Náhradní díly FEBI- kvalita ????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A nemáš ko volnoběžku altíku?jirkastrachota píše:Já třeba s INOU nemám dobrou zkušenost. Na OI jsem dával od INY napínák na řemen s tím tlumičem, a za dva měsíce se vyrval ten tlumič i s kusem hliníku. Reklamace neuznána. Tak jsem dal nějakou druhošku za sotva poloviční cenu, a drží už rok a půl, bez nejmenšího problému...

- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nalívat chladící kapalinu přes filtrační papír to jsem nikdy neviděl a dělal to někdy za komunistů,Biimbo píše:když jí naleješ přes filtrační papír tak se nastane nic. Taky záleží jestli má najeto 150 nebo 450. Ale i tak jsem s tím nikdy u Graf neměl problém. I Sebo říkal že Grafek prodává ročně asi 700 ks a ani jedna reklamace za 6 let. Origo pump prodá podstatně míň a reklamace občas má..
ale viděl jsem nějaký list, kde bylo psáno že chladící kapalina ethylglikol funguje tak že na novém povrchu udělá antikorozní vrstvu, stávající kapalina tyto vlastnosti nemá a přímo nový díl koroduje
mi se stalo právě že vodní pmpa tekla je tomu snad deset let od té doby měním vždy chladící kapalinu, při výmně jakéhokoliv díl chladící soustavy,
tak nevím no

já do trychtýře položím hadrovou utěrku na ruce a všechno to pochytá. Kdyby to bylo tak háklivý, tak když tam někdo neleje sajrajt na netěsnost chladicí soustavy, tak to by pak mělo začít téct všechno. A vzhledem k tomu že to ani po výměně kapaliny ven nedostaneš, tak by ten motor měl mít problém doživotně..
Všechno je to v kvalitě dílů. A proto Febi nebrat, pokud nevíš že je tam zrovna přebal něčeho jinýho..
Všechno je to v kvalitě dílů. A proto Febi nebrat, pokud nevíš že je tam zrovna přebal něčeho jinýho..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33589
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Hlavni problem bych videl v tom ze kdyz nemenite chladici kapalinu tak vam sezere tesneni pod hlavou.
Casty jev u motorek. V zime mel kamos na servisu takto 2x hondu.
Kapalina nikdy nemenena.
Jinak se ma delat proplach motoru a pak se dostane ven vse.

Filtorvat stoletou chladici kapalinu je pekna HOVADINA
Casty jev u motorek. V zime mel kamos na servisu takto 2x hondu.
Kapalina nikdy nemenena.
Jinak se ma delat proplach motoru a pak se dostane ven vse.

Filtorvat stoletou chladici kapalinu je pekna HOVADINA

Repa SDI zatim zaspuntovana.
Koupim - Zadni napravu kotoucovku celou v dobrem stavu ibiza cordoba.
Koupim - Plastove kryty prahu Cordoba Ibiza
Koupim - zadni strisku 3tich dveri. Ibiza
Koupim - Zadni napravu kotoucovku celou v dobrem stavu ibiza cordoba.
Koupim - Plastove kryty prahu Cordoba Ibiza
Koupim - zadni strisku 3tich dveri. Ibiza
nějaký ten pátek zpět jsem pochopil že Febi už vážně ne....jeden čep chytl vakl po párset kilometrech, druhý vydržel jednu výměnu oleje, stejně tak kosti od Febiny stály za vyližprdel.....čepy se daly TRW, kosti Meyle HD a je to jiná písnička....dneska bych alespoň u podvozku šel do Moogu, Lämforderu a zrovna u kostí opět do Meyle HD
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

trw jsou už tež šmejd.. kosti na pitchu.. dělaji tam papírove podložky pod matku, takže mi obě kosti uletěly.. musel jsem najit starou podložku a dat ji zpět.. na čepech čekám, kdy jebnou prachovky a čepy umřou... desky tvrdé jak beton, žere to kotouče... já už s tou značkou nechci mit nic moc společneho.. raději si připlatim za lemforder nebo snad ten meyle hd by mohl byt ok 

