Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Z DP
Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub
ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!Tiger23 píše:Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Z DP
Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub
ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Už vymenené ? Ak áno, aké poznatky a zistenia ?Tiger23 píše:Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Z DP
Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub
ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
GolfV77 píše:Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!Tiger23 píše:Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Z DP
Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub
ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Tak to je zaujímavý poznatok.... Tiež mám BLS s DPF a šróby som kúpil s tým že chyba bude v nich(ešte som ich nemenil).... Ale aj tak mi nejde do hlavy súvis OJNICA a DPF
Ten zákazník mal niečo s motorom predtým, keď sa robila výmena ?
Ojnice boli origo na BLS ?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
A aky rok vyroby to bol?
GolfV77 píše:Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!Tiger23 píše:Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Z DP
Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub
ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
GolfV77 píše:Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!Tiger23 píše:Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Z DP
Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub
ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
a ten motor byl v jakém autě?
asi ty motory jsou všude stejné, ale jenom pro info...
o tom DPF jsem slyšel, že je částečně průchozí a jako by se zadusí...
...na druhou stranu, DPF maj i 2,0TDi
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Tak šroubama to není, to je více než jasné podle obrázků prasklých ojnic.GolfV77 píše:Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!Tiger23 píše:Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Z DP
Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub
ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Sám jsem zažil kdysi vyložený prasklý šroub, klema držela jen na jednom šroubu, vytlemená, mezera na straně prasklýho šroubu cca 0,5cm a motor běžel, sice klepal ale běžel.
burek píše:to je dobra zahada... jen pro info od kamarada znamej ma BLS v altea xl najeto 300tis km a klasicka vymena dilu- brzdy, desky olej LL po 30tis proste moc se tomu auto nedostava a jezdi... je to rok 09
DPF off?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
Ja mam vw golf 5 variant vyrobeny 2008 ale na vinku je udane rocnik 2009 najazdenych 170 000km motor je 1,9tdi 77kw BLS.
Mam to dovezene a zatial nic olej bol meneny v intervaloch 30 000km ale ja ich urcite skratim.
Otazka je ci tie prasknute Ojnice je vada montaze alebo vada materialu a chcel by som toto vediet.
Ja mam auto z Mexika aspon tam bolo vyrobene podla VIN.
Majitelia prasknutych ojnic by mohli dat info kde boli auta vyrobene popripade material ci je Made in Germany alebo?
Mam to dovezene a zatial nic olej bol meneny v intervaloch 30 000km ale ja ich urcite skratim.
Otazka je ci tie prasknute Ojnice je vada montaze alebo vada materialu a chcel by som toto vediet.
Ja mam auto z Mexika aspon tam bolo vyrobene podla VIN.
Majitelia prasknutych ojnic by mohli dat info kde boli auta vyrobene popripade material ci je Made in Germany alebo?
A tak to má být, žádný rozmazlování, stejně co se má posrat se posere, tak proč to zbytečně hýčkatburek píše:to je dobra zahada... jen pro info od kamarada znamej ma BLS v altea xl najeto 300tis km a klasicka vymena dilu- brzdy, desky olej LL po 30tis proste moc se tomu auto nedostava a jezdi... je to rok 09