Podložky ANO / NE ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podložky ANO / NE ?
zdravim, dal jsem na auto 2cm podlozky predek i zadek, neveril jsem tomu, ze by to tolik ovlivnilo stabilitu vozu, ale je to perfektni, fakt sem cumel, mam kola 16´´ 195/45 a parada, ale zadni kola, by mozna chtely 3cm podlozky, predek kouka supr, ale zadek bych jeste vytahnul asi. co si myslite o zmene rozvoru naprav ? nevadi, ze zadek bude vetsi podlozka nez predek ? nerad bych timhle zmenil chovani vozu, aby to pak neslo do smyku nebo ja nevim. ma s tim nekdo naky zkusenosti ? dik
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- Radek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 618
- Registrován: 23 bře 2006, 08:43
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky ANO / NE ?
Největši problem podložek je že šileně trpi ložiska fakt nedoporučuji pokud někomu nevadi donekonečna měnit ložiska a ta cena taky to nejsou drobne.Radekflekyc píše:zdravim, dal jsem na auto 2cm podlozky predek i zadek, neveril jsem tomu, ze by to tolik ovlivnilo stabilitu vozu, ale je to perfektni, fakt sem cumel, mam kola 16´´ 195/45 a parada, ale zadni kola, by mozna chtely 3cm podlozky, predek kouka supr, ale zadek bych jeste vytahnul asi. co si myslite o zmene rozvoru naprav ? nevadi, ze zadek bude vetsi podlozka nez predek ? nerad bych timhle zmenil chovani vozu, aby to pak neslo do smyku nebo ja nevim. ma s tim nekdo naky zkusenosti ? dik
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Já říkám podložky ne.Trpí opravdu ložiska a hlavně celkové upevnění kola není jako origo.Těm dlouhým šroubům nelze věřit na 100%.Lepší je koupit kola s jiným ET a tak dosáhnout kýžený efekt. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
mam duralove podlozky s ocelou vlozkou, ktera je zalisovana do podlozky a v ni je udelany zavit pro sroub. podlozka je delana na 8 sroubu, cili 4 srouby slouzi k uchyceni na tehlici a 4 k prisroubovani elektronu. dlouhym sroubum taky neverim, ale tohle sou origose, zadny jebky, takze si myslim, ze v tomhle bych problem nevidel. co se tyce lozisek tak 2cm si myslim neni zas tak strasne moc, urcite to bude trpet vic, ale myslim, ze ne tolik. jak rikam, spis se ptam na tu rozdilnou tloustku....sharik4x4 píše:Já říkám podložky ne.Trpí opravdu ložiska a hlavně celkové upevnění kola není jako origo.Těm dlouhým šroubům nelze věřit na 100%.Lepší je koupit kola s jiným ET a tak dosáhnout kýžený efekt.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation

Naposledy upravil(a) Indi dne 09 pro 2007, 02:34, celkem upraveno 1 x.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Re: Podložky
nevim no, znam dost lidi co maj podlozky a i tlusci a ze by mluvili predevsim o loziskach, to se rict nedaRadek píše:Ano měl jsem taky dva cm taky ne jak pišeš nějake mrdky a ne na vyjetem autě A3 sportbeck a za jeden rok dvakrat ložisko.Taky jsem byl nadšeny ale brzi mně to přešlo.
Radek
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Re: Podložky ANO / NE ?
nazdar hrebene ja mam taky vepredu 2,5cm a v zadu 3cm mam najeto s moji jizdou za rok 100 000km a jeste mi ani jedno lozisko nehuci jen sem menil tlumice a ramena ale to bylo spis kuli tem nasim suprovejm silnicimflekyc píše:zdravim, dal jsem na auto 2cm podlozky predek i zadek, neveril jsem tomu, ze by to tolik ovlivnilo stabilitu vozu, ale je to perfektni, fakt sem cumel, mam kola 16´´ 195/45 a parada, ale zadni kola, by mozna chtely 3cm podlozky, predek kouka supr, ale zadek bych jeste vytahnul asi. co si myslite o zmene rozvoru naprav ? nevadi, ze zadek bude vetsi podlozka nez predek ? nerad bych timhle zmenil chovani vozu, aby to pak neslo do smyku nebo ja nevim. ma s tim nekdo naky zkusenosti ? dik

AUDI 4 S-line Tdi strejda Ríša
315 Ps DIESELPOWER
315 Ps DIESELPOWER

dlho som maval podlozky na Fabii,Passate 1,8T,Goilfe 1,9TDi a myslel som ze ake je to super,ale teraz dlho uz nemam a podvozok sa ovela lepsie správa. Tlmice a podvozok dostava pri podlozkach väčšie šupy,na hrboch to bolo znatelne horšie. Inač čo sda tyka lozisiek a naprav,neviem,ložiska som nikdy nemenil a ramena na napravach mi vzdy vydrzali viac ako tym,co nemali podložky...
Ale komfort jazdy je horši,aj ked do zakrut to cosi lepsie drzi...
Podložky už nechcem.
Ale komfort jazdy je horši,aj ked do zakrut to cosi lepsie drzi...
Podložky už nechcem.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Pokud dáš na auto podložky a kola mají stejný ET tak se zhorší rapidně jizdní vlastnosti auto je nervozní hlaně při jizdě rovně, J e to tím že podložkou se změní geometrie přední nápravy střed kola se posune mimo osu otáčení , která je daná uložením tlumiče a zavěšením kola a jizdní vlastnosti se jen zhorší,Měl jsem také podložky a šly do kelu.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Pokud dáš na auto podložky a kola mají stejný ET tak se zhorší rapidně jizdní vlastnosti auto je nervozní hlaně při jizdě rovně, J e to tím že podložkou se změní geometrie přední nápravy střed kola se posune mimo osu otáčení , která je daná uložením tlumiče a zavěšením kola a jizdní vlastnosti se jen zhorší,Měl jsem také podložky a šly do kelu.