Vibrace pri zrychleni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nielo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 kvě 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Vibrace pri zrychleni

Příspěvek od nielo »

Nazdar chlapi mam nasledujici problem. Vzdy kdyz zrychluju z nizkych otacek cca 1200-1800 a jdu tvrde po plynu, tak se mi rozvibruje predni cast auta... intenzivni je to hlavne u vyssich rychlostnich stupnu, od 3 nahoru. Ale az se motor dostane z nejvetsiho zaberu tak se to zase uklidni. Proste vzdy kdyz jdu po plynu primo od podlahy, tam kde je kriticky bod nabehu akcelerace, tak se to cele rozvibruje. Pokud zrychluju rozumne tak to citit nejde.

Prvni napad bylo rozdelat poloosy a zkontrolovat klouby.. vymenily jsme vnejsi, ale porad to dela...

Byl jsem v SEATu a rekli mi, ze je to asi setrvak... cimz me moc nepotesili...

ze pry to u techto silnych motoru rychle odchazi, ze to nepobira ten kroutak... Pry inzenyri v SEATu vymysleli nejake super nove dovyvazovani (nejake olejove nebo co) a za cas z toho vytece olej a je to v kasi... Ze tam mam dat klasicky setrvak s perkama...

Rikal, ze v nizkych otackach tam ten setrvak lita, ale pri vyssich uz se sam nejak vystredi a tak to prestane..
Rikal, ze by s tim radeji nejezdil,ze se ten vyteceny olej muze vznitit...

V originale stoji 22tis a v nahrade asi 10tis... takze me moc nepotesil...

Moje kara: Seat Leon Top Sport, 110kw + chip, ARL

Myslite, ze by to mohlo byt i neco jineho?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda ;)
nielo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 kvě 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od nielo »

Sportovni sadu? A kde se to da kupit? :) To bude hoodne velkej peniz...
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda ;)
proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

But motor poloosy dvouhmota,a nebo silenbloky-pak jsou jeste jen obcasne se vyskytujici zavady
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

měnit vnější klouby je blbost. když se ti chvěje auto v tahu tak to budou vždycky vnitřní klouby. takže bud setrvák nebo vnitřní klouby.. ale jestli se ti to tolik chvěje tak už ten setrvák bude hodně na kaši. bude už nejspíš vyosenej a zadřenej. na volnoběh to nic nedělá?? zkus prvně ty vnitřní klouby než budeš dávat jinej setrvák. někdy si pujč celý poloosy..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
patrick
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Registrován: 21 úno 2007, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: J. Morava

Příspěvek od patrick »

to nielo: až to vyřešíš tak to sem napiš, velice by mě zajímalo co v tvém případě způsobuje ty vibrace, můj názor znáš, ale jak sem napsal nemusí to byt to stejné jako u mne.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

váha píše:
chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda ;)
proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal :o
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

chiptuning píše:
váha píše:
chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda ;)
proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal :o
tak hlavně aby nevyměnil dvouhmotu a nebyl nasr... (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

váha píše:
chiptuning píše:
váha píše: proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD? :?
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladal :o
tak hlavně aby nevyměnil dvouhmotu a nebyl nasr... (LOL)
to klidně může být, protože to, že to třepe neznamená, že je ten setrvák vadnej, jenom to prostě nestíhá, zkusit zmenšit nebo posunout krouťák
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

já bych spíš sázel na ty klouby.. už jsem to párkrát řešil.. ale uvidíme.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

go.vojta píše:já bych spíš sázel na ty klouby.. už jsem to párkrát řešil.. ale uvidíme.
já už sem zase u PD viděl hodně jiných příčin třepání motoru a pokaždý by se dalo říct že to dělá dvouhmota a ani jednou to dvouhmota nebyla...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
nielo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 06 kvě 2007, 22:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od nielo »

go.vojta píše:měnit vnější klouby je blbost. když se ti chvěje auto v tahu tak to budou vždycky vnitřní klouby. takže bud setrvák nebo vnitřní klouby.. ale jestli se ti to tolik chvěje tak už ten setrvák bude hodně na kaši. bude už nejspíš vyosenej a zadřenej. na volnoběh to nic nedělá?? zkus prvně ty vnitřní klouby než budeš dávat jinej setrvák. někdy si pujč celý poloosy..
Jo asi to byla blbost, ale mechanik byl proste moc chytrej... Ale ty vnejsi byly stejne spatny... setrvak uplne na kasi urcite neni...protoze,kdyz jedu s lehkou nohou, tak je to v pohode a na volnobeh taky nic, ikdyz to vytacim. Je to proste neco, co trpi pri velkem zaberu...
Jo moc rad bych si pujcil cely poloosy,ale kdo a kde mi to pujci na takovy auto?

Jiny clovek mi rikal, ze se mu zase zda jakoby se to dusilo, jakoby mu neco chybelo... pry mozna spatny nejaky 3-cestny tlakovy ventil...
Asi s tim pro jistotu pojedu na diagnostiku a zjistim, co tomu autu pri tom zrychleni chybi.
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Jak píše Huml: Dvouhmotovej setrvák má vyhlazovat nerovnoměrnej průběh točivýho momentu motoru. Pro určitej max moment sou naladěný i pružinky a hmota setrváku. Když tam máš čip kterej přidá +30% Nm tak je veškerý naladění vtahu - tzn. setrvák nemusí bejt vháji, jen prostě nestíhá (častým používáním v tomhle režimu, půjde do kytek dřív).
Mě tohle dělá Vento taky, myslel sem že to sou pneu ale už tam mám třetí a dělá to furt stejně. Nejvíc na pětku kolem 90km/h když přidám víc plynu (za 2/3) nad 120 km/h to přestane.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“