Ducato 3.0 multijet velká spotřeba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08 bře 2009, 23:29
- Bydliště: pasohlavky
Ducato 3.0 multijet velká spotřeba
Nevíte někdo římto muže být že mi ducato žere 12 s lehkou nohou,dálnice do 110.jestli vstřiky,nebo váha vzduchu,nebo lambdasonda?dík za rady
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08 bře 2009, 23:29
- Bydliště: pasohlavky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08 bře 2009, 23:29
- Bydliště: pasohlavky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08 bře 2009, 23:29
- Bydliště: pasohlavky
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 30
- Registrován: 08 bře 2009, 23:29
- Bydliště: pasohlavky
taky by me to zajimalo. normalne to pry jezdi do 10. podezreni na vstriky korekce nic moc. lamda, vaha a klapka nove. vycistene saci potrubi, plne karbonu. pravda je ze to v tahu huli cerne. takze malo vzduchu jenze na vacky se nedostanu protoze nejdou ven vstriky, takze bud nastartuju osciloskop nebo to majtel proda.
ta ludra zere 14. neni to moje,ale zakaznik je nespokojen je divne ze to huli do 2000tis ot. jenze nesundam viko a dalsi vec je ta, ze se uz na tom nejaky nemec vystrikal, a radeji to prodal. jedna vec je ta, ze je to asi smotane, protoze kts rika 550 a na budikach je asi 300. a vsechno to je takove rozhozene a a ty vadne dily. je to divne. jinac 3.0 multijet maxik
vaha nova, protoze stara odesla potom co auto jezdilo bez pripojene hadice. za studena jedna trska skace do cerveneho dle kts. ono to je tak. koupil auto jede dobre ale sviti kontrolka. nemec rikal je tam spatna klapka. ona spatna byla. jenze ten cose vtom hrabal nenasadil spotni hadici k vaze a jeste se umrtvila i lambda. obtok turba byl tak tvrdy, ze jsem to pul dne rozhybaval a snimac tlaku byl jedna briketa. jestli to bude chtit resit a vyresim to tak dam vedet. ja si myslim, ze trysky nejsou v nejlepsi kondici ale problem bude v plneni.