Nouzový režim, plnící tlak-regulační odchylka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

To Jenda222: Tím, že jsem napsal, že s těmi prodřenými hadičkami nemají kluci pravdu jsem nechtěl vyvolat zbytečnou diskusi, ale jen Ti poradit, že v Tvém případě nemusíš hadičky řešit. Také jsem přesvědčen, že problém bude v zatuhávající regulaci, jak tady již kluci uvedli.
Nejrychleji se o tom přesvědčíš, když odšroubuješ ty dvě matičky, které uchycují baňku k držáku/10mm/ a zkusíš zahýbat s baňkou od dorazu k dorazu. Musí to jít lehce a dorazy jsou cítit. Když pustíš baňku, tak by se měla vlastní tíhou zastavit až o spodní doraz /červíka/. K hornímu dorazu je to asi 1 cmm. Baňka by neměla dosedat až na držák, ale měla by se zastavit asi 2 mm před držákem. K držáku bys ji měl dotlačit přes odpor pružiny. Pokud to není moc zatuhlé dá se to většinou rozhýbat. Pokud ne, tak by muselo turbo ven a vyčistit.
Pokud máš diagnostiku tak LOG je samozřejmě to nejsnadnější.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
kurt67
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2011, 12:19

Příspěvek od kurt67 »

Dobrý den ,mohl by se mi nějaký odborník mrknout na můj log,padá to do nouzáku jen když to podtočím na 4 stupeň a držím plný plyn. v případě řazení 1 až 4 vytočeno nad 3500 bez problému. 1,9 TDI ASV 2002
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od embrojo »

[quote="kurt67"]Dobrý den ,mohl by se mi nějaký odborník mrknout na můj log,padá to do nouzáku jen když to podtočím na 4 stupeň a držím plný plyn. v případě řazení 1 až 4 vytočeno nad 3500 bez problému. 1,9 TDI ASV 2002
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750[/quote
Stejny problem jsem a nakonec to byl ucpany kat (wallbash)
vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
kurt67
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2011, 12:19

Příspěvek od kurt67 »

Díky za odpověď,mám to nějak řešit,nebo se na to vyprdnout ,resp. oprava znamená výměna katu? Jinak na log ses díval? Zbytek veličin je v normě?
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

kurt67 píše:Dobrý den ,mohl by se mi nějaký odborník mrknout na můj log,padá to do nouzáku jen když to podtočím na 4 stupeň a držím plný plyn. v případě řazení 1 až 4 vytočeno nad 3500 bez problému. 1,9 TDI ASV 2002
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750
turbo musi jit ven a vycistit.... Regulace na turbu je totalne zatuhla.....
S katem to nijak nesouvisi....
kurt67
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2011, 12:19

Příspěvek od kurt67 »

Děkuji za odpověď,jinak váha je ok?
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

kurt67 píše:Děkuji za odpověď,jinak váha je ok?
vaha je ok...
kurt67
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2011, 12:19

Příspěvek od kurt67 »

Díky! Můžete mi doporučit někoho z okolí OVY resp,F-M ? Kolik takové vyčištění stojí?
styblow
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 10 črc 2011, 11:15
Bydliště: Jablonec

Příspěvek od styblow »

U nas v turboservise za to chteji kolem 3000kc.
Jinak s tema hadickama. Mel jsem jednu prodrenou a vubec to nejelo a k tomu nefungoval posilovac. Takze nejdriv si rikam, ze by byla v prdeli vyveva, ale ta vytvarela podtlak. Tak jsem sel po hadickach a nic jsem nenasel, tak jsem koupil N75 hned ho tam prodejny dal a nic :D Tak jsem znova zkontrolaval hodicky a jedna mrska prodrena a skovana pod plastovym krytem.
kurt67
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2011, 12:19

Příspěvek od kurt67 »

Tak turbo vyčištěno,ani ne tak zakarbonováno,spíše na tom spodním kroužku po kterém chodí lopatky byly drobné oděrky o které to zřejmě "kopalo". Hodil jsem 1200 smirek na sklo a vylapoval to ručně do hladka,poskládal a je po nouzáku. Log přikládám ,tak kdyby se někdo vyjádřil,jestli je vše ok,budu rád. Jinak díky všem co reagovali na můj dotaz.
http://leteckaposta.cz/318699917
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano , bude to v pořádku. Ten motor jsi měl správně vytočit minimálně do 3000 ot. s plným plynem. Ještě lepší by bylo nalogovat bloky 1,3,11, aby bylo vidět i vstřikované množství. Podle délky akcelerace jsi to hnal do pěkného kopce. Předpokládám, že na čtyřku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
kurt67
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2011, 12:19

Příspěvek od kurt67 »

Správný odhad,prudký kopec,čtyřka od spodu a plný,bohužel kopec ne tak dlouhý,abych to vytočil alespoň na ty 3000 a nerozbil si v tom počasí hubu :)
Díky za odpověď !
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Odpovědi: 0
Registrován: 01 zář 2011, 21:45

Příspěvek od m.a.r.e.k »

moze sa neico stat ked mi pada auto do nudzoveho rezimu ( je zatuhnuta regulacia na turbe ) a necham to tak ?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zaděláváš si na výměnu těsnění pod hlavou.
Malyfilip
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 02 zář 2014, 19:08

Příspěvek od Malyfilip »

čau chtěl bych se zeptat mám Vw golf 4 1.9tdi 96kw Pd motor ASZ jednou jsem jel a turbo se začlo jakby dusit a z ničeho nic se vyplo a už tyden nejede.. :-/ z výfuku mi nešel černy dym ani trošku ... vyměnil jsem ventil na Měnič tlaku aji vahu vzduchu a nic :-/ neví někdo co s tím.. ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“