FMIC na Fabia RS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

nemuzu si pomoci ale vzdy musim byt problem bud s taznym okem nebo s mlhovkou (crazy)
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

To mi povídej. Teď mi to dalo na Leoši pěkně pokouřit. Top sport nárazník zevnitř totálně vyřezaný až k mlhovkám a musel jsem ubrousit i kus té mlhovky (LOL)
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

Hegesak záleží jak se to udělá. oko tam jde v pohodě a mlhovka zůstala taky. fotky sem dával už Marena
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

Jeny píše:To mi povídej. Teď mi to dalo na Leoši pěkně pokouřit. Top sport nárazník zevnitř totálně vyřezaný až k mlhovkám a musel jsem ubrousit i kus té mlhovky (LOL)
já už to dělal třikrát a úplně stejně jako ty kolem mlhovky všechny vyřezane! a stejně mi to má mi tlačí (wallbash) právě že z těch fotek mi to připadá že to oko tam nepůjde ale to je asi jen muj dojem.
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Takto jsem se bavil před čtyřmi roky. Oko jsem raději přehodil na druhou stranu. O víkendu jsem zkošel origo vedení FRS,protože stále bojuji z tou "TURBO DÍROU" (wallbash) . Jem docela překvapen,že to není moc sežrané od soli. Všechno drží a funguje po celou dobu 100% :D


ObrázekObrázekObrázekObrázek
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

dal jsem ho stejně jako máš ty a nějak se mi nezveda ten pravý odstrikovac asi krátká hadice koukam že si měl stejný problém :o jinak jak je to oko přidělané?je to těžké přehodit??a jak si tu hadici nastavil když je tam ta redukce která se do toho zacvakne?
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
sasasat
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 14 led 2009, 11:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od sasasat »

Nadstvit to problém nebyl,tu černou nac.koncovku jsem vytáh použil na konec a spojil to mosaz spojkou z marketu. Ostřikovač vypadá,že leží na č.tlaku,ale místa tam má dost. Taž.oko bylo trošku horší. To jsem musel vyměnit za delší z ibizy a protikus nechal utočit. Vařilo se to k výstuze a šroubovalo k nosníku. Detajl foto nemám,ale nato přijdeš :D
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m

OIIIRS
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

to je srani z tou fabií je tam hrozně málo místa (wallbash) já už to mam v hromadě jen to trochu dopilovat.A prodloužit tu hadici
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Hegesak píše:to je srani z tou fabií je tam hrozně málo místa (wallbash) já už to mam v hromadě jen to trochu dopilovat.A prodloužit tu hadici
Njn, chces velky vykon v malem aute. Ja si myslim, ze i tak je to zazrak co z te FRS jde dostat (viz. Jim).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

koukam že teď budeme pořád porovnávat fabie rs s Jimovo ze? (hm) vylezl z toho pěkný výkon ale co jsem slyšel byla to fuska a velmi povedené turbo.Jinak je to pravda malé auto velké věci ale proto se to tu zavedlo protože ne jeden s tím má problémy (crazy) a já doufám že to vyřeším co nejdřív abych mohl na soft.
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

já to mam tak
Obrázek

vejde se tam oko v pohodě, mlhovka taky. jen lehce se musel přiříznout nárazník, ale fakt jen kousíček u tý spony. Teď už je tam velká pro rejpaly
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

to je ta spodní trubka ale jak si tam dostal tu vrchní s tou mam problém :D
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

Obrázek
ja to mam zatim takhle ale zitra se musi zmeni ta vrchni trubka u toho kolena tam mi to malinko tlaci na to denni sviceni.
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

Hegesak aha blbě sem to pochopil já mám průchozí, ne jednostranný, právě kvůli tomuhle. (a ceně IC)
FRS I VB + FMIC, Egr-Off, Kat-Off 186PS/412Nm
OI asv - serie
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Vídíš to Sněhuláku a já se k montáži většího chladiče z ARL ani letos nedostal a opět stojím v garáží nepojízdný. :(
Naposledy upravil(a) favo dne 05 črc 2013, 20:11, celkem upraveno 1 x.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“