Po úpravě přetlačuje turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Po úpravě přetlačuje turbo
Chlapi mám tu passata 77kw 2006 turbo KKK. Po lehké úpravě turbo přetlačuje a to až na 2380 a nepadá? Do nouzáku motor taktéž nepadá což je teda taky zvláštní.Prosím o radu a kontrolu logu díky
http://uloz.to/xJGCr8cE/log-01-001-003-011ubrano-csv
http://uloz.to/xJGCr8cE/log-01-001-003-011ubrano-csv
V70 II 2.5Tdi 103kw
No nezlob se na mě, možná se s tím někdo bude chtít patlat to zkoumat, ale tohle je log - Pojď na mě z boku...
Udělej pořádnej v kopci na trojku od volnoběhu do 4500ot třeba a nepouštěj u toho plyn ani neubírej... Prostě sešlápni v 1000ot podlahu a tu drž. Log začni ve chvíli kdy sešlápneš podlahu a skonči hned jak ji pustíš.
Najdi si takový kopec kde to bude možné udělat jak kvůli rychlosti, tak kvůli autům před tebou.
Ale poštět plyn a přidávat a v takhle nesmyslných intevrvalech a otáčkách
Může to být než zareaguje regulace protože to není zas tak závratný tlak 1,38bar cca... Mě fouká na T5 než zareaguje chviličku 1,6bar - ale hned pak spadne na požadavek a +- se drží požadavku.

Najdi si takový kopec kde to bude možné udělat jak kvůli rychlosti, tak kvůli autům před tebou.
Ale poštět plyn a přidávat a v takhle nesmyslných intevrvalech a otáčkách

Může to být než zareaguje regulace protože to není zas tak závratný tlak 1,38bar cca... Mě fouká na T5 než zareaguje chviličku 1,6bar - ale hned pak spadne na požadavek a +- se drží požadavku.
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Hledat to v tom vážně nebudu
někde ani nedáš plnej, někde dáš a hned pustíš a zase dokola... To je naprd..
Takhle má vypadat log - tak nic, nejde mi sem vložit obrázek
mám velikost 800x433 a 188kb, JPG a píše mi to že obrázek překročil limit 

Takhle má vypadat log - tak nic, nejde mi sem vložit obrázek


Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Tady je, tedy z ostrejsim softem, ale na veci to nic nemeni..
http://ulozto.net/x1R2z151/log-01-001-003-011-brouk-csv
http://ulozto.net/x1R2z151/log-01-001-003-011-brouk-csv
V70 II 2.5Tdi 103kw
No teda že by to byl regulérní čistej log, to né
Ale budiž. No když je venku DPF, turbo nemá protitlak a může se díky tomu přetáčet, nebo snad ne?
A co zbytek výfuku, to je série?
A DPF je venku i SW, nejen mechanicky? - ale to by asi snad souvislost nemělo, to asi až při regeneraci...
A chip je dělaný tak že DPF je pryč? Jen úvaha - chip pro auto s DPF s ním počítá, tedy nafta je určitě přidaná aby to tím prokletým DPF protlačilo a turbo foukalo co má. ALe když ho dáš pryč, najednou je tam nafty moc a ta regulace už to taky nedokáže stáhnout jen lopatkama, protože je moc spalin. Ale jak říkám, to je jen úvaha.
Mě s výfukem 76mm a hybridem 220 taky ve vyšších ot turbo přefukuje a regulace už to neovlivní. Ve 4578ot to chce 2315mBar a dostává 2515mBar
Ale mezi 2000 - 4000ot to "skoro přesně" sedí.

Ale budiž. No když je venku DPF, turbo nemá protitlak a může se díky tomu přetáčet, nebo snad ne?
A co zbytek výfuku, to je série?
A DPF je venku i SW, nejen mechanicky? - ale to by asi snad souvislost nemělo, to asi až při regeneraci...
A chip je dělaný tak že DPF je pryč? Jen úvaha - chip pro auto s DPF s ním počítá, tedy nafta je určitě přidaná aby to tím prokletým DPF protlačilo a turbo foukalo co má. ALe když ho dáš pryč, najednou je tam nafty moc a ta regulace už to taky nedokáže stáhnout jen lopatkama, protože je moc spalin. Ale jak říkám, to je jen úvaha.
Mě s výfukem 76mm a hybridem 220 taky ve vyšších ot turbo přefukuje a regulace už to neovlivní. Ve 4578ot to chce 2315mBar a dostává 2515mBar
Ale mezi 2000 - 4000ot to "skoro přesně" sedí.
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
Mno software má vypnutý DPF. Jasný víc spalin tam jistě jde, ale že by to natolik ovlivnilo? Jsem ochotný za software někomu zaplatit, pokud někdo dokáže to přetlačování ovlivnit?
Naposledy upravil(a) mensik4 dne 09 dub 2013, 20:05, celkem upraveno 1 x.
V70 II 2.5Tdi 103kw
Zas tak do toho nevidím, nedělám to, ale zkus teda informativně zavolat do dieselpower: 608 950 595 ten ti určitě řekne jestli je možné že je to tím a řekne ti možnosti 

Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex