Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mirabarkas
Aktivista
Příspěvky: 3636
Registrován: 28 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od mirabarkas »

(LOL) nechápu co májí společného ojnice s STK a evidencí (LOL)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja to taky nechapu, pouzijes jinej vhodnej blok na kterym bude necitelny cislo a nazdar bazar.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

taky nechápu proč všichni řeší typ motoru, když jde udělat zápis o nečitelnosti typu z důvodu koroze. Neznám třeba OI která by mělo typ čitelný. Samozřejmě neberu v potaz nový auta. Na svým to plánuju tehle krok udělat taky, protože před 6ti lety jsem měl problém na jedný STK,ale od tý doby jezdím na STK kde to nikdo neřeší.
Ale zastavit mě na silnici, asi by jim to vadit mohlo.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Tak což ta nabídka servisu

prevenci je možné provést kontrolou ložisek. klikového hřídele , při které je potřeba vyměnit všechny šrouby na uložení .
Cenový odhad této kontroly v našem servise je cca 3500,-kč s DPH.
V této ceně je započtená akční sleva na materiál a práci pro vozy starší 4 let.

Jít do toho nebo ne?:)
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Ked praskaju ojnice tak ti to nepomoze.
Mercdes C cdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale jak zjistit, proč praskají, nebo se ohýbají? Že by to bylo tak náhle , že je uvnitř ojnice nálož, která najednou bouchne? To asi ne, měl by být nějaký průvodní jev, nebo ne? Po 180000 km to přece není vadou materiálu, že by se ojnice postupně žíhala, až by došla na hranici, že se ohne? Nebo je to opravdu olejem - zadření ,nebo šrouby, které postupně povolují sevření..? Třeba při této kontrole se na něco přijde...Každá rada nebo nápad je drahá..Nezávidím majitelům tohoto motoru a chápu, že jsou nervozní...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Je tazke najst pricinu to je pravda, tiez si nemyslim ze tie sroby by sa povolovali 180 000km tiez bez priznakov. Boh vie ci problem nie je niekde pri piestnom cape ?? Tazka hadanka
Mercdes C cdi
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Tak pokud jsou příčinou šrouby, které se zarvou...

Psal jsem do Skody, VW, Seatu i Audi a všichni že jako žádný zvýšený výskyt nezaznamenávají. V konkrétních servisech zase jen že občas se něco vyskytne, ale žádná velká míra. Tak možná to je bublina
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

marthass píše:Tak pokud jsou příčinou šrouby, které se zarvou...

Psal jsem do Skody, VW, Seatu i Audi a všichni že jako žádný zvýšený výskyt nezaznamenávají. V konkrétních servisech zase jen že občas se něco vyskytne, ale žádná velká míra. Tak možná to je bublina
bublina možná, ale spousty lidí, kteří si koupí starší auto - např. jako já, nebo po ukončení záruky do "autorizivaného" servisu nejezdí, tak nebudou mít tak přesné informace o tomto problému - jestli jenom nelžou a na druhou stranu, nebudou do celého světa vykřikovat : "Pozor, máme ojnice na h...."
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Oficiálně o tom asi nevědí...Neofiko vědí, že se nejvíc shánějí ojeté motory BXE po světě. To by tam o tom musel někdo vydat zprávu.
To je situace!
GolfV77
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 zář 2012, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od GolfV77 »

DIAGNOSTIK píše:Oficiálně o tom asi nevědí...Neofiko vědí, že se nejvíc shánějí ojeté motory BXE po světě. To by tam o tom musel někdo vydat zprávu.
zdravím pánové rád jsem si přečetl tuto diskuzi,nevím jestlli nějak pomohu,mám Golfa V r.v 2008 1.9 tdi 77kw BLS DPF kupoval jsem to nové,mám ve VW známého,ve 130 tis mi začal hlasit chybu FAP mastil jsem do servisu tam mi zdělili že je ucpaný a jak ho nevyměním že mi vylítne ojnice,samozřejmě za tu raketu jsem to nenechal udělat poradil mi známý at ho vykuchám a že mi přehraje jednotku to jsem udělal,mám ted Golfa bez DPF mám na něm 248tis a vše ok a ještě mi šla spotřeba o litr dolu!!:-)
Jinak kámoš má to samé ten samý rok a ten kontrolku na DPF ignoroval a ve 169tis mu v německu vylítla ojnice při 150km/h a v servisu mu řekli že mu od 130tis hlásil DPF chybu a že měl přijet na jeho výměnu!!!!!
GolfV77
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 zář 2012, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od GolfV77 »

GolfV77 píše:
DIAGNOSTIK píše:Oficiálně o tom asi nevědí...Neofiko vědí, že se nejvíc shánějí ojeté motory BXE po světě. To by tam o tom musel někdo vydat zprávu.
zdravím pánové rád jsem si přečetl tuto diskuzi,nevím jestlli nějak pomohu,mám Golfa V r.v 2008 1.9 tdi 77kw BLS DPF kupoval jsem to nové,mám ve VW známého,ve 130 tis mi začal hlasit chybu FAP mastil jsem do servisu tam mi zdělili že je ucpaný a jak ho nevyměním že mi vylítne ojnice,samozřejmě za tu raketu jsem to nenechal udělat poradil mi známý at ho vykuchám a že mi přehraje jednotku to jsem udělal,mám ted Golfa bez DPF mám na něm 248tis a vše ok a ještě mi šla spotřeba o litr dolu!!:-)
Jinak kámoš má to samé ten samý rok a ten kontrolku na DPF ignoroval a ve 169tis mu v německu vylítla ojnice při 150km/h a v servisu mu řekli že mu od 130tis hlásil DPF chybu a že měl přijet na jeho výměnu!!!!!
Jinak ještě příčina je prý že se ucpe a ty plyny jdou zpět do motoru ten se přetlakuje a ojnice to nevydrží,jinak jezdím do neměcka jen pro Golfy všechny mají mrtvé motory a u všech svítil DPF u všech jsem ho vyřadil a zákazníci jezdí do ted!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dobrá informace, asi jsi to rozřešil, ale že to nikdo jiný neventiloval? Že by u Vás byl nějaký speciální servis? :)
nepropadat panice...
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

...ale tady co jsem četl, byl hlavní problém u motoru BXE a tyto motory jsou bez DPF
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 06 črc 2012, 05:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka-spel »

No právě. Taky mě ta souvislost DPF s BXE nejde dohromady. Nebo, že by tím trpěly víc motory se zaneseným katem a egr?
Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“