Zjištění závady podle logu- octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
autoh
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 bře 2013, 20:32
Odpovědi: 0

Zjištění závady podle logu- octavia

Příspěvek od autoh »

Ahoj, můžete mi prosím zjistit závadu na octavii1 1.9 tdi 81kw podle logu? Při pomalém zrychlování do kopce skočí octavie okolo 2300 ot. do nouzového režimu. Diagnostika píše ''nedosažen plnící tlak''.
Děkuji za pomoc k vyřešení tohoto problému.
Log jsem za chvíly vlozí kolega.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

A co chceš zjistit když už to dávno víš???? Pokud je nedosažený tlak,tak si zkontroluj regulaci,baňku na turbu a hadičky..
Octavia II RS
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

log

Příspěvek od PeSko »

Ahoj,zde na odkazu jsou logy kanálu 03 a 11.
Jen doplním kolega s problémem měl už prej foukátko venku cca před měsícem tenkrát mez překročena, vyčištěno a podloženo,pak to měsíc jezdilo bez problému. octa je v serii bez chipu,nyní mez nedosažena, prošl podtlakový hadičky,váhu zkusil z jinýho auta, baňku na turbu zkoušel podtlakovou pumpou... ve čtení v logu nejsme ani jeden odborníci.
Ocení každou radu.

http://leteckaposta.cz/701440958
[/url]
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
autoh
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 bře 2013, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od autoh »

:(
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Je to špatný log, udělat do kopce na 3 plny plyn je to tu popsáno jak.
Jinak zatáhne se táhlo na baňce po startu ?
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

log je myslim proveden dobře, je to 4st.podlaha do prudšího dlouhého kopce, překvapivě na 3 nám to při první jízdě padnout nechtělo.
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Prostě to neplní, je třeba zkontrolovat jestli baňka zatáhne po startu.
autoh
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 bře 2013, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od autoh »

petr petr píše:Je to špatný log, udělat do kopce na 3 plny plyn je to tu popsáno jak.
Jinak zatáhne se táhlo na baňce po startu ?
Ráno se mrknu, jestli se táhlo zatáhne.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Ještě udělej log skupiny 8 a 10
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
autoh
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 bře 2013, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od autoh »

Vyreseno! Banka na turbu!
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

autoh píše:Vyreseno! Banka na turbu!
:) palec nahoru, Honzo.

všem kdo přispěli příspěvkem do diskuze moc díky za mě i za autora
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“