325 tds nastartuje a zdechne - vyreseno

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jezdimjakodrak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 kvě 2013, 19:53
Odpovědi: 0

325 tds nastartuje a zdechne - vyreseno

Příspěvek od jezdimjakodrak »

Zdravim kluci. Moc prosim o pomoc. Mam tds prvni problem nastal kdyz sem jel ostre do zatacky tak zdechlo ale po chvili jelo dal. Po par dnech vuz opet zdechl a od te doby to sice jde nastartovat ale ihned po te co motor naskoci tak zdechne. A tak to dela porad. Nenapada nikoho jaka by mohla byt pricina? Diky moc.
Naposledy upravil(a) jezdimjakodrak dne 16 kvě 2013, 07:10, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Podávací čerpadlo funguje? Nepřisává palivová soustava vzduch?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jezdimjakodrak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 kvě 2013, 19:53
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od jezdimjakodrak »

Podavaci cerpadli funguje. Prijde mi to spis jako nejaky elektronicky problem. Jak to chytne nereaguje to na plyn. Proste nic. Jen naskoci a zdechne.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

A chytá dobře? nebo to po chcípnutí startuje dlouho?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

A když naskočí tak chcípne během vteřiny nebo vydrží běžet déle?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jezdimjakodrak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 kvě 2013, 19:53
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od jezdimjakodrak »

Parkrat protoci a hned chyta bez vahani. A po vterine zdechne. A furt dokola. Ten zpetny ventil jsem zkousel menit z druhyho tdska ale tim to nebylo.
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

a na diagnostice jsi byl? co snímač otáček?
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
jezdimjakodrak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 kvě 2013, 19:53
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od jezdimjakodrak »

Bohuzel nebyl. Nemam moznost kdyz vuz nejede :-(
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Takhle se projevuje taky imobilizér, chytne a chcípne. Hledal bych závadu v něm. Ale určitě diagnostiku.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jezdimjakodrak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 kvě 2013, 19:53
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od jezdimjakodrak »

No nemam moc moznosti jak dovezt vuz na diag kdyz nejede. A immo se timto zpusobem projevoval ve felicii ale v bmw by ani netocil starter ne.? Jinak jsem to zkousel startovat na rj bez immo a taky bez vysledku. Stale stejny problem.
Uživatelský avatar
pesa84
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 lis 2010, 20:21
Odpovědi: 0
Bydliště: košumberk

Příspěvek od pesa84 »

taky mě v prvním momentu napadl imo.. ale že by to udělalo i za jizdy je divný.. jinak startér by točil.. nebo odešla ŘJ.. máš chipovaný?
na tu diag budeš muset, třebas na laně.. u takových problémů je to základ.. ;)
Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..:)
Ale snad brzo bude jiný kousek..
jezdimjakodrak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 kvě 2013, 19:53
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od jezdimjakodrak »

Takze mechanicky cerpadlo.
jezdimjakodrak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 10 kvě 2013, 19:53
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od jezdimjakodrak »

A kdyz to vemu logicky tak kdyz tam napojim rj z auta kde nebyl immo tak by to melo bezet ne? Kdyby byla zavada v immobilizeru. Ptz jsem to zkousel a zadny vysledek. Jeste posledni moznost ze tam zkusim dat jine cerpadlo.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

diagnostika :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Fx323i
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 05 zář 2012, 14:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fx323i »

Imobilizér mi přijde nepravděpodobný. U E36 od 1/95 měl imobilizér dva stupně:

1. rozpoznání klíče -> točí nebo netočí
2. rozpoznán jednotky imobilizéru jednotkou motoru -> jde nebo nejde zapalování a vstřikování

Pokud jsi zkoušel jednotku bez imobilizéru na autě s imobilizérem, tak je tam drobný rozdíl v zapojení a nejsem si jistý, jestli se nelišila čerpadla - mám dojem, že ano. Dělám hlavně benziny, ale do těch imobilizérů celkem vidím.
Odpovědět

Zpět na „BMW“