Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ja mám nerezove záslepky o hrúbke 6mm na EGR ak by niekto chcel . cena 3€ za kus
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

To tu uz ide ako teple rozky (rofl) Tak uz ked tak, ja mam zas zaslepky jak sa vravi originalne.

cize urezes si priruby s trubky EGR a z vnutra nane zavaris regulacne podlozky s obdoby hydrodvihadiel.

Vznikne stoho elegantna capicka bez znamky zvaru (noteeth)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Sayllo píše:
prowmen píše:Ještě by mě docela zajímalo, jestli někdo měl podložené turbo rozdělané třeba po 100 tis. km. Protože se mi nechce věřit že podložky, které mají 0,2 mm takovéto teploty dlouhodobě snesou, i vzhledem k tomu že jsou opřené. Někteří si válečky nechali vyrobit o nějakou tu desetinu silnější např. z nerezi, ale slitina inconel, ze které jsou střeva turba vyrobeny, mimo jiné využívané v jaderném průmyslu do reaktorů apod. jak jsem se dočetl, musí odolávat dlouhodobě velkým teplotám. I přesto se v turbu deformují a ztrácejí vůle. Potom si teda neumím představit co časem udělají válečky z obyčejné nerezi (možná nic). Sám mám podloženo kalenou planžetou, radši silnější a ubráno na válečku. Nicméně je to asi jediné efektivní řešení této slabiny a nezbývá doufat že to vydrží až dokonce životnosti turba/auta která je nemalá.
To mas tak...niekedy staci aj dufat :D Ale ta obyc nerez to nevydrzi....A tie podlozky sa prepalia tiez.
vydrží ;) na VB 4roky a po kontrole stále stejné
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Mik
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02 led 2007, 14:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Pov. Bystrica

Příspěvek od Mik »

Smoke píše:
Sayllo píše:
prowmen píše:Ještě by mě docela zajímalo, jestli někdo měl podložené turbo rozdělané třeba po 100 tis. km. Protože se mi nechce věřit že podložky, které mají 0,2 mm takovéto teploty dlouhodobě snesou, i vzhledem k tomu že jsou opřené. Někteří si válečky nechali vyrobit o nějakou tu desetinu silnější např. z nerezi, ale slitina inconel, ze které jsou střeva turba vyrobeny, mimo jiné využívané v jaderném průmyslu do reaktorů apod. jak jsem se dočetl, musí odolávat dlouhodobě velkým teplotám. I přesto se v turbu deformují a ztrácejí vůle. Potom si teda neumím představit co časem udělají válečky z obyčejné nerezi (možná nic). Sám mám podloženo kalenou planžetou, radši silnější a ubráno na válečku. Nicméně je to asi jediné efektivní řešení této slabiny a nezbývá doufat že to vydrží až dokonce životnosti turba/auta která je nemalá.
To mas tak...niekedy staci aj dufat :D Ale ta obyc nerez to nevydrzi....A tie podlozky sa prepalia tiez.
vydrží ;) na VB 4roky a po kontrole stále stejné
Potvrdzujem - vydrží, dal som cele nove valceky o 0,1 mm dlhšie z ocele 1.4301 (STN 17241) na vnt 15, doteraz cca 15 tkm a aj cesta do Chorvátska (noteeth)
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

Dnes som bol zaniest turbo na reklamaciu na ktorom sa zaniesla regulacia po 2000km. (octavia 81kw). Majitel servisu povedal ze zbrusi pod lopatkami tu plochu a uz to robit nebude, ale auto strati cca 10ps. Ze vypodlozenie je hlupost. Zaujimave
1.9jtd 77kw
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

DutchDixon píše:Dnes som bol zaniest turbo na reklamaciu na ktorom sa zaniesla regulacia po 2000km. (octavia 81kw). Majitel servisu povedal ze zbrusi pod lopatkami tu plochu a uz to robit nebude, ale auto strati cca 10ps. Ze vypodlozenie je hlupost. Zaujimave
Proč? Vypodložený to má kde kdo! (crazy) To bylo nový turbo?
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

treba to trošička vypodložiť, napr 0,05 mm a potom vstrekovače vyčistiť alebo repas, skontrolovať , či od niekial nefučí so sacích hadic či nieje deravý IC. ak je toto v poriadku tak to nemôže zanášať turbo. poprípade zlá uprava chip tuning
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od DutchDixon »

Auto ma 360 000 km tie vtreky uz nebudu tip top a navyse s tym chodi zena iba kratucke trasy po meste. Bolo to turbo pretesnene a vycistene nebolo nove ale bolo OK.
1.9jtd 77kw
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

tak daj vymeniť špičky na vstrekoch, lebo to znova zanesie. X krat som t otak riešil, lebo malitelia siú často krat skupy spraviť udržbu ... NO veď ide, tak na čo a potom každy chce to riešiť ako zaruku
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Majitel servisu povedal ze zbrusi pod lopatkami tu plochu a uz to robit nebude
Možno to i robit bude. Pokud je futrál turba zdeformovaný, tak si zbrusením nepomůže. Jestli se "lopatka do mezery skoro nevejde", tak je vůle nedostatečná a když se to ohřeje, tak to může být bez vůle. V tom je právě ten kumšt rozhodnout, zda podložit a o kolik. Čistil jsem jich hodně, některý jsem podložil, některý ne. Zatím si nikdo nestěžoval, že by mu zmizelo 10 koní.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
LUK84
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 03 bře 2013, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Lužice u Hodonína

Příspěvek od LUK84 »

Zdravím chlapáci, chci se zeptat, jestli někdo nemáte ty podložky na typ motoru AHF, myslím na prodej, koupím je. Ozvěte se mně prosím
autoh
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 bře 2013, 20:32
Odpovědi: 0

Re: turbo 66kw

Příspěvek od autoh »

**Radek** píše:Zravím, taky jsem čistil. Jen si nejsem 100% jistý jestli jsem to dobře poskládal. Podložil jsem o 0,2 mm. Padalo mi to do nouzáku. Ale nějak enormně to zanesené nebyloObrázek

mrkněte jestli je to správně. Zkoušel jsem funkci, když je baňka nepřitažená, lopatky jsou blíže k rotoru turba. A když se začne pořitahovat, lopatky se zatahují od rotoru. K čemu je tam ten dorazový šroub? K němu se mi ještě páka přitáhnout nepodařila. Mělo by to jít až k němu?

Díky!
Ahoj, bylo zde napsano, zr turbo na fotce je spatne slozene, co je na tom spatne?
autoh
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 bře 2013, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od autoh »

**Radek** píše:Poskládáno. Podložky 0,23 mm. Jede to pěkně. Pro mě dostačující. Důležité je, aby to bylo trvanlivé. Vyndávat každou chvíli turbo, na to fakt nemám čas. A ještě jednou díky za příspěvek, bez kterého bych měl problém!Obrázek


Ještě sem házím obrázek z druhého tématu. Dávejte při rozebírání pozor. Ať se nespálíte jako já
Tak je to spravne?
nisde1122
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 13 úno 2012, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od nisde1122 »

ake podlozki aku hrubku na 1,9TDI AHF 81kw (hm) (hm) (hm)
nisde1122
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 13 úno 2012, 11:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od nisde1122 »

cenda89 píše:Zdravím, kdyby někdo chtěl - mam podložky z planzetove oceli o tl. 0,1 a 0,2mm. Do budoucna budou i priruby jako náhrada za egr.
vies my poslat podlozki na 1,9TDI 81KW (seat toledo 1M) kod motora AHF len neviem ake hrubka tam ide... asi 0,1 bi mala stacit nie...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“