Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
vydržíSayllo píše:To mas tak...niekedy staci aj dufatprowmen píše:Ještě by mě docela zajímalo, jestli někdo měl podložené turbo rozdělané třeba po 100 tis. km. Protože se mi nechce věřit že podložky, které mají 0,2 mm takovéto teploty dlouhodobě snesou, i vzhledem k tomu že jsou opřené. Někteří si válečky nechali vyrobit o nějakou tu desetinu silnější např. z nerezi, ale slitina inconel, ze které jsou střeva turba vyrobeny, mimo jiné využívané v jaderném průmyslu do reaktorů apod. jak jsem se dočetl, musí odolávat dlouhodobě velkým teplotám. I přesto se v turbu deformují a ztrácejí vůle. Potom si teda neumím představit co časem udělají válečky z obyčejné nerezi (možná nic). Sám mám podloženo kalenou planžetou, radši silnější a ubráno na válečku. Nicméně je to asi jediné efektivní řešení této slabiny a nezbývá doufat že to vydrží až dokonce životnosti turba/auta která je nemalá.Ale ta obyc nerez to nevydrzi....A tie podlozky sa prepalia tiez.

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Potvrdzujem - vydrží, dal som cele nove valceky o 0,1 mm dlhšie z ocele 1.4301 (STN 17241) na vnt 15, doteraz cca 15 tkm a aj cesta do ChorvátskaSmoke píše:vydržíSayllo píše:To mas tak...niekedy staci aj dufatprowmen píše:Ještě by mě docela zajímalo, jestli někdo měl podložené turbo rozdělané třeba po 100 tis. km. Protože se mi nechce věřit že podložky, které mají 0,2 mm takovéto teploty dlouhodobě snesou, i vzhledem k tomu že jsou opřené. Někteří si válečky nechali vyrobit o nějakou tu desetinu silnější např. z nerezi, ale slitina inconel, ze které jsou střeva turba vyrobeny, mimo jiné využívané v jaderném průmyslu do reaktorů apod. jak jsem se dočetl, musí odolávat dlouhodobě velkým teplotám. I přesto se v turbu deformují a ztrácejí vůle. Potom si teda neumím představit co časem udělají válečky z obyčejné nerezi (možná nic). Sám mám podloženo kalenou planžetou, radši silnější a ubráno na válečku. Nicméně je to asi jediné efektivní řešení této slabiny a nezbývá doufat že to vydrží až dokonce životnosti turba/auta která je nemalá.Ale ta obyc nerez to nevydrzi....A tie podlozky sa prepalia tiez.
na VB 4roky a po kontrole stále stejné

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Proč? Vypodložený to má kde kdo!DutchDixon píše:Dnes som bol zaniest turbo na reklamaciu na ktorom sa zaniesla regulacia po 2000km. (octavia 81kw). Majitel servisu povedal ze zbrusi pod lopatkami tu plochu a uz to robit nebude, ale auto strati cca 10ps. Ze vypodlozenie je hlupost. Zaujimave

Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Možno to i robit bude. Pokud je futrál turba zdeformovaný, tak si zbrusením nepomůže. Jestli se "lopatka do mezery skoro nevejde", tak je vůle nedostatečná a když se to ohřeje, tak to může být bez vůle. V tom je právě ten kumšt rozhodnout, zda podložit a o kolik. Čistil jsem jich hodně, některý jsem podložil, některý ne. Zatím si nikdo nestěžoval, že by mu zmizelo 10 koní.Majitel servisu povedal ze zbrusi pod lopatkami tu plochu a uz to robit nebude
Re: turbo 66kw
Ahoj, bylo zde napsano, zr turbo na fotce je spatne slozene, co je na tom spatne?**Radek** píše:Zravím, taky jsem čistil. Jen si nejsem 100% jistý jestli jsem to dobře poskládal. Podložil jsem o 0,2 mm. Padalo mi to do nouzáku. Ale nějak enormně to zanesené nebylo
mrkněte jestli je to správně. Zkoušel jsem funkci, když je baňka nepřitažená, lopatky jsou blíže k rotoru turba. A když se začne pořitahovat, lopatky se zatahují od rotoru. K čemu je tam ten dorazový šroub? K němu se mi ještě páka přitáhnout nepodařila. Mělo by to jít až k němu?
Díky!
Tak je to spravne?**Radek** píše:Poskládáno. Podložky 0,23 mm. Jede to pěkně. Pro mě dostačující. Důležité je, aby to bylo trvanlivé. Vyndávat každou chvíli turbo, na to fakt nemám čas. A ještě jednou díky za příspěvek, bez kterého bych měl problém!
Ještě sem házím obrázek z druhého tématu. Dávejte při rozebírání pozor. Ať se nespálíte jako já