Vibrace pri zrychleni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vibrace pri zrychleni
Nazdar chlapi mam nasledujici problem. Vzdy kdyz zrychluju z nizkych otacek cca 1200-1800 a jdu tvrde po plynu, tak se mi rozvibruje predni cast auta... intenzivni je to hlavne u vyssich rychlostnich stupnu, od 3 nahoru. Ale az se motor dostane z nejvetsiho zaberu tak se to zase uklidni. Proste vzdy kdyz jdu po plynu primo od podlahy, tam kde je kriticky bod nabehu akcelerace, tak se to cele rozvibruje. Pokud zrychluju rozumne tak to citit nejde.
Prvni napad bylo rozdelat poloosy a zkontrolovat klouby.. vymenily jsme vnejsi, ale porad to dela...
Byl jsem v SEATu a rekli mi, ze je to asi setrvak... cimz me moc nepotesili...
ze pry to u techto silnych motoru rychle odchazi, ze to nepobira ten kroutak... Pry inzenyri v SEATu vymysleli nejake super nove dovyvazovani (nejake olejove nebo co) a za cas z toho vytece olej a je to v kasi... Ze tam mam dat klasicky setrvak s perkama...
Rikal, ze v nizkych otackach tam ten setrvak lita, ale pri vyssich uz se sam nejak vystredi a tak to prestane..
Rikal, ze by s tim radeji nejezdil,ze se ten vyteceny olej muze vznitit...
V originale stoji 22tis a v nahrade asi 10tis... takze me moc nepotesil...
Moje kara: Seat Leon Top Sport, 110kw + chip, ARL
Myslite, ze by to mohlo byt i neco jineho?
Prvni napad bylo rozdelat poloosy a zkontrolovat klouby.. vymenily jsme vnejsi, ale porad to dela...
Byl jsem v SEATu a rekli mi, ze je to asi setrvak... cimz me moc nepotesili...
ze pry to u techto silnych motoru rychle odchazi, ze to nepobira ten kroutak... Pry inzenyri v SEATu vymysleli nejake super nove dovyvazovani (nejake olejove nebo co) a za cas z toho vytece olej a je to v kasi... Ze tam mam dat klasicky setrvak s perkama...
Rikal, ze v nizkych otackach tam ten setrvak lita, ale pri vyssich uz se sam nejak vystredi a tak to prestane..
Rikal, ze by s tim radeji nejezdil,ze se ten vyteceny olej muze vznitit...
V originale stoji 22tis a v nahrade asi 10tis... takze me moc nepotesil...
Moje kara: Seat Leon Top Sport, 110kw + chip, ARL
Myslite, ze by to mohlo byt i neco jineho?
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
napis reeshovi
http://race.dieselpower.cz/
http://race.dieselpower.cz/
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
měnit vnější klouby je blbost. když se ti chvěje auto v tahu tak to budou vždycky vnitřní klouby. takže bud setrvák nebo vnitřní klouby.. ale jestli se ti to tolik chvěje tak už ten setrvák bude hodně na kaši. bude už nejspíš vyosenej a zadřenej. na volnoběh to nic nedělá?? zkus prvně ty vnitřní klouby než budeš dávat jinej setrvák. někdy si pujč celý poloosy..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladalváha píše:proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD?chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda

tak hlavně aby nevyměnil dvouhmotu a nebyl nasr...chiptuning píše:protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladalváha píše:proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD?chiptuning píše:je to dvouhmota na 100pro,pomuze vymena,nejlepe sportovni sadu komplet,a asi by bylo dobry trochu snizit kroutak od spoda

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
to klidně může být, protože to, že to třepe neznamená, že je ten setrvák vadnej, jenom to prostě nestíhá, zkusit zmenšit nebo posunout krouťákváha píše:tak hlavně aby nevyměnil dvouhmotu a nebyl nasr...chiptuning píše:protoze arl s chipem/otazka jak udelanym/ uz ma dost kroutaku na to aby to setrvak nezvladalváha píše: proč si všichni myslíte že když se třese motor tak je to automaticky dvouhmota,hlavně u PD?
Jo asi to byla blbost, ale mechanik byl proste moc chytrej... Ale ty vnejsi byly stejne spatny... setrvak uplne na kasi urcite neni...protoze,kdyz jedu s lehkou nohou, tak je to v pohode a na volnobeh taky nic, ikdyz to vytacim. Je to proste neco, co trpi pri velkem zaberu...go.vojta píše:měnit vnější klouby je blbost. když se ti chvěje auto v tahu tak to budou vždycky vnitřní klouby. takže bud setrvák nebo vnitřní klouby.. ale jestli se ti to tolik chvěje tak už ten setrvák bude hodně na kaši. bude už nejspíš vyosenej a zadřenej. na volnoběh to nic nedělá?? zkus prvně ty vnitřní klouby než budeš dávat jinej setrvák. někdy si pujč celý poloosy..
Jo moc rad bych si pujcil cely poloosy,ale kdo a kde mi to pujci na takovy auto?
Jiny clovek mi rikal, ze se mu zase zda jakoby se to dusilo, jakoby mu neco chybelo... pry mozna spatny nejaky 3-cestny tlakovy ventil...
Asi s tim pro jistotu pojedu na diagnostiku a zjistim, co tomu autu pri tom zrychleni chybi.
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Jak píše Huml: Dvouhmotovej setrvák má vyhlazovat nerovnoměrnej průběh točivýho momentu motoru. Pro určitej max moment sou naladěný i pružinky a hmota setrváku. Když tam máš čip kterej přidá +30% Nm tak je veškerý naladění vtahu - tzn. setrvák nemusí bejt vháji, jen prostě nestíhá (častým používáním v tomhle režimu, půjde do kytek dřív).
Mě tohle dělá Vento taky, myslel sem že to sou pneu ale už tam mám třetí a dělá to furt stejně. Nejvíc na pětku kolem 90km/h když přidám víc plynu (za 2/3) nad 120 km/h to přestane.
Mě tohle dělá Vento taky, myslel sem že to sou pneu ale už tam mám třetí a dělá to furt stejně. Nejvíc na pětku kolem 90km/h když přidám víc plynu (za 2/3) nad 120 km/h to přestane.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
