Čidlo tlaku sacího potrubí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Čidlo tlaku sacího potrubí
Zdravím auto mě neustále padá do nouzového režimu.
Na výpisu z vag mě píše:
čidlo tlaku potrubý
zkrat na plus.
Čidlo jsem vyletoval a přeměnil za druhé ale chyba je stále stejná.
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142206.jpg
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142239.jpg
No forum jsem si četl že může být problém v turbu,kde jsou malé vymezovací hodnoty proto se dávají podložky.
Jedná se o auto Audi A4 b5 1.9TDI AHU,Motor je předělávanej a jde zde daná ŘJ Z 81kw + turbo ,bohužel ale nevím jestli je to 9-ti lopatkové a nebo 11-ti lopatkové je možnost když Vám jsem dám fotku poznat o jaký tip se jedná?
Děkuji za jakékoliv informace,
Na výpisu z vag mě píše:
čidlo tlaku potrubý
zkrat na plus.
Čidlo jsem vyletoval a přeměnil za druhé ale chyba je stále stejná.
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142206.jpg
http://imageshack.us/content_round.php? ... 142239.jpg
No forum jsem si četl že může být problém v turbu,kde jsou malé vymezovací hodnoty proto se dávají podložky.
Jedná se o auto Audi A4 b5 1.9TDI AHU,Motor je předělávanej a jde zde daná ŘJ Z 81kw + turbo ,bohužel ale nevím jestli je to 9-ti lopatkové a nebo 11-ti lopatkové je možnost když Vám jsem dám fotku poznat o jaký tip se jedná?
Děkuji za jakékoliv informace,
Tady je log za jízdy ten druhej by měl být lepší. V tomto počasí je to o hubu 
https://www.dropbox.com/s/m83jzdm6xm0tcgt/log1.CSV
https://www.dropbox.com/s/h9tj3kcrkk6zt45/log2.CSV

https://www.dropbox.com/s/m83jzdm6xm0tcgt/log1.CSV
https://www.dropbox.com/s/h9tj3kcrkk6zt45/log2.CSV
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
problem je pravdepodobne v zasekavajucej regulacii (moze byt zaseknuty mechanizmus naklapania,alebo podtlakova banka), turbo podla logu prefukuje
male technicke okienko k tej chybe:
k tomu aby auto padlo do nudzaku musi byt odchylka pozadovanej a skutocnej hodnoty turba (cca 150mBar - plati pre rotacku), a toto musi trvat cca 6.5 sekundy - vyhlasi chybu - prekrocena regulacna odchlyka
no a ako sa stala tato chyba:
RJ motora ma nejaky rozsah analogovych hodnot, ktore ocakava od cidla tlaku (napr. v tomto pripade ma RJ motora nastavene, ze pri tlaku 2600mBar, je digitalny ekvivalent (k prislusnemu napatiu z cidla) 989, a ak (si spravne pamatam) sa objavi na vstupe hodnota 991,tak rj motora je nastavena tak, ze vyhodi chybu cidla (pretoze je to hodnota,ktoru by normalne nemalo cildo mat)
aj ked v tomto pripade je to asi sposobene tym, ze turbo prefukuje
//spominam to len ako technicku "pikošku", keby to niekoho zaujimalo
male technicke okienko k tej chybe:
k tomu aby auto padlo do nudzaku musi byt odchylka pozadovanej a skutocnej hodnoty turba (cca 150mBar - plati pre rotacku), a toto musi trvat cca 6.5 sekundy - vyhlasi chybu - prekrocena regulacna odchlyka
no a ako sa stala tato chyba:
RJ motora ma nejaky rozsah analogovych hodnot, ktore ocakava od cidla tlaku (napr. v tomto pripade ma RJ motora nastavene, ze pri tlaku 2600mBar, je digitalny ekvivalent (k prislusnemu napatiu z cidla) 989, a ak (si spravne pamatam) sa objavi na vstupe hodnota 991,tak rj motora je nastavena tak, ze vyhodi chybu cidla (pretoze je to hodnota,ktoru by normalne nemalo cildo mat)
aj ked v tomto pripade je to asi sposobene tym, ze turbo prefukuje
//spominam to len ako technicku "pikošku", keby to niekoho zaujimalo
