Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 31 pro 2012, 12:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ska.gri »

marthass píše:Od přečtení tady toho vlákna nemám klidné spaní...to snad není možný

PS. Z jednoho servisu Skoda mi k tomu problému napsali (alespon jedno vstricnejsi vyjadreni).

Dobrý den.
S Vámi popisovanou závadou jsme se doposud nesetkali. Kontrola na tuto
eventuelní závadu je demontáž vany motoru a ojnic. Pohledovou kontrolou se
nechá
zjistit eventuelní poškození kliky, nebo ojničních pánví. Nelze vyloučit,
že i přes tuto kontrolu se v budoucnosti nemůže něco co popisujete stát.
Další příznak by mohl být klepání z motoru.

Myslíte, že by to mělo za 2500kc nějaký význam?


Protože autojarov - vyjádření


Dobrý den,



velmi ojediněle jsme se s uvedenou závadou setkali. V žádném případě se nejedná o nějakou sériovou vadu.

Bohužel žádná prevence proti tomuto poškození neexistuje.

Zkusenost s firmama... Praskl mi rafek na MTBcku (cyklisti nooo). Dosel jsem na reklamaci do jedne nejmenovane ceske firmy, zabyvajici se vyrobou rafku. S prodejcem kol jsem se trocha pobavil. a ze nejsem jediny a ze jich poslal uz nekolik desitek prasklych na reklamaci.

kola jsem chytl na zada a osobne jsem je sel k vyrobcovi reklamovat (nemusim cekat kvuli poste apod, kdyz jsem ho mel 60km od baraku)

no delali prekvapeny, ze se s tim jeste nesetkali a je to prvni pripad. Kdo by priznaval chybu, kdyz muze delat blbyho ze ano...

s timhle to bude podle me podobny
Vlado158
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 27 úno 2013, 16:32
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlado158 »

ondrix píše:
Vlado158 píše:
marthass píše:Těm lidem co vystřelila ojnice, co tam lili za olej, nevíte?

Do všetkých Audi, VW, Škoda a Seat používam - MOBIL 1 ESP 5W-30, riadim sa palubným PC, ale na viac ako 24 tis.km ma ešte nepustilo ... od výmeny, nedolievam ani kúsok oleja, ani do jedného auta.

Dnes mi rozobrali poškodený BLS motor (ojnica si odskočila na kryt motora :D ) , pozerali vačku a motor kompletne a bol ako nový, čistý, vačka v super stave pri 229 tis.km
Aky to bol rok?


Ja mám ročník 8/2008 - dovoz z NL - Holandska ... motor išiel pekne cez 100 tis.km.
AUDI A4 2,0 TDi CR, ŠKODA Superb 2,0 TDi CR/125kw/4x4, ŠKODA Octavia III 1,6 TDi/77kw, ŠKODA Rapid 1,2TSI/63kw, ŠKODA Rapid SB 1,6 TDi/66kw, SEAT Leon II 2,0 TDi PD/103kw-BMM, VW Golf V 1,9 TDi PD/77kw-BLS/Bluemotion, ŠKODA Fabia III 1,2 TSI/81kw
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

Vlado158 píše:
ondrix píše:
Vlado158 píše:
Do všetkých Audi, VW, Škoda a Seat používam - MOBIL 1 ESP 5W-30, riadim sa palubným PC, ale na viac ako 24 tis.km ma ešte nepustilo ... od výmeny, nedolievam ani kúsok oleja, ani do jedného auta.

Dnes mi rozobrali poškodený BLS motor (ojnica si odskočila na kryt motora :D ) , pozerali vačku a motor kompletne a bol ako nový, čistý, vačka v super stave pri 229 tis.km
Aky to bol rok?


Ja mám ročník 8/2008 - dovoz z NL - Holandska ... motor išiel pekne cez
100 tis.km.
Uz zacinam aj pochybovat otom ze nejake BXE/BLS od roku 2007 vydrzi cez 250tkm.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ale vydrží.. by ses divil kolik jich s těma km jezdí..akorát nejsou na tachometru vidět... :roll:
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

Vici píše:ale vydrží.. by ses divil kolik jich s těma km jezdí..akorát nejsou na tachometru vidět... :roll:
Tak potom uz len dufat ze ten moj vydrzi :?
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

nejhorsi je smrt z vydeseni ;)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
janco76
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 bře 2013, 23:32
Odpovědi: 0
Bydliště: slovakia

Příspěvek od janco76 »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Ahojte, som tu nový. Pred 2 mesiacom som kúpil za dobré peniaze Octaviu 2 1,9 tdi 77 kw BXE.
Teraz som robil servis komplet aj rozvody aj s čerpadlom okrem oleja. Problém je taký že aj ked som okrem oleja vymenil všetko aj tak to auto zo spodu nemá tah, predtým som mal golf 3 81kw a to išlo ako delo oproti tomuto, všade čítam aké sú nespoľahlivé tieto motory, ale napriek tomu moja oktávka má najazdené už zopár kilometrov bez výmeny motora, poznám pôvod auta, bolo to firemné jeden človek s tým jazdil a bol auto fanatyk,
bez problémové štarty či zima alebo teplo chytí na šupu, pri studenom štarte ako keby strieľalo do sania ale to sú asy podpálené ventily od karbónu, vyd fotky.
olej som nemenil lebo pred kúpou to bolo v servise a vymenili olej na 507.00 log life v škoda,
a dalšia otázka či olej pri takomto množstve km či dobré použití long life alebo radšej meniť častejšie.
Čakám na vaše postrehy odpovede.Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14465
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Netuším, jak jede ta tvoje, ale mě osobně se nezdá, že by tyhle motory šly nějak odspodu, myslím v sérii, přijde mi to takové vlážnější.

