Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tohle jsem jednou dělal na Tatře. Upadnul spodní ostřik pístu,píst se kousnul.
Dali se dva válce naproti sobě nový, nová tryska ostřiku, nový písty a kruhy. Všechno fungovalo rok a pak v kopci praknul jeden ojniční šroub a motor začal klepat. Když jsme to táhli na dílnu, tak to bylo nastartovaný a na volnoběh byl klid, po přidání klepání. Po zjištění čím to je a následným rozebrání jsme přisli na ten šroub. Klema ale byla mírně vyhnutá, takže bych i věřil že kdyby se tomu dal oves, tak se ojnice ulomí,nebo praskne ten druhý šroub.
Já nevím jak je to s motory, jestli se všechny vyrábí v ČR a pak jdou do VW,AUDI a SEATU, nebo jestli se montujou v každý fabrice zvlášť.
Podle mě jsou varianty:
-Vadný šrouby,jeden se utrhne a ojnice na druhý straně praskne.
-Přetažený šrouby, stejný důsledek jako v prvním případě(ale montovat by se to muselo všechno na jedný lince, kde jim moment v pistolích zlobil,ale že by po dobu dvou modelových roků?
-Špatný ojnice,kdy opět jedna strana povolí a na druhý nevydrží šroub.
Myslím že výměnou šroubů se nic nezkazí, pokud už nebyl jeden namoženej a ojnice na druhý straně tím pádem taky..
Dali se dva válce naproti sobě nový, nová tryska ostřiku, nový písty a kruhy. Všechno fungovalo rok a pak v kopci praknul jeden ojniční šroub a motor začal klepat. Když jsme to táhli na dílnu, tak to bylo nastartovaný a na volnoběh byl klid, po přidání klepání. Po zjištění čím to je a následným rozebrání jsme přisli na ten šroub. Klema ale byla mírně vyhnutá, takže bych i věřil že kdyby se tomu dal oves, tak se ojnice ulomí,nebo praskne ten druhý šroub.
Já nevím jak je to s motory, jestli se všechny vyrábí v ČR a pak jdou do VW,AUDI a SEATU, nebo jestli se montujou v každý fabrice zvlášť.
Podle mě jsou varianty:
-Vadný šrouby,jeden se utrhne a ojnice na druhý straně praskne.
-Přetažený šrouby, stejný důsledek jako v prvním případě(ale montovat by se to muselo všechno na jedný lince, kde jim moment v pistolích zlobil,ale že by po dobu dvou modelových roků?
-Špatný ojnice,kdy opět jedna strana povolí a na druhý nevydrží šroub.
Myslím že výměnou šroubů se nic nezkazí, pokud už nebyl jeden namoženej a ojnice na druhý straně tím pádem taky..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Plný súhlas, treba to vymenit komplet. A pri každej výmene skúsit dotiahnutie momentovym kľučom pôvodne šruby, odfotiť detailne z blízka a dať to tu na web...Biimbo píše:tohle jsem jednou dělal na Tatře. Upadnul spodní ostřik pístu,píst se kousnul.
Dali se dva válce naproti sobě nový, nová tryska ostřiku, nový písty a kruhy. Všechno fungovalo rok a pak v kopci praknul jeden ojniční šroub a motor začal klepat. Když jsme to táhli na dílnu, tak to bylo nastartovaný a na volnoběh byl klid, po přidání klepání. Po zjištění čím to je a následným rozebrání jsme přisli na ten šroub. Klema ale byla mírně vyhnutá, takže bych i věřil že kdyby se tomu dal oves, tak se ojnice ulomí,nebo praskne ten druhý šroub.
Já nevím jak je to s motory, jestli se všechny vyrábí v ČR a pak jdou do VW,AUDI a SEATU, nebo jestli se montujou v každý fabrice zvlášť.
Podle mě jsou varianty:
-Vadný šrouby,jeden se utrhne a ojnice na druhý straně praskne.
-Přetažený šrouby, stejný důsledek jako v prvním případě(ale montovat by se to muselo všechno na jedný lince, kde jim moment v pistolích zlobil,ale že by po dobu dvou modelových roků?
-Špatný ojnice,kdy opět jedna strana povolí a na druhý nevydrží šroub.
Myslím že výměnou šroubů se nic nezkazí, pokud už nebyl jeden namoženej a ojnice na druhý straně tím pádem taky..
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.

