Čidlo tlaku sacího potrubí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
blesk89
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15 lis 2010, 19:09
Odpovědi: 0

Čidlo tlaku sacího potrubí

Příspěvek od blesk89 »

Zdravím auto mě neustále padá do nouzového režimu.
Na výpisu z vag mě píše:
čidlo tlaku potrubý
zkrat na plus.

Čidlo jsem vyletoval a přeměnil za druhé ale chyba je stále stejná.
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142206.jpg
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142239.jpg

No forum jsem si četl že může být problém v turbu,kde jsou malé vymezovací hodnoty proto se dávají podložky.
Jedná se o auto Audi A4 b5 1.9TDI AHU,Motor je předělávanej a jde zde daná ŘJ Z 81kw + turbo ,bohužel ale nevím jestli je to 9-ti lopatkové a nebo 11-ti lopatkové je možnost když Vám jsem dám fotku poznat o jaký tip se jedná?

Děkuji za jakékoliv informace,
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Problém není v čidle tlaku,ale v tom,že ti turbo přefukuje..Napýchni to a udělej log,,nejspíš ti to nefunguje tak jak bymělo.. (myslím tu přestavbu)
Octavia II RS
blesk89
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15 lis 2010, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od blesk89 »

no ono to fungovalo ale mě přijde že potom se to turbo zas*ralo a pak s tím začali být problémy, ohledně toho logu které potřebujete vidět hodnoty?popřípadě kterej blok měřených hodnot?
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Blok 10 a 11- váha a turbo..

Nejspíš se ti začla zadírat regulace..pokud to fungovalo a teď to blbne..
Octavia II RS
blesk89
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15 lis 2010, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od blesk89 »

Ok log udělám ,je pravda že když se vyčistilo turbo tak to cca 500km jelo v pořádku , ale poté znova zasa to začalo padat,Když jsem zkoušel ručně tahat za regulaci tak chodila v pořádku.
blesk89
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15 lis 2010, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od blesk89 »

Tady je log za jízdy ten druhej by měl být lepší. V tomto počasí je to o hubu :)

https://www.dropbox.com/s/m83jzdm6xm0tcgt/log1.CSV
https://www.dropbox.com/s/h9tj3kcrkk6zt45/log2.CSV
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

problem je pravdepodobne v zasekavajucej regulacii (moze byt zaseknuty mechanizmus naklapania,alebo podtlakova banka), turbo podla logu prefukuje

male technicke okienko k tej chybe:
k tomu aby auto padlo do nudzaku musi byt odchylka pozadovanej a skutocnej hodnoty turba (cca 150mBar - plati pre rotacku), a toto musi trvat cca 6.5 sekundy - vyhlasi chybu - prekrocena regulacna odchlyka

no a ako sa stala tato chyba:
RJ motora ma nejaky rozsah analogovych hodnot, ktore ocakava od cidla tlaku (napr. v tomto pripade ma RJ motora nastavene, ze pri tlaku 2600mBar, je digitalny ekvivalent (k prislusnemu napatiu z cidla) 989, a ak (si spravne pamatam) sa objavi na vstupe hodnota 991,tak rj motora je nastavena tak, ze vyhodi chybu cidla (pretoze je to hodnota,ktoru by normalne nemalo cildo mat)
aj ked v tomto pripade je to asi sposobene tym, ze turbo prefukuje

//spominam to len ako technicku "pikošku", keby to niekoho zaujimalo :kol7:
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

přefukuje turbo chce to vypodložit regulaci a nastavit tahlo banky
Tiguan 2 2.0 tdi
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

nevím, pokud přefukuje, nebo naopak nefouká, chyba je regulační mez nedosažena, nebo obráceně regulační mez překročena. Tady bych spíš viděl něco šluslého v jednotce závada - zkrat na +
blesk89
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 15 lis 2010, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od blesk89 »

Aha tak teda jakým směrem jít?sehnat druhou ŘJ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na log jsem nekoukal, ale u pokud tlak dosahuje max. rozsahu čidla, vypisuje se u těchto starších jednotek zkrat na plus, takže vyčistit turbo
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ja jsem jich moc nevymenil. vzdy byl problem v turbu, a to co jsem vymenil bylo na prani chytreho zakaznika s vysledkem nula.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“