polo 1.4tdi AMF
Lemforder je nejdražší, v koncernu je na podvozku jako originál. na TRW si nemužu stěžovat. Když sem daval spodní kulaky do feldy Moog, tak odešel na levý po 30000km, dal jsem novej zase Moog a je tam 50000km a zatím se nehlásí. V B4 jsou tycky řizení origo LMF , menili se po 250000km a nebyli nejhorší ,dali se LMF z obchodu a při 150000km meli takovou vuli že si to poznal na volantě. Po vyndaní vule 3mm. Další se daly original lemforder od VW cena stejná jak LMF z MJ Auto. Ty tam byli až do konce, kdy pad motor 680000km a auto se rozebralo. Když se prodavalo řízení, tak tyčky meli vuli minimální 0,5-1mm max.kibi píše:nějaký ten pátek zpět jsem pochopil že Febi už vážně ne....jeden čep chytl vakl po párset kilometrech, druhý vydržel jednu výměnu oleje, stejně tak kosti od Febiny stály za vyližprdel.....čepy se daly TRW, kosti Meyle HD a je to jiná písnička....dneska bych alespoň u podvozku šel do Moogu, Lämforderu a zrovna u kostí opět do Meyle HD
Tak asi jde do obchodu Béčková kvalita.
Tak jak to je s baterkama. 100% kus jde do prvovýroby, ta co má nejakou vadu jde obchodu. bud vydrží nebo ne. proto nekdo koupí vartu a chodí 5-7 let a nekomu 3 roky a je v hajzlu. trefil dobrej kus

já myslím že tak je to ze vším, záleží na konkrétní sérii atd.
já mám třeba s Fevi dobrý zkušenosti, jak někdo výše chválí Meyle z naší zkušenosti katastrofa, spodní čepy na francouzský auta vybouchaný třeba po 5000km, kosti taky na prd
celkem drží TRW, ale samozřejmě origo je origo
díly jsou hodně o ceně a většina zákošů chce opravu aby moc nestála no, takže se to různě střílí jak se dá...
já mám třeba s Fevi dobrý zkušenosti, jak někdo výše chválí Meyle z naší zkušenosti katastrofa, spodní čepy na francouzský auta vybouchaný třeba po 5000km, kosti taky na prd
celkem drží TRW, ale samozřejmě origo je origo
díly jsou hodně o ceně a většina zákošů chce opravu aby moc nestála no, takže se to různě střílí jak se dá...
A tak to ma byt!! Klubuk dole hrdinom co aj po rozvodoch naleju spet to same...slovacek.milos píše:nalívat chladící kapalinu přes filtrační papír to jsem nikdy neviděl a dělal to někdy za komunistů,
ale viděl jsem nějaký list, kde bylo psáno že chladící kapalina ethylglikol funguje tak že na novém povrchu udělá antikorozní vrstvu, stávající kapalina tyto vlastnosti nemá a přímo nový díl koroduje
mi se stalo právě že vodní pmpa tekla je tomu snad deset let od té doby měním vždy chladící kapalinu, při výmně jakéhokoliv díl chladící soustavy,
tak nevím no
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 20 lis 2016, 17:59
- Bydliště: Trenčín
když si to zákazník přeje, tak proč mu nevyhovět. Stejně jako když chtějí dát staré desky na nový kotouč. A taky zálěží jestli modrá, růžová nebo fialová G13. Ale dnes i když jí měnit nechtějí, započítávám to do ceny práce +300kč a nic neříkám.Sayllo píše:A tak to ma byt!! Klubuk dole hrdinom co aj po rozvodoch naleju spet to same...
A co se týká FEBI, něco jo, něco nikdy. Rozvody contitech a pumpu origo.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI