rozvody - AFN , O1, Tdi 99
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 22 led 2010, 12:13
rozvody - AFN , O1, Tdi 99
Mám pár dotazů,
1)když se dá nový rozvodový řemen je jedno jak ho otočím?
2)potřebuju protočit motorem, abych dostal setrvák na rysku HÚ, musím mít zařazenou 5rychlost? Nebo se vše dělá na neutrál?
3)s čím podržet ozubené kolo váčky, když nemám přípravek a potřebuju ho povolit a pak utáhnou?
Díky
1)když se dá nový rozvodový řemen je jedno jak ho otočím?
2)potřebuju protočit motorem, abych dostal setrvák na rysku HÚ, musím mít zařazenou 5rychlost? Nebo se vše dělá na neutrál?
3)s čím podržet ozubené kolo váčky, když nemám přípravek a potřebuju ho povolit a pak utáhnou?
Díky
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
normalne neutral a točíš motorom,ak nemáš pripravok tak zhod dole dekel ventilov,zhod dole držiak vačky pri vakuovke ,samozrejme aj vakuovku a daj tam nejaký kusok pasoviny alebo pravitko,aby to bolo "zaaretované"
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tak především mi nejde do hlavy, jak Octavia 1 z roku 1999 může mít motor AFN. Takže buď AHF, nebo to není Octavia.
Povolovat kolo vačky přes pravítko může leda debil, který tím riskuje, že urve uložení vačky, případně že mu ta vačka rupne celá. Pár takových vykuků jsem při práci viděl, jak potom lítali a sháněli díly po vrakáčích.
Řemen nemá smysl otáčení, čili je to jedno, jak ho dáš. Pokud je starší a chceš ho dávat zpátky, musíš ho dát tak, jak byl, ale u nového je to buřt.
Tu páku na chycení vačkového kola si vyrob, ale přes pravítko ani přes řemen to nedělej.
Otáčet motorem jde nejlépe ořechem 12-hr na kole kliky. Samozřejmě na neutrál a doporučuju vyndat žhaviče.
Povolovat kolo vačky přes pravítko může leda debil, který tím riskuje, že urve uložení vačky, případně že mu ta vačka rupne celá. Pár takových vykuků jsem při práci viděl, jak potom lítali a sháněli díly po vrakáčích.
Řemen nemá smysl otáčení, čili je to jedno, jak ho dáš. Pokud je starší a chceš ho dávat zpátky, musíš ho dát tak, jak byl, ale u nového je to buřt.
Tu páku na chycení vačkového kola si vyrob, ale přes pravítko ani přes řemen to nedělej.
Otáčet motorem jde nejlépe ořechem 12-hr na kole kliky. Samozřejmě na neutrál a doporučuju vyndat žhaviče.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ja som napísal ako si ma zaaretovať vačku ked bude napinať remen ..nemyslel som tým,že má cez pravitko povolovať vačku.čiže som neodpovedal na jeho otázku ako povoliť kolo vačky 

Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 22 led 2010, 12:13
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 22 led 2010, 12:13
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 98
- Registrován: 22 led 2010, 12:13
Řemen sedne vždycky, ale pravítko do drážky vačkového hřídele většinou nejde nasadit. Nastavení vačky VAGem u rotačky nezjistíš.vikino1 píše:A prečo sa to ozubené kolo vačky vôbec musí povolovať? Bez toho ten remeň nesedí alebo je to pre presné nastavenie?
Vačkové kolo se dá zadržet za loukoť vhodným hasákem
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj