vstrikovaci cerpadlo VW 1.9TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

tak cerpadlo mam nastaveno v zakladnim nastaveni, auto chytne na drc. problem je ze na plyn reaguje tak dve sekundy po startu pote se uz nic nedeje, pripadne se zacne zakuckavat. jako by bylo malo nafty tak jsem pridal naftu zlepsil se volnobeh ale na plyn se jen mirne zvysi otacky a pote to zase klesne na volnobeh. kdyz jsem zaskrtil zptecku tak po chvili jde vsechno OK krasne za plyne volnobeh drzi i bez zatazeneho predvstriku(´´syticie´´)

kde muze byt chyba?
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

zlepsilo se to po skoro uplnem zasroubovani zakrouzkovaneho sroubu, kdyz se vysrouboval o neco vic bylo to horsi a horsi

Obrázek
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

mrkni se na šrouby co sou označeny

ten ma přívodu (v pravo) je plně průchozí
ten na vracečce (vlevo) má v sobě jakoby sítko a malou dírečku na vracení
když se prohoděj nebo se jinej tak to dělá to co popisujěš

žlutá šipka ukazuje že je to čerpadlo z 1,6td , tudíž se musí dát na pplechovej držák
jinak ti nevýjdou rozvodový kola na souosost !!!!!!! !

Obrázek
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

srouby jsou v pohode. cerpadlo mam uz v aute a vsechno v ose, vechno sedi.
mozna budu za debila ale nejspis jsem prehodil hadice na filtru. velicie ma 4 privody do filtru nemel by nekdo rozkres jak to je? pocitam ze tlustci asi nebude odvod a tenci privod,ze? (LOL)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Zpátečka jde přes termoventil na filtru.
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

no tak akorat jsi mi to potvrdil jsem k.t (LOL) zavada odstranena ted bude treba seridit davku nafty ale to az bude zapojene turbo.. resim na zakazku hadici s odvodem oleje do vany.
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

minuly tyden po prehozeni hadicek vse OK pote jsem nic nedelal, dnes prijdu nastartuju a chyba je stejna. Prvni dve sekundy se zvysi otacky pote klesne na volnobeh kde vubec nereaguje na plyn a po nejake dobe se zacne zakuckavat asi dostane jeste mene nafty. jedine co je jinak tak zmena pocasi.

zkoumal jsem hadice s privodem nafty nekdo se v tom jiz rypal a pouzil spatne, ktere nabobtnaly a zvetsily se.
vymenil jsem je a nic. jen jsem si vsiml zvlastni veci viz foto: hadici kterou ma nafta pritekat(si myslim) sla zpatky druhou hadici nemam pruhlednou tak nwm. po prehozeni ale zadna zmena, nejaka rada co s tim?
Obrázek
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak odpoj hadičku od filtra a daj tomu cucať z fľaše a uvidíš či je chyba v privode nafty vdaka hadiciam alebo problem v čerpadle.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

asi tak dej tomu napít z flašky
pokud nepomůže tak mě ještě napadá
že může bejt průser v elektrikým ventilu
napoj ho rdátem na baterku , pokud nepomůže tak vyměnit
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

na baterku jsem ho mel do dneska. cvakat cvakal. k flasce se dostanu v tydnu nemam dobrou baterii :(
nicmene jak moznam ktera ze dvou hadic z nadrze je privod a odvod, nebo je to jedno? nechci sundavat kvuli tomu nadrz a zjistovat jak to skodofka ma
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ta tlustější trubka na podleze , je přívod
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

ony jsou obe stejne, maj 6mm:)oboje. jdou za rizenim...
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

no tak to už ti zbývá jenom , vytáhnout ven sací koš a podívat se ;)

edit : vlastně kuloví , když sundáš dekl nad sacím košem tak sou na tom plastu
nakreslený šipky
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Janec
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 13 čer 2010, 20:21

Příspěvek od Janec »

aha, ok Dík za info.

zacina me to stvat, auto opravoval nejaky umelec. kdyz je pridana elektrinika tak je pouze drat namotan k druhemu dratu a to omotane izolackou. porad nejake predkvapka (wallbash)
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

na g2 je modrá přívod,černá odvod,ale u felicie nevím možná to bude stejné
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“