Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......


Z DP

Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub

ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
GolfV77
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 zář 2012, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od GolfV77 »

Tiger23 píše:
eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......


Z DP

Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub

ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Tiger23 píše:
eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......


Z DP

Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub

ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Už vymenené ? Ak áno, aké poznatky a zistenia ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

GolfV77 píše:
Tiger23 píše:
eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......


Z DP

Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub

ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!

Tak to je zaujímavý poznatok.... Tiež mám BLS s DPF a šróby som kúpil s tým že chyba bude v nich(ešte som ich nemenil).... Ale aj tak mi nejde do hlavy súvis OJNICA a DPF :(

Ten zákazník mal niečo s motorom predtým, keď sa robila výmena ?

Ojnice boli origo na BLS ?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

A aky rok vyroby to bol?
GolfV77 píše:
Tiger23 píše:
eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......


Z DP

Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub

ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

GolfV77 píše:
Tiger23 píše:
eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......


Z DP

Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub

ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!

a ten motor byl v jakém autě?
asi ty motory jsou všude stejné, ale jenom pro info...


o tom DPF jsem slyšel, že je částečně průchozí a jako by se zadusí...

...na druhou stranu, DPF maj i 2,0TDi
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14465
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

GolfV77 píše:
Tiger23 píše:
eazy20 píše:sruby mam objednane,objednal som aj saci kos ked uz bude vana dole..viete mi niekto napisat ako presne dotiahnut tie ojnicne sruby?
Sací koš stačí vyčistiť nie? ved je to len sito......


Z DP

Ojniční šroub 30 Nm + 90° (1 /4 otáčky)
vyměňte
závit a dosedací plochu namažte
k měření radiálnívůle použijte použitý šroub

ojničné šróby u BLS ale to by malo byť jedno
Tak mám na dílně další mrtvolu s ojnicí venku jedná se o BLS a zákazník na motoru najel 3500km tak to mi vysvětlete!!!Motor který koupil měl najeto 158tisíc pro sichr se dali nové ojnice NOVÉ ŠROUBY vše se utáhlo na požadovbaný moment a za 3500tisíce ojnice venku!Já odpověd mám,zákazníka jsem informoval že chce vykuchat DPFO zákazník to ignoroval!350km před tím než se tohle stalo svítila závada DPF!!!!!!!!!Mám doma dva motory soukromé BLSA mají 200tisíc najeto vykuchaný DPFA a je klid!!!!Nevím co je příčina u toho BXEčka ale u BLSa to dělá DPFo ze své zkušenosti!!!!!a jinak jak jsem pro sichr měnil ty šrouby a ojnice tak mi na nich nic zvláštního nepřišlo a přetažený taky nebyli!!!!!
Tak šroubama to není, to je více než jasné podle obrázků prasklých ojnic.

Sám jsem zažil kdysi vyložený prasklý šroub, klema držela jen na jednom šroubu, vytlemená, mezera na straně prasklýho šroubu cca 0,5cm a motor běžel, sice klepal ale běžel.
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

to je dobra zahada... jen pro info od kamarada znamej ma BLS v altea xl najeto 300tis km a klasicka vymena dilu- brzdy, desky olej LL po 30tis proste moc se tomu auto nedostava a jezdi... je to rok 09
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 688
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

burek píše:to je dobra zahada... jen pro info od kamarada znamej ma BLS v altea xl najeto 300tis km a klasicka vymena dilu- brzdy, desky olej LL po 30tis proste moc se tomu auto nedostava a jezdi... je to rok 09

DPF off?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

ee DPF ON vse serie ma to jako firemak.... nalita stim desny kilometry
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Lewik777
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 19 úno 2013, 21:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lewik777 »

Ja mam vw golf 5 variant vyrobeny 2008 ale na vinku je udane rocnik 2009 najazdenych 170 000km motor je 1,9tdi 77kw BLS.
Mam to dovezene a zatial nic olej bol meneny v intervaloch 30 000km ale ja ich urcite skratim.
Otazka je ci tie prasknute Ojnice je vada montaze alebo vada materialu a chcel by som toto vediet.
Ja mam auto z Mexika aspon tam bolo vyrobene podla VIN.
Majitelia prasknutych ojnic by mohli dat info kde boli auta vyrobene popripade material ci je Made in Germany alebo?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14465
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

burek píše:to je dobra zahada... jen pro info od kamarada znamej ma BLS v altea xl najeto 300tis km a klasicka vymena dilu- brzdy, desky olej LL po 30tis proste moc se tomu auto nedostava a jezdi... je to rok 09
A tak to má být, žádný rozmazlování, stejně co se má posrat se posere, tak proč to zbytečně hýčkat ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To máš pravdu, ale co psychika? Jezdit s motorem, kterého kod dává předpoklad, že nic netuše může ojnice vylítnout blokem? Jel by jsi si s tím na dovolenou, nebo tomu dával kládu při předjíždění? Pocity dělají život... :)
nepropadat panice...
burek
Přispěvovatel
Příspěvky: 934
Registrován: 27 říj 2008, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od burek »

ja teda sve bls nesetrim a tocim jej jak se me zlibi, je pravda ze kazdej mesic si delam regenerwaci dpf..mma najeto 220tis a zatim tuk tuk vse ok
Seat Altea XL BLS , turbo BMM+jednohmota HDS 57 by huml
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“