dela to i BXEjericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
nechtěl jsi napsat jiný kod motoru než BXE?Fulltank píše:dela to i BXEjericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
a na čem se ti stalo? OII.?McHans píše:Zdarece tak se mi stalo to samé 1,9 TDI r.v. 2007 najeto postivých 208 tis vše ok rozvody olej vše servisované.Normálně jsem cca 120 km a z ničeho nic to zdechlo a ojnice ven,motor se sekl a zlomil šrouby na přitlačáku.
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežijebig.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.
takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou...
GolfV77 píše:vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežijebig.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.
takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou...
mas tym nejaku konkretnu skusenost ze by to mohlo takto fungovat?
ne nechtel, tohle umi jak BLS tak BXE a dokonce i BMMbig.boby píše:nechtěl jsi napsat jiný kod motoru než BXE?Fulltank píše:dela to i BXEjericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
eazy20 píše:chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?
to Ti pekne zistia v autorizov. servise podľa VIN (ofic. šruby s príslušenstvom na OII mimo 4 ks ojníc + práca s výmenou ojníc...cca max. 180 EUR, samotné ojnice ako náhradný diel na OII vyjdú oficialne na cca 800 EUR)...vytelefonované
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
