Jaky hybrid pro cca 230Hp??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

Smoke píše:zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
:shock:
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Smoke píše:zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s
Tak aspoň približnu cenu by si prezradiť mohol a približné údaje....
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nemohol, nejsu prodejce. a údaje chceš jaké? že dá 250k ? cenu si vygoogli, nebo repas, to už je na každým co zvolí. nebo tdiclub.com prodávaj nachystané s baňkou, se svodama atd. stačí hledat ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Smoke píše:mirkuv graf je pěknej, ale takto pěkné se zas tak často nevidí, a často s tym bývá problém a zejména s životností.
a 2260 vyváženou jsem viděl do 182t ot, a dle mapy je bezpečná hranice 185t, divné že každé vyvažuje jinak
všechno je o seřízení a nastavení. Pro toho, kdo to chce namontovat, jezdit a nic neřešit určitě nové. Ten hybrid (1756 ve svodech) má nevýhodu, že se v něm vrtalo víc lidí a stejně to nakonec musíte nastavit na autě a pohrát si s tím. Ale zase je levnější a zástavba jednoduchá. Měl jsem tu čest s montáží 3 hybridů a do 2 jsem musel zasáhnout, nebylo to přesně podle mého gusta. Ale všechny jezdí do teď, najeto mají mezi 40-70 tis a všechny OK. Ale nové je nové to je známá věc...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

já sem našel tady http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... rsion.html v přepočtu na naše vychází kolem 25 tis doprava něco kolem tisícovky. Je to už upravený na podtlak. Mají tam i příruby, redukce a těsnění zatím jsem levnější variantu nenašel. Hledám dál času dosti :)
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

ty jo díky za odkaz. Hned jdu navázat spojení jestli bude za tu cenu tak je to bomba
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

V roce 2007 jsem měl se 1756VK 234 PS, 507 Nm a nijak extra jsem ho nenastavoval.
Jestli už někdo uvažuje nad úpravou výfuku, tak je to jasná volba. 8)
Jelikož jsem vzdal stavbu mého Transportéra, asi půjde 1756VK do G4 ( vyvážené je do 222 t. s grafem ).
Pak bych třeba dal pár foto. :)
Jinak u G4 4x4 budu s tímhle turbem asi držitelem světového rekordu- výměna turba mi trvá pouhých 20 min. (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
atlas
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 27 zář 2011, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jaroslav

Příspěvek od atlas »

sem zvedavej jak se povede uz mam gtb1756vk na stole :) prijde zastavet do o1 4x4 agr :)
Naposledy upravil(a) atlas dne 13 led 2013, 18:27, celkem upraveno 1 x.
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Se tady nějak roztrhl pytel s těma 1756 :-D . Já mám zažádáno jenom čekám na odpověď ;)
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Jeny píše:Tak tohle mě taky zajímá. Jsem v podobné situaci. ASZ fmic..... Dost mě zaujalo toto turbo http://www.turbosport.cz/1702-tsa220.html ještě před vánoci bylo za 24 tis
já mám od Ondřeje tenhle hybrid a nadmíru jsem spokojenej!za mě doporučuji! akorád to chce ještě vstřiky a dá se na něm přes 230ps...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

sh.w píše:Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t :?
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
Netusim proc tomu tak bylo, mohu se jen dohadovat. Jen se zeptam - dal jsi pozadavek na dovyvazeni na vyssi otacky? ... ale ono i tak se mi to nezda, protoze kdyz tomu jinak neni, dovyvazuji to v ramci spektra pracovnich otacek.

Jinak pokud to bylo pouzite turbo, mohlo se stat, ze pak uz to lezlo moc vysoko a bylo to nedovyvazitelne bez nutnosti repase (pozn.: to dost lidi zaskoci, kdyz da Oleg turbo na vyvazovacku a rekne jim, ze je to zrale na repas) - to vskutku nevim, nejsem jejich obchodni zastupce, mas pusu, mel jsi tam zavolat a zeptat se. Pochybuju, ze kdyby sis rekl o vyvazeni na vyssi otacky a on tak neucinil, ze by to odeslali bez komentare. Ja z toho neprofituju takze to nehodlam ani resit. Jimovi treba nedovyvazili nad 200tis. RPM z duvodu, ze si o vice nerekl, takze mu to vyvazili na 182tis. RPM.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Je to tak, já jsem o vyvážení do vyšších otáček výslovně žádal.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
sh.w
Přispěvovatel
Příspěvky: 505
Registrován: 03 dub 2010, 15:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od sh.w »

Forest píše:
sh.w píše:Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t :?
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta
Netusim proc tomu tak bylo, mohu se jen dohadovat. Jen se zeptam - dal jsi pozadavek na dovyvazeni na vyssi otacky? ... ale ono i tak se mi to nezda, protoze kdyz tomu jinak neni, dovyvazuji to v ramci spektra pracovnich otacek.

Jinak pokud to bylo pouzite turbo, mohlo se stat, ze pak uz to lezlo moc vysoko a bylo to nedovyvazitelne bez nutnosti repase (pozn.: to dost lidi zaskoci, kdyz da Oleg turbo na vyvazovacku a rekne jim, ze je to zrale na repas) - to vskutku nevim, nejsem jejich obchodni zastupce, mas pusu, mel jsi tam zavolat a zeptat se. Pochybuju, ze kdyby sis rekl o vyvazeni na vyssi otacky a on tak neucinil, ze by to odeslali bez komentare. Ja z toho neprofituju takze to nehodlam ani resit. Jimovi treba nedovyvazili nad 200tis. RPM z duvodu, ze si o vice nerekl, takze mu to vyvazili na 182tis. RPM.
O pozadavek na vyssi otacky jsem nezadal,namerili max 0.77gPk
Turbo bylo pouzite ale melo najeto jen par tisic km,bez vule.Dal se novy compressor z duvodu mirnych sekancu na lopatkach a maticka se dala taky puvodni (uz obrousena)Kdyz turbo dorazilo po vyvazeni ke mne,koukam a maticka v puvodnim stavu,nedotknuta.Volal jsem tam a ze nekdy se to stava,ze neni potreba nic ubrusovat z matky,je to mozny vubec to takhle trefit?
Jeste jsem zadal at k turbu prilozi diagram o vyvazeni,ten nedosel,na treti moji zadost ho poslali na meil,s tim ze se omlouvaj,nejela tiskarna.
Znamy taky daval mirne jetou 2260 na vyvazeni,bez zadosti na vyssi ot. a slo to pres 180t.
GIV 4x4 (AJM 85kw)=vymena za ASZ>KAT-EGR-MAF off,
hybrid_firad+80%_FMIC_Sachs Race_vyfuk D70_
brake 312mm+DSPF_18'' OZ_HP-Sporting+H&R
2xxhp 5xxNm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nevim, kdyztak napis jmeno, mesto a datum a mohu se poptat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“