rucicka na Palivomer
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Tak to rozdělej ještě jednou a udělej to tak, jak radím ve svém příspěvku /obrousit trošku kontakty 6 pro zvětšení styčné plochy/. Kontakty se potom nebudou dotýkat jen "vybroušené" dráhy, ale i trošku po bocích této dráhy a odpor se bude měnit plynule s pohybujícím plovákem.
Napružíš-li ještě více kontakty, tak to bude ještě lepší.Ten odpor si můžeš kontrolovat měřákem a přitom se snažit mírným tahem za plovák /směrem od "plošáku"/ vymezovat vůli mechanismu plováku. Pokud se při tom odpor zvětší nad uvedenou max. hranici nebo až na nekonečný, tak ten kontakt je nedostatečný /ještě více obrousit kontakty a napružit/ nebo je třeba vyměnit "plošák".
Napružíš-li ještě více kontakty, tak to bude ještě lepší.Ten odpor si můžeš kontrolovat měřákem a přitom se snažit mírným tahem za plovák /směrem od "plošáku"/ vymezovat vůli mechanismu plováku. Pokud se při tom odpor zvětší nad uvedenou max. hranici nebo až na nekonečný, tak ten kontakt je nedostatečný /ještě více obrousit kontakty a napružit/ nebo je třeba vyměnit "plošák".
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
kontakty som obrúsil a odmeral mimo nádrže odpor bol v rozmedzí 55 - 285 Ohm, zatiaľ to vyzerá slubne, natankoval som a ručička stúpla na 3/4 nádrže a zatial drží
ešte sa chcem opýtať na odvzdušnenie nádrže,, kam vedie? radšej si skontrolujem aj to či nieje pripchaté..

Octavia 1U5 2001, 1.9 tdi, 66kw, ALH, Elegance, Chip 128ps
Já si myslím, že když Ti po dotankování plné nádrže ukazuje palivoměr 3/4 nádrže /zejména když tam ještě dvakrát po automatickém vypnutí pistole stříkneš s odstupem pár vteřin/, tak nebude problém v odvzdušnění nádrže, ale v ohnuté drátu, na kterém je plovák připevněn. Pokud s tím již někdo manipuloval, je klidně možné, že se drát ohnul, protože je to tam všechno na těsno.
Pokud by mi palivoměr ukazoval při plné nádrži 3/4 nádrže, tak bych znovu vyndal sací koš a přihnul plovák směrem dolů. Vzal bych kleště, drát plováku bych jimi sevřel v bodu, kde se ho dotýká čára s označením 1 a horní část drátu i s plovákem bych ohnul dolů o vzdálenost, kterou zaujímá plovák je-li kontakt na "plošáku" v horní krajní poloze a ve 3/4 dráhy "plošáku".
Pokud by mi palivoměr ukazoval při plné nádrži 3/4 nádrže, tak bych znovu vyndal sací koš a přihnul plovák směrem dolů. Vzal bych kleště, drát plováku bych jimi sevřel v bodu, kde se ho dotýká čára s označením 1 a horní část drátu i s plovákem bych ohnul dolů o vzdálenost, kterou zaujímá plovák je-li kontakt na "plošáku" v horní krajní poloze a ve 3/4 dráhy "plošáku".
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Já si to také myslím. Pro příště bude vždy lepší napsat co nejvíce poznatků o problému a pokud možno co nejsrozumitelněji. Další dobrá rada je, že pokud nemáš problém, tak ho neřeš. Na odvzdušnění se nedívej /to je v pořádku/. Raději jezdi a dívej se po holkách a krajině.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Pokud máš podobný vysílač stavu paliva jak je na obrázku v mém příspěvku, tak bude asi stejný problém, který tam uvádím. Bude potřeba změřit odpor mezi oběma vodiči při současném vychylování jezdce "3" směrem k tištěnému spoji a od něj /kolmo na desku tištěného spoje/. Odpor by se neměl změnit. Pokud se bude výrazně měnit /desítky Ohmů/, je třeba napružit uvedený kontakt.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip