už bylo hodně jízd s napojeným vagem,měření dobijení atd,čištění kostřícich místanydraj píše:To, ze tam das cidlo, neznamena, ze to ukazuje spravne.Muze byt nacaty kabel a pak jednotka nekdy teplotu vidi, nekdy ne.Napichni diagnostiku a podivej se.
sharan AVG po startu zvýší volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jjj,já jen vím že to někomu nedělá vůbec.proto jsem to chtěl mit taky o.k.katany píše:mám dvě alhambry, jedna AFN, jedna AVG (ale to je fuk) dělaj to obě a je to závislé na odběru proudu po startu. když je chladno tak to dělá vždy když hned po startu zapnu vyhřívání oken. podle mě je to naprosto normálnínehledám v tom chybu
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Asi to tak bude, pravda je, že mně psala diagnostika sporadickou závadu na snímač teploty, proto jsem to hledal a taky mi to hlavně dělal opravdu kdykoliv, otáčky vyletěly podle palubovky na 1300 a né jen po startu.
Další co záleží, jak kdo s autem jezdí, Já používám denní svícení a výhřev na okna vůbec, po startu stahuju ventilátor na 2rychlost, zadní topení jsem zrušil, subwofer vypínám už když přijíždím domů a zapínám ho až po ujetí pár kilometrů(nebo podle nálady) jen občas si zapnu sedačku, altím mám po go 120A, baterku 95A a rok starou, autem jezdím denně v tahu 100km, takže se mi po každém startu plně dobije ( kdyby mi někdo chtěl tvrdit, že baterka se plně dobije po nastartování a ujetí 5km, tak mu věřit nebudu)
jak psal marek, Pokud hodnoty na čidlech teplot sedí, tak to určitě nebude závada( mne lítaj plus mínus 5C po odstavení auta na 8 hodin- dle mého tolerance čidel a nebudu to řešit, dokud to nezačne lítat třeba o 10 - 15)
Možné je, ale toho jsem si nevšiml, že i tak se mi zvýší volnoběh cca na 1000ot, než šlápnu na plyn a vyjedu z garáže. Podle mého to je normální stav jak kvůli dobíjení, tak kvůli chodu motoru, kdy za studena potřebuje zvýšené otáčky Pro vyvážený chod. Přesné stavy kdy by si měl otáčky zvednout by určitě dokázal říct ten, kdo upravuje startovací mapy v jednotce
Další co záleží, jak kdo s autem jezdí, Já používám denní svícení a výhřev na okna vůbec, po startu stahuju ventilátor na 2rychlost, zadní topení jsem zrušil, subwofer vypínám už když přijíždím domů a zapínám ho až po ujetí pár kilometrů(nebo podle nálady) jen občas si zapnu sedačku, altím mám po go 120A, baterku 95A a rok starou, autem jezdím denně v tahu 100km, takže se mi po každém startu plně dobije ( kdyby mi někdo chtěl tvrdit, že baterka se plně dobije po nastartování a ujetí 5km, tak mu věřit nebudu)
jak psal marek, Pokud hodnoty na čidlech teplot sedí, tak to určitě nebude závada( mne lítaj plus mínus 5C po odstavení auta na 8 hodin- dle mého tolerance čidel a nebudu to řešit, dokud to nezačne lítat třeba o 10 - 15)
Možné je, ale toho jsem si nevšiml, že i tak se mi zvýší volnoběh cca na 1000ot, než šlápnu na plyn a vyjedu z garáže. Podle mého to je normální stav jak kvůli dobíjení, tak kvůli chodu motoru, kdy za studena potřebuje zvýšené otáčky Pro vyvážený chod. Přesné stavy kdy by si měl otáčky zvednout by určitě dokázal říct ten, kdo upravuje startovací mapy v jednotce
jjj.stím prvním startem to je ono.prostě si chce přidat proud,nic kvůli tomu měnit zbytečně nebudu.auto mam rok,takže až přijde řada na baterku tak se to třeba zlepší(tahle je 6 let stara ale chytá dobře.,starter je taky hlučnější,takže si asi z té baterky taky asi cucne dost.nějak to dopadne.každopadně dám vědet až budu mít nějaké poznatkyxkain píše:Asi to tak bude, pravda je, že mně psala diagnostika sporadickou závadu na snímač teploty, proto jsem to hledal a taky mi to hlavně dělal opravdu kdykoliv, otáčky vyletěly podle palubovky na 1300 a né jen po startu.
Další co záleží, jak kdo s autem jezdí, Já používám denní svícení a výhřev na okna vůbec, po startu stahuju ventilátor na 2rychlost, zadní topení jsem zrušil, subwofer vypínám už když přijíždím domů a zapínám ho až po ujetí pár kilometrů(nebo podle nálady) jen občas si zapnu sedačku, altím mám po go 120A, baterku 95A a rok starou, autem jezdím denně v tahu 100km, takže se mi po každém startu plně dobije ( kdyby mi někdo chtěl tvrdit, že baterka se plně dobije po nastartování a ujetí 5km, tak mu věřit nebudu)
jak psal marek, Pokud hodnoty na čidlech teplot sedí, tak to určitě nebude závada( mne lítaj plus mínus 5C po odstavení auta na 8 hodin- dle mého tolerance čidel a nebudu to řešit, dokud to nezačne lítat třeba o 10 - 15)
Možné je, ale toho jsem si nevšiml, že i tak se mi zvýší volnoběh cca na 1000ot, než šlápnu na plyn a vyjedu z garáže. Podle mého to je normální stav jak kvůli dobíjení, tak kvůli chodu motoru, kdy za studena potřebuje zvýšené otáčky Pro vyvážený chod. Přesné stavy kdy by si měl otáčky zvednout by určitě dokázal říct ten, kdo upravuje startovací mapy v jednotce
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Škoda Felicia combi 1.3MPi