presne toto som myslel...no velmi to nepasuje ale hlavne ze fo je funkcne...chvalim..pokjar píše:já takto zatím bez problému
pružiny jsou z brzd O2.
Zadní levá brzda se nevrací úplně....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak tady někdo psal, když je dobré lano, ve většině případů je na vině přírezlý váleček. I když se dá zamáčknout , je to on. Pozná se to, když se vytlačí ven, že je nad i pod vnitřní gumičkou solná pasta, která neumožnuje funkci válečku. Neb je to ona, kdo jej vrací..Správně při montáži válečku a dobrém usazení manžety musí jít aspoň v počátku váleček /samozřejmě při současném otáčení/zatlačit rukou...A většinou těsnící gumičky mohou zůstat po očištění staré, nic se neděje.Já sice dávám nové, protože majitel si sadu zaplatil, ale není to třeba.. 
nepropadat panice...
Ahoj,jericho-3 píše:Jak tady někdo psal, když je dobré lano, ve většině případů je na vině přírezlý váleček. I když se dá zamáčknout , je to on. Pozná se to, když se vytlačí ven, že je nad i pod vnitřní gumičkou solná pasta, která neumožnuje funkci válečku. Neb je to ona, kdo jej vrací..Správně při montáži válečku a dobrém usazení manžety musí jít aspoň v počátku váleček /samozřejmě při současném otáčení/zatlačit rukou...A většinou těsnící gumičky mohou zůstat po očištění staré, nic se neděje.Já sice dávám nové, protože majitel si sadu zaplatil, ale není to třeba..
me se proste nevraci ta paka na rucni brzde do zakladni polohy... Kdyz za ni vezmu prstem a vratim do zakladni polohy kolo se nehreje.. Lanovody, zadni kotouce a desky jsou nove, pistek chodi volne, trmen take .... Pod tou pakou rucni brzdy je ochrana manzeta,, pod tu manzetu jsem striknul silikonovy olej, paka chodila tyden krasne volne a vcera jsem byl v Brne a opet se nevratila na zakladni polohu... Proto si myslim ze pruzinka pomuze... Tu pruzinu maji Passaty B5, superby, O2, Yeti atd.... nejaky vyznam ta pruzina ma.... Podle me soudruzi udelali na O1 chybu kdyz na tu pruzinu uz ve vyrobe nepamatovali...
Tohle měl kámoš a já měl za to, že tam pružina má být, tak jsem mu na tu stranu dal péro neoriginal a je klid. Jemu dokonce auto ani nepopojelo...ale jen když zatáhl ruční..Pozná se to snadno, když nebudeš sahat na ruční, brzda nemá problém..Takže když to přibrzduje, vrátím ručně páku ruční brzdy, a když to trvá, je zarezlý válec a když ne..... 
nepropadat panice...