Každopádně kdybys měl možnost někde udělat diagnostiku za jízdy, bylo by to dobré, je možné že bude již slabší váha vzudchu ( bůh ví kolik má najeto ) a určitě vyčisti klapku s egr ventilem.

Co se týče oleje, klidně bych zůstal u LL... a nebo myslíš, že ten olej bude špatný když už na něj motor najel tyhle kiláky? ;)
janco76
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 bře 2013, 23:32
Odpovědi: 0
Bydliště: slovakia

Příspěvek od janco76 »

Tomas.cz píše:Netuším, jak jede ta tvoje, ale mě osobně se nezdá, že by tyhle motory šly nějak odspodu, myslím v sérii, přijde mi to takové vlážnější.

Každopádně kdybys měl možnost někde udělat diagnostiku za jízdy, bylo by to dobré, je možné že bude již slabší váha vzudchu ( bůh ví kolik má najeto ) a určitě vyčisti klapku s egr ventilem.

Co se týče oleje, klidně bych zůstal u LL... a nebo myslíš, že ten olej bude špatný když už na něj motor najel tyhle kiláky? ;)
Však práve aj ja som vravel olej a auto nemôže byt zlý, egr vyčisteno sacie potrubie tiež len akurád hlavu som nemal dole takže sanie som tam nevedel vyčistit. ked vravýš že to je v poriadku ked zo spodu netahá, však má už svoje odjazdené.
Čo sa týka VAG, chcem si kúpit aj ja akonáhle sa pozbierajú peniažky.
Dakujem.
Octavia 1.9 TDI 77 KW BXE "07"
Moto Guzzi California 1100 ie "02"
Golf 1,9 TDI 81 KW AFN "97"
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4308
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

PD nejdou tak od spodu jak rotačky ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je nesporné, PD je váhavé, než zabere a je to logické, je tam určitá setrvačnost toho monstra, co je pod víkem ventilů..A co se týč LL, četl jsem nějakou studii, že tenhle olej je dobrý při provozu na dálnici a dlouhodobé zátěži, ale kdo s tím jezdí do práce nebo po městě cestou do kostela, je to průser... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14465
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Možná, když motor najede poměrně rychle velkou porci km tak je to pro něj lepší, než když se cucá po městě sem tam.

Sám jsem dostal za přepis Transita 2.0TDDi, najeto 535tis a motor jde jak brus, až jsem z toho unešen :) a to Fordy nějak extra v lásce nemám.
Lesterjs
Přispěvovatel
Příspěvky: 750
Registrován: 29 dub 2009, 18:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia 00421 904 324 354

Příspěvek od Lesterjs »

janco76 píše: Ahojte, som tu nový. Pred 2 mesiacom som kúpil za dobré peniaze Octaviu 2 1,9 tdi 77 kw BXE.
Teraz som robil servis komplet aj rozvody aj s čerpadlom okrem oleja. Problém je taký že aj ked som okrem oleja vymenil všetko aj tak to auto zo spodu nemá tah, predtým som mal golf 3 81kw a to išlo ako delo oproti tomuto, všade čítam aké sú nespoľahlivé tieto motory, ale napriek tomu moja oktávka má najazdené už zopár kilometrov bez výmeny motora, poznám pôvod auta, bolo to firemné jeden človek s tým jazdil a bol auto fanatyk,
bez problémové štarty či zima alebo teplo chytí na šupu, pri studenom štarte ako keby strieľalo do sania ale to sú asy podpálené ventily od karbónu, vyd fotky.
olej som nemenil lebo pred kúpou to bolo v servise a vymenili olej na 507.00 log life v škoda,
a dalšia otázka či olej pri takomto množstve km či dobré použití long life alebo radšej meniť častejšie.
Čakám na vaše postrehy odpovede.Obrázek
no moj postreh je,že to bude pekna stočenka,ked to budeš predávat taký odhad niedde medzi 180-230tiskm :bang:
zopár vecí na O1 combi 81kw AHF (tmavě modrá) ešte na predaj http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= +komplet B5 sedan 98,1.8T 110kw automat je na ND http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
stanekjozef@gmail.com
janco76
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 02 bře 2013, 23:32
Odpovědi: 0
Bydliště: slovakia

Příspěvek od janco76 »

Dakujem, no zatial neplánujem s predajom tak dobre som to kúpil že ked zajtra zdochne motor a budem musieť vymeniť ešte stále som v pluse, ináč ešte v ten den ked som doniesol domov som mal na to kupca, len keby som to predal aj tak za tie peniaze nekúpim nič lepšie(5.000,-€). Takže ostáva doma na stavbu ideálny stroj, a o 2 roky predám tak isto ako som kúpil.
A vy bi ste to nekúpili takto ako to je bez stočeniakm?
Octavia 1.9 TDI 77 KW BXE "07"
Moto Guzzi California 1100 ie "02"
Golf 1,9 TDI 81 KW AFN "97"
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

urcite by som olej v motore nenehaval dlhsie ako 15 000Km . pekne ho vymienaj kazdych 15 000km tak ako treba aj ked je to long life a motor ti bude este dlho sluzit, je chujovina ho vymienat az po 30 000km ke potom klakne sa necuduj 8)
VW golf IV 1.9 SDI
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“