Neboj sa, viem co je adiabaticky dej v termodynamike, ale tam sa zohladnuju aj ine veci a hlavne to je teoreticky princip ktory len priblizne vystihuje to s cim sa v praxi pri preplnani v motore stretavas - v hodnotach v akych sa pohybujeme sa vsak nemoze vyraznejsie prejavit (ked si zoberies kompresorovu mapu turba, takisto sa s teplotou stlaceneho vzduchu nerata). Ak si si isty ze je sanie bez netesnosti a trvas na tom ze problem s turbami je az po vymene za vacsi IC, tak je este moznost ze sa rozhodila regulacia turba - turbo moze mat vacsi prefuk pred zregulovanim, co v kombinacii s tym ze ides s pracovnymi otackami dost na hrane moze byt velky problem. Asi by to chcelo aspon log tlaku za jazdy, najlepsie aj hodnoty prietoku vzduchu z MAF snimaca (pokial ho nemas vyradeny), inak sa tu budeme dohadovat co i len bez predpokladu na nejaky zaverjjarda píše:No tak to je jednoduchá fyzika, co udělá vzduch, když ho vychladíš? Zmenší svůj objem! Tzn. když ho hodně vychladíš, tak turbo musí pro dosažení stejného tlaku dodat větší objem, tzn. musí mít větší otáčky!
EGT u TDi, kolik je ještě normální a kolik je destruktivní?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
už tak že chtít po VA 1.6b a myslet si že to je dobré a považovat to za ok, zvlášt při závodech svědčí o mnohém...
a milně se domníváš že větší IC tak turbo dodá větší objem.....
větší vedení (objemnější) zvedne otáčky turba ale zanedbatelně, spočítej si průtok vzduchu vedením. motor poliká vzduch a ten objem nemění,
a milně se domníváš že větší IC tak turbo dodá větší objem.....
větší vedení (objemnější) zvedne otáčky turba ale zanedbatelně, spočítej si průtok vzduchu vedením. motor poliká vzduch a ten objem nemění,
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
jjarda
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 20 zář 2011, 14:50
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No hlavně že jsem se dozvěděl, na co jsem se ptal, tedy max. hodnotu egt a za to děkuji. Někdo tady tomu opravdu rozumí, takových lidí si vážím a někdo jen dělá chytrého a staví fyziku na hlavu, což mě je úplně jedno, vím své a nemám zapotřebí někoho o něčem přesvědčovat. Přitom to jsou věci relativně jednoduché a hlavně logické. Víc bych se v tom nevrtal. Hlavám pomazaným ještě jednou děkuji za informace.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
....plus hovorit o naraste pracovnych otacok bez snimaca otacok ked neviem presne A/R tej VGT..... ale panovi taketo zdovodnenie ocividne vyhovuje preco dalej trapit tie VA turbaSmoke píše:větší vedení (objemnější) zvedne otáčky turba ale zanedbatelně, spočítej si průtok vzduchu vedením
Dodatocne prepac ze som sa o nieco take ja opovazlivec pokusaljjarda píše:někdo jen dělá chytrého a staví fyziku na hlavu, což mě je úplně jedno, vím své a nemám zapotřebí někoho o něčem přesvědčovat.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
nejsem-naivka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Odpovědi: 0
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Pres 850°C bych na tomto prehistorickem kousku nesel ani nahodou ... u GTB bych se zase nebal jit pres 900°C. Tot muj subjektivni postoj.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
@Toreto: A co jsi mel za EGT budik? Ja videl uz nekolik budiku, ktere znacne promerovaly (obema smery ... stastnejsi byl ten, kteremu kecal ve smyslu zvelicoval; ten druhy popravil dve turba nezli vyzkousel jiny a zhrozil se).
Nerikam, ze to 880 nevydrzi a tu se hovori o destruktivnim pristupu, ja mluvim o zmene parametru (geometrie, vyvazeni), pak staci mene.
Nerikam, ze to 880 nevydrzi a tu se hovori o destruktivnim pristupu, ja mluvim o zmene parametru (geometrie, vyvazeni), pak staci mene.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Do 2,7TDI se davala GTB1756KV. GTA2052V je z nejakyho Ford Transit/Land-Rover Defender 2.4 TDCi a pokud to ma filtr pevnych castic, tak myslim, ze 900°C bude moznych.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)