Podložky ANO / NE ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Podložky ANO / NE ?

Příspěvek od flekyc »

zdravim, dal jsem na auto 2cm podlozky predek i zadek, neveril jsem tomu, ze by to tolik ovlivnilo stabilitu vozu, ale je to perfektni, fakt sem cumel, mam kola 16´´ 195/45 a parada, ale zadni kola, by mozna chtely 3cm podlozky, predek kouka supr, ale zadek bych jeste vytahnul asi. co si myslite o zmene rozvoru naprav ? nevadi, ze zadek bude vetsi podlozka nez predek ? nerad bych timhle zmenil chovani vozu, aby to pak neslo do smyku nebo ja nevim. ma s tim nekdo naky zkusenosti ? dik
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Radek
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 23 bře 2006, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Podložky ANO / NE ?

Příspěvek od Radek »

flekyc píše:zdravim, dal jsem na auto 2cm podlozky predek i zadek, neveril jsem tomu, ze by to tolik ovlivnilo stabilitu vozu, ale je to perfektni, fakt sem cumel, mam kola 16´´ 195/45 a parada, ale zadni kola, by mozna chtely 3cm podlozky, predek kouka supr, ale zadek bych jeste vytahnul asi. co si myslite o zmene rozvoru naprav ? nevadi, ze zadek bude vetsi podlozka nez predek ? nerad bych timhle zmenil chovani vozu, aby to pak neslo do smyku nebo ja nevim. ma s tim nekdo naky zkusenosti ? dik
Největši problem podložek je že šileně trpi ložiska fakt nedoporučuji pokud někomu nevadi donekonečna měnit ložiska a ta cena taky to nejsou drobne.Radek
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já říkám podložky ne.Trpí opravdu ložiska a hlavně celkové upevnění kola není jako origo.Těm dlouhým šroubům nelze věřit na 100%.Lepší je koupit kola s jiným ET a tak dosáhnout kýžený efekt. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

sharik4x4 píše:Já říkám podložky ne.Trpí opravdu ložiska a hlavně celkové upevnění kola není jako origo.Těm dlouhým šroubům nelze věřit na 100%.Lepší je koupit kola s jiným ET a tak dosáhnout kýžený efekt. :)
mam duralove podlozky s ocelou vlozkou, ktera je zalisovana do podlozky a v ni je udelany zavit pro sroub. podlozka je delana na 8 sroubu, cili 4 srouby slouzi k uchyceni na tehlici a 4 k prisroubovani elektronu. dlouhym sroubum taky neverim, ale tohle sou origose, zadny jebky, takze si myslim, ze v tomhle bych problem nevidel. co se tyce lozisek tak 2cm si myslim neni zas tak strasne moc, urcite to bude trpet vic, ale myslim, ze ne tolik. jak rikam, spis se ptam na tu rozdilnou tloustku....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

2cm podložka je to samé jako ET45, nebo 25, v tomhle provedení podložek jdi vesele do toho, pokud nechceš mít kola o půl metru ven :D
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

pafka píše:2cm podložka je to samé jako ET45, nebo 25, v tomhle provedení podložek jdi vesele do toho, pokud nechceš mít kola o půl metru ven :D
to sem chtel slyset :-) ja si taky myslim, ze 2cm je v klidku
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

;)
Naposledy upravil(a) Indi dne 09 pro 2007, 02:34, celkem upraveno 1 x.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
Radek
Přispěvovatel
Příspěvky: 618
Registrován: 23 bře 2006, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Podložky

Příspěvek od Radek »

Ano měl jsem taky dva cm taky ne jak pišeš nějake mrdky a ne na vyjetem autě A3 sportbeck a za jeden rok dvakrat ložisko.Taky jsem byl nadšeny ale brzi mně to přešlo.
Radek
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Re: Podložky

Příspěvek od flekyc »

Radek píše:Ano měl jsem taky dva cm taky ne jak pišeš nějake mrdky a ne na vyjetem autě A3 sportbeck a za jeden rok dvakrat ložisko.Taky jsem byl nadšeny ale brzi mně to přešlo.
Radek
nevim no, znam dost lidi co maj podlozky a i tlusci a ze by mluvili predevsim o loziskach, to se rict neda
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
jiriace
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 bře 2007, 18:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jiriace »

Ložiska budou trpět stejně at tam dáš podložku,nebo kola s jinym ET.Ale kola jsou lepší volbou!Na Audi jsem měl 17ky,8´´,ET 35,vypadalo to super,ale jízda nic moc.
Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
krysa
Přispěvovatel
Příspěvky: 468
Registrován: 15 pro 2006, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: komotau

Re: Podložky ANO / NE ?

Příspěvek od krysa »

flekyc píše:zdravim, dal jsem na auto 2cm podlozky predek i zadek, neveril jsem tomu, ze by to tolik ovlivnilo stabilitu vozu, ale je to perfektni, fakt sem cumel, mam kola 16´´ 195/45 a parada, ale zadni kola, by mozna chtely 3cm podlozky, predek kouka supr, ale zadek bych jeste vytahnul asi. co si myslite o zmene rozvoru naprav ? nevadi, ze zadek bude vetsi podlozka nez predek ? nerad bych timhle zmenil chovani vozu, aby to pak neslo do smyku nebo ja nevim. ma s tim nekdo naky zkusenosti ? dik
nazdar hrebene ja mam taky vepredu 2,5cm a v zadu 3cm mam najeto s moji jizdou za rok 100 000km a jeste mi ani jedno lozisko nehuci jen sem menil tlumice a ramena ale to bylo spis kuli tem nasim suprovejm silnicim :-) a mam tam kola 17/225/40
AUDI 4 S-line Tdi strejda Ríša
315 Ps DIESELPOWER :-)
renno.o
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 03 lis 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od renno.o »

Taky přemýšlím na Golf IV,že bych tam dal podložky.Řekne mi někdo kolik stojí včetně šroubů?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

dlho som maval podlozky na Fabii,Passate 1,8T,Goilfe 1,9TDi a myslel som ze ake je to super,ale teraz dlho uz nemam a podvozok sa ovela lepsie správa. Tlmice a podvozok dostava pri podlozkach väčšie šupy,na hrboch to bolo znatelne horšie. Inač čo sda tyka lozisiek a naprav,neviem,ložiska som nikdy nemenil a ramena na napravach mi vzdy vydrzali viac ako tym,co nemali podložky...
Ale komfort jazdy je horši,aj ked do zakrut to cosi lepsie drzi...
Podložky už nechcem.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
musimtomit
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od musimtomit »

Pokud dáš na auto podložky a kola mají stejný ET tak se zhorší rapidně jizdní vlastnosti auto je nervozní hlaně při jizdě rovně, J e to tím že podložkou se změní geometrie přední nápravy střed kola se posune mimo osu otáčení , která je daná uložením tlumiče a zavěšením kola a jizdní vlastnosti se jen zhorší,Měl jsem také podložky a šly do kelu.
musimtomit
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 06 úno 2007, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od musimtomit »

Pokud dáš na auto podložky a kola mají stejný ET tak se zhorší rapidně jizdní vlastnosti auto je nervozní hlaně při jizdě rovně, J e to tím že podložkou se změní geometrie přední nápravy střed kola se posune mimo osu otáčení , která je daná uložením tlumiče a zavěšením kola a jizdní vlastnosti se jen zhorší,Měl jsem také podložky a šly do kelu.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“