože je motor už spotřeboval.Takže co vypustíte z vany je jenom základový olej plný bordela.Kdyby se podařilo to od sebe oddělit tak by z toho mělo být dobré palivo.
Jsem stejneho nazoru. Vyrobit odstredivku nebo kovoobrabece ochotneho s ni a bude to pecka.
Jinak mam asi stesti na servis. Brzdovka musi zvlast, chladici taky a pak oleje dohromady. MO plus hodne malo prevodaku, hydrauliky jsem za dva roky nevidel, jedine co, tak asi 1 ATF z ATM.
To co jsem jako prvni varku od jkehosi garaznika byla neskutecna slichta s vajgly a snad i pyliny zametene z podlahy spolu s rozlitym olejem. No co, cerpadlem to nakonec proslo taky.
Jinak mam asi stesti na servis. Brzdovka musi zvlast, chladici taky a pak oleje dohromady. MO plus hodne malo prevodaku, hydrauliky jsem za dva roky nevidel, jedine co, tak asi 1 ATF z ATM.
To co jsem jako prvni varku od jkehosi garaznika byla neskutecna slichta s vajgly a snad i pyliny zametene z podlahy spolu s rozlitym olejem. No co, cerpadlem to nakonec proslo taky.
Mne Aro zralo cele leto M7AD uplne v pohode,akurat pred zimou som ho trocha zriedil benzinom.Dostal som sud toho oleja skoro zadarmo.Len bol zo 10 rokov v tom sude.Myslite,ze vtedy sa este aditiva proti horeniu nedavali?Vyjetak som zatial neskusal,ale keby ho bolo zo 1000 litrov,mozno by sa uz dalo uvazovat aj o odstredivke a filtracii.Za tu cenu by sa zohnalo par motorov
a fakcilo by sa v pohode

Tesak,ta brzdovka oleju asi nevadi,pred par rokmi to Poliaci liali do cervenej nafty aby ju odfarbili a behalo to normalne.Vyjetak je aj tak zmiesany s palivom co don prenikne pocas prace,preto asi lepsie chyta,ako cerstvy olej.Este k tej odstredivke,nie je lahsie ako zhanat motor s velkymi tockami,pouzit motor s 2800ot.a zvecsit priemer bubna o polovicu?Obvodova rychlost bude taka ista alebo vyssia,za menej nakladov 

Naposledy upravil(a) bahno dne 31 pro 2012, 12:33, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Kdo chce met rozskocenou zdimacku, nech to zkusi, neni to prdel, uz pri 1400 ot/min pri nerovnem rotoru dojde k velkym vibracim a jelikoz je buden moc vysoky, tak se sily 10x znasobi, takze dojde po par hodinach provozu k rozpadu a ulomeni hridele v lepsim pripade. Kdo neveri, at zkusi 
Navic hazivost tech lisovanych bubnu Romo je uplne v prdeli, to chodi s presnosti na milimetr u naboje, natoz tak u kraje bubnu.
Kdyby nebyly ty bubny konicne a jen valec, slo by to, kapalina by samospadem postupne padala dolu a dirama letela ven, necistoty by zustavaly, ale je konicka, takze necistoty se budou strhavat dolu a proudit ven.
A u velkych zdimacek je hafl dir, nemaji plny buben, cili hodne stesti s lepenim, nytovanim, ci pajenim
Otacky starych zdimacek nejsou vyssi jak 1500, coz je docela malo i vzhledem k prumeru bubnu...
Nejake experimenty jsem zkousel, treba vyroba bubnu z hlinikoveho pretlakace, sila dna kolem 7 mm, ideal, na soustruhu se upnul, vytocil stred na unasec, chodil krasne, vyska nadoby snizena asi na 7 cm, chodil peknem, skoro bez vibraci, do te doby nez se naplnil kapalinou... stara tatramatka pri prani mlatila mene

Navic hazivost tech lisovanych bubnu Romo je uplne v prdeli, to chodi s presnosti na milimetr u naboje, natoz tak u kraje bubnu.
Kdyby nebyly ty bubny konicne a jen valec, slo by to, kapalina by samospadem postupne padala dolu a dirama letela ven, necistoty by zustavaly, ale je konicka, takze necistoty se budou strhavat dolu a proudit ven.
A u velkych zdimacek je hafl dir, nemaji plny buben, cili hodne stesti s lepenim, nytovanim, ci pajenim


Otacky starych zdimacek nejsou vyssi jak 1500, coz je docela malo i vzhledem k prumeru bubnu...
Nejake experimenty jsem zkousel, treba vyroba bubnu z hlinikoveho pretlakace, sila dna kolem 7 mm, ideal, na soustruhu se upnul, vytocil stred na unasec, chodil krasne, vyska nadoby snizena asi na 7 cm, chodil peknem, skoro bez vibraci, do te doby nez se naplnil kapalinou... stara tatramatka pri prani mlatila mene

Naposledy upravil(a) radluk dne 31 pro 2012, 13:08, celkem upraveno 1 x.