Ducato 3.0 multijet velká spotřeba

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mike_sirbu
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 08 bře 2009, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: pasohlavky

Ducato 3.0 multijet velká spotřeba

Příspěvek od mike_sirbu »

Nevíte někdo římto muže být že mi ducato žere 12 s lehkou nohou,dálnice do 110.jestli vstřiky,nebo váha vzduchu,nebo lambdasonda?dík za rady
JARDA2
Přispěvovatel
Příspěvky: 768
Registrován: 08 pro 2006, 11:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od JARDA2 »

a za kolik by si chtěl jezdit s třílitrem?? 2,2hdi žere 9-10 , 3,0 iveco žere 13 prázdný :?
mike_sirbu
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 08 bře 2009, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: pasohlavky

Příspěvek od mike_sirbu »

s ducatem 2,3 multijet jsem dokázal jezdit za 7,7 a co jsem četl tak se dá jezdit kolem desítky s 3.0 motorem.Ty ten motor v něčem máš?jestli ne tak dík za názor,ale budu rád když mi napíše někdo kdo ten motor má v autě a kolik to žere jemu :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

3liter zerie 10-11 ked je v poriadku a jazdi sa snim normalne
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
mike_sirbu
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 08 bře 2009, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: pasohlavky

Příspěvek od mike_sirbu »

to ta moje potvora 12 a to jsem prázdný.jsem ted namontoval HHO sadu a spotřeba klesla na 10,1,podle tankování.Těch 12 mě fakt překvapilo,najel jsem 100km bez HHO a bylo to 12 přesně a ted 10,1.auto na budíkách ukazovalo 8,3 když jsem natankoval těch 12
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Chcelo by to napichnut na diagnostiku. Nemas nahodou FES?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
mike_sirbu
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 08 bře 2009, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: pasohlavky

Příspěvek od mike_sirbu »

známej má diagnostiku a nic to nepíše.
mike_sirbu
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 08 bře 2009, 23:29
Odpovědi: 0
Bydliště: pasohlavky

Příspěvek od mike_sirbu »

jarda2:nechtěl jsem tě nějak urazit,ale mám jiné info o spotřebě toho motoru,tak bych rád zjistil proč to někomu žere 10 a mě 12
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Chybu nemusi pisat. Treba pouret live hodnoty ake ma.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

taky by me to zajimalo. normalne to pry jezdi do 10. podezreni na vstriky korekce nic moc. lamda, vaha a klapka nove. vycistene saci potrubi, plne karbonu. pravda je ze to v tahu huli cerne. takze malo vzduchu jenze na vacky se nedostanu protoze nejdou ven vstriky, takze bud nastartuju osciloskop nebo to majtel proda.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Predpokladam ze to Ducato 3.0JTD mas v Maxiku, takze neviem co by si chcel? Uz viem tak 4.8l/100km by bolo tak akurat pri nalozenej budi (LOL)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak tak otec ma supermaxi uz druhe spotreba je okolo 11 az 12
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ta ludra zere 14. neni to moje,ale zakaznik je nespokojen je divne ze to huli do 2000tis ot. jenze nesundam viko a dalsi vec je ta, ze se uz na tom nejaky nemec vystrikal, a radeji to prodal. jedna vec je ta, ze je to asi smotane, protoze kts rika 550 a na budikach je asi 300. a vsechno to je takove rozhozene a a ty vadne dily. je to divne. jinac 3.0 multijet maxik
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

tak skontroluj egr pripadne pozru ci sa hybe wasgate mozno vaha vzduchu a pozri korekciu na vstrekoch a cidla ci ukazuju spravne
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

vaha nova, protoze stara odesla potom co auto jezdilo bez pripojene hadice. za studena jedna trska skace do cerveneho dle kts. ono to je tak. koupil auto jede dobre ale sviti kontrolka. nemec rikal je tam spatna klapka. ona spatna byla. jenze ten cose vtom hrabal nenasadil spotni hadici k vaze a jeste se umrtvila i lambda. obtok turba byl tak tvrdy, ze jsem to pul dne rozhybaval a snimac tlaku byl jedna briketa. jestli to bude chtit resit a vyresim to tak dam vedet. ja si myslim, ze trysky nejsou v nejlepsi kondici ale problem bude v plneni.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“