Nouzový režim, plnící tlak-regulační odchylka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To Jenda222: Tím, že jsem napsal, že s těmi prodřenými hadičkami nemají kluci pravdu jsem nechtěl vyvolat zbytečnou diskusi, ale jen Ti poradit, že v Tvém případě nemusíš hadičky řešit. Také jsem přesvědčen, že problém bude v zatuhávající regulaci, jak tady již kluci uvedli.
Nejrychleji se o tom přesvědčíš, když odšroubuješ ty dvě matičky, které uchycují baňku k držáku/10mm/ a zkusíš zahýbat s baňkou od dorazu k dorazu. Musí to jít lehce a dorazy jsou cítit. Když pustíš baňku, tak by se měla vlastní tíhou zastavit až o spodní doraz /červíka/. K hornímu dorazu je to asi 1 cmm. Baňka by neměla dosedat až na držák, ale měla by se zastavit asi 2 mm před držákem. K držáku bys ji měl dotlačit přes odpor pružiny. Pokud to není moc zatuhlé dá se to většinou rozhýbat. Pokud ne, tak by muselo turbo ven a vyčistit.
Pokud máš diagnostiku tak LOG je samozřejmě to nejsnadnější.
Nejrychleji se o tom přesvědčíš, když odšroubuješ ty dvě matičky, které uchycují baňku k držáku/10mm/ a zkusíš zahýbat s baňkou od dorazu k dorazu. Musí to jít lehce a dorazy jsou cítit. Když pustíš baňku, tak by se měla vlastní tíhou zastavit až o spodní doraz /červíka/. K hornímu dorazu je to asi 1 cmm. Baňka by neměla dosedat až na držák, ale měla by se zastavit asi 2 mm před držákem. K držáku bys ji měl dotlačit přes odpor pružiny. Pokud to není moc zatuhlé dá se to většinou rozhýbat. Pokud ne, tak by muselo turbo ven a vyčistit.
Pokud máš diagnostiku tak LOG je samozřejmě to nejsnadnější.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Dobrý den ,mohl by se mi nějaký odborník mrknout na můj log,padá to do nouzáku jen když to podtočím na 4 stupeň a držím plný plyn. v případě řazení 1 až 4 vytočeno nad 3500 bez problému. 1,9 TDI ASV 2002
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 23 zář 2008, 20:46
- Bydliště: Olomoucko
Odpovědi: 0
[quote="kurt67"]Dobrý den ,mohl by se mi nějaký odborník mrknout na můj log,padá to do nouzáku jen když to podtočím na 4 stupeň a držím plný plyn. v případě řazení 1 až 4 vytočeno nad 3500 bez problému. 1,9 TDI ASV 2002
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750[/quote
Stejny problem jsem a nakonec to byl ucpany kat
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750[/quote
Stejny problem jsem a nakonec to byl ucpany kat

vw GOLF 7 2.0tdi 110kw
turbo musi jit ven a vycistit.... Regulace na turbu je totalne zatuhla.....kurt67 píše:Dobrý den ,mohl by se mi nějaký odborník mrknout na můj log,padá to do nouzáku jen když to podtočím na 4 stupeň a držím plný plyn. v případě řazení 1 až 4 vytočeno nad 3500 bez problému. 1,9 TDI ASV 2002
Děkuji !
Log: http://leteckaposta.cz/184669750
S katem to nijak nesouvisi....
U nas v turboservise za to chteji kolem 3000kc.
Jinak s tema hadickama. Mel jsem jednu prodrenou a vubec to nejelo a k tomu nefungoval posilovac. Takze nejdriv si rikam, ze by byla v prdeli vyveva, ale ta vytvarela podtlak. Tak jsem sel po hadickach a nic jsem nenasel, tak jsem koupil N75 hned ho tam prodejny dal a nic
Tak jsem znova zkontrolaval hodicky a jedna mrska prodrena a skovana pod plastovym krytem.
Jinak s tema hadickama. Mel jsem jednu prodrenou a vubec to nejelo a k tomu nefungoval posilovac. Takze nejdriv si rikam, ze by byla v prdeli vyveva, ale ta vytvarela podtlak. Tak jsem sel po hadickach a nic jsem nenasel, tak jsem koupil N75 hned ho tam prodejny dal a nic

Tak turbo vyčištěno,ani ne tak zakarbonováno,spíše na tom spodním kroužku po kterém chodí lopatky byly drobné oděrky o které to zřejmě "kopalo". Hodil jsem 1200 smirek na sklo a vylapoval to ručně do hladka,poskládal a je po nouzáku. Log přikládám ,tak kdyby se někdo vyjádřil,jestli je vše ok,budu rád. Jinak díky všem co reagovali na můj dotaz.
http://leteckaposta.cz/318699917
http://leteckaposta.cz/318699917
Ano , bude to v pořádku. Ten motor jsi měl správně vytočit minimálně do 3000 ot. s plným plynem. Ještě lepší by bylo nalogovat bloky 1,3,11, aby bylo vidět i vstřikované množství. Podle délky akcelerace jsi to hnal do pěkného kopce. Předpokládám, že na čtyřku.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip