JAK STARTOVAT BEZ ŽHAVÍCÍCH SVÍČEK? vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
JAK STARTOVAT BEZ ŽHAVÍCÍCH SVÍČEK? vyřešeno
Ahoj, přemýšlím jak udělat aby vůz šel nastartovat bez fungujíicích žhaviček.. Palivo na které jezdím mi je bude neustále likvidovat.. Napadlo mě jedině dát výkonnou topnou spirálu do sání, aby ohřála nasávaný vzduch..
Něco podobného třeba:
http://www.brisk.cz/zhavici-svicky/ohrivace-vzduchu
Nebo dát žhavící svíčky do sání před každý válec?
Co myslíte, nebo máte někdo jiné nápady? Děkuji..
Něco podobného třeba:
http://www.brisk.cz/zhavici-svicky/ohrivace-vzduchu
Nebo dát žhavící svíčky do sání před každý válec?
Co myslíte, nebo máte někdo jiné nápady? Děkuji..
Naposledy upravil(a) k.amerika dne 28 bře 2013, 05:21, celkem upraveno 1 x.
A tedy u komůrky by před každým válcem třeba tahle žhavička nepomohla?
http://www.brisk.cz/zhavici-svicky/zhav ... e-agregaty
Jedná se o použitý motorový olej, ale čištěný odstředěním od sazí a jiných nečistot, je z toho šedivá tekutina, po namíchání 1:1 s naftou motor nekouří, jede dobře atd, jen to po cca 2000km upálí žhavící svíčky..
http://www.brisk.cz/zhavici-svicky/zhav ... e-agregaty
Jedná se o použitý motorový olej, ale čištěný odstředěním od sazí a jiných nečistot, je z toho šedivá tekutina, po namíchání 1:1 s naftou motor nekouří, jede dobře atd, jen to po cca 2000km upálí žhavící svíčky..
Jedna známá postava zde na foru, milos.slovacek a nejen on tvrdí z vlastních zkušeností a ne jen teoreticky že motorový olej, vyjetý, tedy již neobsahuje žádná adetiva protože je motor už spotřeboval ani přísady proti hoření atd, pouze základní olej a saze, hoří to daleko lépe než nafta a proto to upálí žhavící svíčky.. Auto mi chytalo na otočení, po ujetí cca 2000km mi to přestalo chytat, vyměnil jsem svíčky a staré byli uplně okousané.. S novýma to zase chytá na otočení.. Je možné že už byli načaté, opsal jsem kilometry a uvidím kolik vydrží teď
Ale jak o tom přemýšlím, když jsem svíčky měnil u zpola vychladlého motoru, sem tam se ozvalo jakési cvaknutí, ikdyž nebyl zapnutý klíček, ale jen v zapalování, je možné že by žhavící relátko opravdu nějak blblo, bateri to nevybíjí a bez žhavení to nechytne, tak jedině že by zůstalo seklé při jíždě, ale proč by to cvakalo při vypnutém motoru.. Děkuji za postřehy a názory, nemá tedy cenu abych cpal žhavičky na sání, pokud to nebude mít žádný ani malý význam.. Nejdřív se podívám na to relé.
Takže provrtal předkomůrku a přestalo co? Max. to mohlo být hlučnější, ale ta díra o mnoho menší není, je oválná a ten důvod mi uniká...Možná by stálo zato, natáhnout si zkoušečku od svíčky do kabiny a sledovat, zda svíčky nežhaví přo jízdě...Svíčky odchází , když tryska stříká velkým kuželem a zasáhne žhavičku.Samozřejmě vlastnosti střiku vyjetého oleje jsou patrně jiné, než nafty..
nepropadat panice...
Natáhl jsem drátek se žárovkou do kabiny a svíčky mi žhaví jak mají, takže jedu dále podle Vás a budu problém hledat v tryskách, ale než se do toho pustim, fakt asi počkám jestli mi to žhavičky po nějakém čase zase neoddělá, zatím jsem s novými stihl najet pár set km a zatím to chytá stále dobře. V sekci "jak se jezdí na rostlinu" píšou snad všichni že musí svíčky alespoň jednou ročně měnit protože tam lijí různé sajrajty a ty ty svíčky oddělají, ale zní od Vás logicky, proč by palivo které ředím na co nejvíce podobnou viskozitu jako je nafta, mělo jinak prášit než nafta a pálit žhavice. Takže to asi jedině špatně rozprašuje jak naftu tak cokoliv..
Už jsem vám to našel tak si počtěte
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
takže ne svíčkou ale vstřikem,omlouvám se už je nějaký pátek co jsem
to řešil.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
takže ne svíčkou ale vstřikem,omlouvám se už je nějaký pátek co jsem
to řešil.