Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Pozoruji tohle vlakno dlouho, podle fotek a vlastni zkusenosti to vypada na spatny material sroubu ojnice.Zrejme se natahuji.
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Kez by to bylo temi srouby...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale to by mělo začít klepat, nehledě na to, že většinou jeden zůstane utažen a natažený patrně není, ne?
nepropadat panice...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Ty srouby asi nebudou z gumy.Ja si myslim, ze jsou z vyroby pretazeny.Pak to rupne bez klepani.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Po 150000km? Opravdu by to chtělo , kdo má doma tu ojnici, vyndat ten šroub a prohlédnout /a předtím zkusit utažení momentákem/. Možná tyhle motory jen nesnášejí chip..
nepropadat panice...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

S chipem to nebude mit nic spolecnyho.Natazeny srouby.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

etka pise 045105425,je to spravne?alebo date nejake ine silnejsie ak su v ponuke?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

co by stala vymena srroubu v neuatorizovanem servise cca a co je treba? sundat vanu a jen vymenit srouby?plus asi predpokladam novej olej a tresneni pod vanu ... diky
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

anydraj- čím to, že jsi si tak jistý? A ten, kdo preventivně vymění šrouby, jakou má záruku, že nejsou stejné jako ty "vadné.".?
nepropadat panice...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jericho- Srouby budou stejny napric koncernem.Mozna pouzily nejakou vadnou serii u tohodle.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

eazy20 píše:etka pise 045105425,je to spravne?alebo date nejake ine silnejsie ak su v ponuke?
myslíte, že vážne stačí iba výmena týchto šrúb ?Obrázek
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

tohle jsem jednou dělal na Tatře. Upadnul spodní ostřik pístu,píst se kousnul.
Dali se dva válce naproti sobě nový, nová tryska ostřiku, nový písty a kruhy. Všechno fungovalo rok a pak v kopci praknul jeden ojniční šroub a motor začal klepat. Když jsme to táhli na dílnu, tak to bylo nastartovaný a na volnoběh byl klid, po přidání klepání. Po zjištění čím to je a následným rozebrání jsme přisli na ten šroub. Klema ale byla mírně vyhnutá, takže bych i věřil že kdyby se tomu dal oves, tak se ojnice ulomí,nebo praskne ten druhý šroub.

Já nevím jak je to s motory, jestli se všechny vyrábí v ČR a pak jdou do VW,AUDI a SEATU, nebo jestli se montujou v každý fabrice zvlášť.

Podle mě jsou varianty:

-Vadný šrouby,jeden se utrhne a ojnice na druhý straně praskne.
-Přetažený šrouby, stejný důsledek jako v prvním případě(ale montovat by se to muselo všechno na jedný lince, kde jim moment v pistolích zlobil,ale že by po dobu dvou modelových roků?
-Špatný ojnice,kdy opět jedna strana povolí a na druhý nevydrží šroub.

Myslím že výměnou šroubů se nic nezkazí, pokud už nebyl jeden namoženej a ojnice na druhý straně tím pádem taky..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Biimbo píše:tohle jsem jednou dělal na Tatře. Upadnul spodní ostřik pístu,píst se kousnul.
Dali se dva válce naproti sobě nový, nová tryska ostřiku, nový písty a kruhy. Všechno fungovalo rok a pak v kopci praknul jeden ojniční šroub a motor začal klepat. Když jsme to táhli na dílnu, tak to bylo nastartovaný a na volnoběh byl klid, po přidání klepání. Po zjištění čím to je a následným rozebrání jsme přisli na ten šroub. Klema ale byla mírně vyhnutá, takže bych i věřil že kdyby se tomu dal oves, tak se ojnice ulomí,nebo praskne ten druhý šroub.

Já nevím jak je to s motory, jestli se všechny vyrábí v ČR a pak jdou do VW,AUDI a SEATU, nebo jestli se montujou v každý fabrice zvlášť.

Podle mě jsou varianty:

-Vadný šrouby,jeden se utrhne a ojnice na druhý straně praskne.
-Přetažený šrouby, stejný důsledek jako v prvním případě(ale montovat by se to muselo všechno na jedný lince, kde jim moment v pistolích zlobil,ale že by po dobu dvou modelových roků?
-Špatný ojnice,kdy opět jedna strana povolí a na druhý nevydrží šroub.

Myslím že výměnou šroubů se nic nezkazí, pokud už nebyl jeden namoženej a ojnice na druhý straně tím pádem taky..
Plný súhlas, treba to vymenit komplet. A pri každej výmene skúsit dotiahnutie momentovym kľučom pôvodne šruby, odfotiť detailne z blízka a dať to tu na web...
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

na jednom motoru,tuším uno,praskla ojnice následkem zadření pístu.jeden šroub byl taky urvanej,takže bych to viděl tak,že ten šroub praskne,až když se to tam už mele a ta ojnice se nemá kam vejít.typoval bych,že nejdřív povolí něco nahoře...
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Neviete v čom sa líšia ojničné panvy, keď od 2009 sú iné? Ojnice a šróby nemajú žiadne zmeny...

Obrázek
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“