po precteni mnoha nazoru jsem si ujasnil v hlave ze chci 2nadrzovy system(v lete v hlavni nadrzi olej, v zime nafta) tak dale sem se zabyval tim co budu k prestavbe potrebovat a dosel jsem k tomuto:
auto Ford Escort 1.6D r.v.86 cerpadlo Bosch(takze snad bezproblemu), zamerne to chci nejdriv zkusit na tomhle starsim pracovnim aute nez bych to dal jinam s tim ze na RO by se jezdilo jen za tepla, prez zimu na naftu
1)vymenik: http://automotive.europecon.net/cs/konv ... desek.html vzhledem k vykonu motoru cca 54PS by mel stacit, nebo ne? nebo vzit radsi http://automotive.europecon.net/cs/konv ... .5-kw.html tento? nebo radsi pozadat nekoho kdo neco zbastli?

nebo je lepsi dat dva vymeniky pro system výmeník - filtr - výměník - čerpadlo?
2)dale druha nadrz: pro zacatek bych to videl na 5l kanystr s naftou, muze byt?
3)ventily, tady vubec nevim co pouzit, mam v tom bordel 3 cestny ventil, nebo lpg ventil pripadne co byste mi doporucili?
uzivatel dvorky1 by mel mit stejny auto jako ja takze bych ho timto chtel poprosit, jestli by se mohl pochlubit jak to ma ve svym aute namontovane a jak na to?

samozrejme budu rad za vsechny nazory a rady, dekuji