a cena v dnešní době mnohdy NEODPOVÍDÁ kvalitě
Bosch 764 z brazilie??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Foreste ať už čtu jakýkoliv topic o těchto tryskách, hoooodně moc se mi jevíš jako výrobce originálních trysek:D
a cena v dnešní době mnohdy NEODPOVÍDÁ kvalitě
a ne, nekomentuj mi to dlouhým referátem..dnes dražší, neznamená lepší, ani kvalitnější..souhlas že možná zrovna v těch tryskách tomu tak je, ale tvůj příspěvek vyzněl všeobecně, a to se obrovsky pleteš 
a cena v dnešní době mnohdy NEODPOVÍDÁ kvalitě
Seat Leon 1.9 TDi 81 Kw, kat+egr off...
1/4 míle
Příbram 17.759
1/4 míle
Příbram 17.759
vcera som instaloval jednemu chalanovi 502ky brasil, na skusacke otvaracie tlaky s max rozdielom 5barov a naftova hmla stupala z flase este po cca 2-3 minutach po teste, vyrovnavacie davky pri nule, az som bol prekvapeny... 
Naposledy upravil(a) toefuk dne 03 úno 2013, 18:57, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Některý trysky i z brazílie jsem montoval už před víc jak deseti lety, a vůbec jsem se nezastavoval nad tím že jsou z brazílie, nepřišlo mi na tom nic divnýho. prostě jsem je objednal a co přišlo to bylo. Najednou až poslední dobou všichni řešej původ, je mi to úplně jedno kdo tu trysku vyrobil, pokud funguje jak má. Pár stovek trysek jsem už udělal a nemůžu říct že třeba tryska vyrobená tam a tam je horší než tryska vyrobená jinde.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Trochu se pleteš. S tryskama označenýma Made in Brasil jsem se začal setkávat už někdy v roce 1999, v tý době to tak dodával kdejakej prodejce. Trysky jsem normálně montoval do aut už v tý době, takže si myslím že spousta aut má na nich najeto i stovky tisíc km. Neřešilo se nikdy odkud jsou, to se řeší až teď díky internetu, co jsem objednal to se namontovalo a hotovo. Sem tam se objevila nějaká špatná ale to se týkalo spíš čepových trysek, u těch se jehly zasekávaly, a to hlavně u trysek motorpal kterej patří dnes boschi, třeba v mercedesech motorpalácká tryska vydržela málokdy 70tisíc km a originální tryska i půl miliónu. Přímovstřikový trysky jsem nikdy nemusel reklamovat ať byly vyrobený kdekoliv.Forest píše:Ber to tak, ze mnohdy cena odpovida kvalite. Kdo vi, na cem to tam v Brazilii delaji a jak kvalifikovani lide a zda v licenci Bosche.
Jinak silne pochybuji, ze najdes nekoho, kdo na nich najel 50+tkm a domnivam se, ze nikdo se ti dobrovolne neprizna, ze chtel usetrit a naletel protoze nechce byt za vola, kterej si necha pro petnik vrtat koleno.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Motorpal s Boschem už nemá nic společného.oldaf píše:Trochu se pleteš. S tryskama označenýma Made in Brasil jsem se začal setkávat už někdy v roce 1999, v tý době to tak dodával kdejakej prodejce. Trysky jsem normálně montoval do aut už v tý době, takže si myslím že spousta aut má na nich najeto i stovky tisíc km. Neřešilo se nikdy odkud jsou, to se řeší až teď díky internetu, co jsem objednal to se namontovalo a hotovo. Sem tam se objevila nějaká špatná ale to se týkalo spíš čepových trysek, u těch se jehly zasekávaly, a to hlavně u trysek motorpal kterej patří dnes boschi, třeba v mercedesech motorpalácká tryska vydržela málokdy 70tisíc km a originální tryska i půl miliónu. Přímovstřikový trysky jsem nikdy nemusel reklamovat ať byly vyrobený kdekoliv.Forest píše:Ber to tak, ze mnohdy cena odpovida kvalite. Kdo vi, na cem to tam v Brazilii delaji a jak kvalifikovani lide a zda v licenci Bosche.
Jinak silne pochybuji, ze najdes nekoho, kdo na nich najel 50+tkm a domnivam se, ze nikdo se ti dobrovolne neprizna, ze chtel usetrit a naletel protoze nechce byt za vola, kterej si necha pro petnik vrtat koleno.