Audi A3 řízení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13 led 2007, 14:48
- Bydliště: Krkonoše
Odpovědi: 0
Audi A3 řízení
Zdravím nemáte nekdo postup jak na základní nastavení servo řízení u Audi A3 rv 2004 1.6 i kdyby byly potřeba přesnější info tak dodám dík
zkus todle................
MOTOR vozidla musí běžet, takže je aktivní servořízení
· snímač úhlu řízení -G85 musí být nakalibrován (snímač úhlu natočení volantu, viz ABS).
Popis funkce
Pro softwarový koncový doraz (softwarové omezení zdvihu ozubené tyče) se musí řízení naučit násl. 2 parametry, které závisí na mechanických tolerancích řízení a na montáži ve vozidle.
1. úhel řízení z levé zarážky až po pravou bez SW omezení zdvihu
2. diference úhlu řízení mezi středem řízení (symetrický posuv ozubené tyče v levém
a pravém koncovém dorazu) a středová poloha snímače úhlu řízení (0 stup.)
Tyto naučené parametry platí tak dlouho, dokud se nezmění vztah mezi snímačem úhlu řízení (poziciován na volantu) a pouzdrem řízení. Po provedení práce na dílech, které tento vztah změní (pouzdro řízení, sloupek řízení, snímač úhlu řízení ...), nebo pokud bude snímač úhlu řízení nově kalibrován (ABS), pak se musí základní nastavení provést znovu.
Po nové montáži řízení do vozidla se může základní nastavení provést bez vymazání adaptačních hodnot.
Vymazání adaptačních hodnot
V SuperVAGu zvolte funkci Přizpůsobení (F6) a klikněte na tlačítko vymazání adaptačních hodnot.
Základní nastavení posilovače řízení
1. Otočte volantem do středové pozice (+- 10 st.), volant tam musí zůstat stát bez momentu.
2. Otočte opatrně volantem na levý doraz a krátce ho pevně podržte.
3. Otočte opatrně volantem na pravý doraz a krátce ho pevně podržte.
4. Otočte opatrně volantem do středové pozice (+- 10 st), volant tam musí zůstat stát bez momentu.
5. Pro uložení vypněte zapalování, při zapnutí zapalování musí kontrolka servořízení zhasnout. Pokud tomu tak není, smažte pamět závad řj servořízení J500 a opakujte postup.
MOTOR vozidla musí běžet, takže je aktivní servořízení
· snímač úhlu řízení -G85 musí být nakalibrován (snímač úhlu natočení volantu, viz ABS).
Popis funkce
Pro softwarový koncový doraz (softwarové omezení zdvihu ozubené tyče) se musí řízení naučit násl. 2 parametry, které závisí na mechanických tolerancích řízení a na montáži ve vozidle.
1. úhel řízení z levé zarážky až po pravou bez SW omezení zdvihu
2. diference úhlu řízení mezi středem řízení (symetrický posuv ozubené tyče v levém
a pravém koncovém dorazu) a středová poloha snímače úhlu řízení (0 stup.)
Tyto naučené parametry platí tak dlouho, dokud se nezmění vztah mezi snímačem úhlu řízení (poziciován na volantu) a pouzdrem řízení. Po provedení práce na dílech, které tento vztah změní (pouzdro řízení, sloupek řízení, snímač úhlu řízení ...), nebo pokud bude snímač úhlu řízení nově kalibrován (ABS), pak se musí základní nastavení provést znovu.
Po nové montáži řízení do vozidla se může základní nastavení provést bez vymazání adaptačních hodnot.
Vymazání adaptačních hodnot
V SuperVAGu zvolte funkci Přizpůsobení (F6) a klikněte na tlačítko vymazání adaptačních hodnot.
Základní nastavení posilovače řízení
1. Otočte volantem do středové pozice (+- 10 st.), volant tam musí zůstat stát bez momentu.
2. Otočte opatrně volantem na levý doraz a krátce ho pevně podržte.
3. Otočte opatrně volantem na pravý doraz a krátce ho pevně podržte.
4. Otočte opatrně volantem do středové pozice (+- 10 st), volant tam musí zůstat stát bez momentu.
5. Pro uložení vypněte zapalování, při zapnutí zapalování musí kontrolka servořízení zhasnout. Pokud tomu tak není, smažte pamět závad řj servořízení J500 a opakujte postup.