Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí

Příspěvek od Zdeněk M »

Zdravim, dostal se ke mě tento kousek s touto poruchou. Když je teplo a sucho auto chytne hned a motor běží na 4 valce, reaguje na plyn, vše funguje. Jakmile zaprší, nejde to nastartovat, nebo to po dlouhem motání chytne a motor se rozbíhá jak diesel. první, druhej, třetí valec pak de jakoby na 4 po přidaní plynu prská v sání , vynechává a nejde vytočit na víc jak 2000ot. Osobně si myslím že je to zapalovací lista nebo tesnení pod saním. To menene bylo a listu má z jinýho a udajne funkcního auta.
Nestekal se stím někdo, nebo nemel podobný problem?
Po nastevě posledniho mechanika to auto po hodinovem turovaní chytlo od podlahy od výfuku velkým plamenem a to uvnitř. Hořel i koberec a haseni bylo vylitím 30l vody :o i takový sou mechanici :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí

Příspěvek od slovacek.milos »

Zdeněk M píše: i takový sou mechanici :roll:
jsou a ted je to u tebe tak se zdenku ukaž aby to po tvé náštěvě neodjelo a nebylo potřeba 6O l vody ;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:
Zdeněk M píše: i takový sou mechanici :roll:
jsou a ted je to u tebe tak se ukaž aby to po tvé náštěvě neodjelo a nebylo potřeba 6O l vody ;)
Miloši ty umíš poradit a potěšit.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kdž ti to přivezli tak asi věří že si stím poradíš,

co se týče zápalka tak to řj nepozná jen lambáda napoví asi neukýže nic jen OOO

stím hořením jsem taky zažil prdel přivezla mi kráva děravý výfuk
tak jsem se toho chytnul ceočkem a z výfuku metr liša a z těch děr šleha že mi to šlo na tlamu

v celku v poho ušetřil jsem za holiče a účetní se ptala že dobře vypadám jestli chodím do solárka ;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:kdž ti to přivezli tak asi věří že si stím poradíš,

co se týče zápalka tak to řj nepozná jen lambáda napoví asi neukýže nic jen OOO

stím hořením jsem taky zažil prdel přivezla mi kráva děravý výfuk
tak jsem se toho chytnul ceočkem a z výfuku metr liša a z těch děr šleha že mi to šlo na tlamu

v celku v poho ušetřil jsem za holiče a účetní se ptala že dobře vypadám jestli chodím do solárka ;)
Jo to věří, protože sem poslední na okrese kdo se tím zabívá. Už to bylo u 9 oborníku, v kufru vymeneníh dílu, že složíš druhej motor. No uvidím co tomu bude. Feldy benzíny sou, jen 1,6 a BMM :D
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

vzal bych jinou tebou ověřenou zapalovací lištu. vyndal a vyčistil snímač otáček/nebo vyměnil za jiný 100 %ok. projít kabeláž. je to jednoduché auto
jaké tam má svíčky? ukostření motoru je ok?
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

U zapalovacích lišt pro 1.3 MPi jsem se setkal spíše s tím, že za jízdy vynechávali (hlavně nové Tesla) nebo nefungovaly vůbec tedy sporadicky, jednou auto chyto v pohodě podruhé vůbec a za hodinu třeba chytlo na brnk. Pokud auto chytne tak v liště bych problém nehledal.
Taky jsme četl o problémů s ukostřením řídící jednotky, ze zadu jak je ten mosazný plíšek. I to prý umí udělat pěknou paseku.
Problémy se startováním umí udělat i čidlo vzduchu v zadu na sání a dokonce i čidlo teploty chladící kapaliny. Je dvojitý a budíky můžou ukazovat OK ale řj dostává nesmysly.
Měl jsem tu i feldu co startovala jen studená ale teplá ani za nic jen z prudkého kopce. Nakonec to byly minimální vůle na ventilech a po zahřátí motoru se nedovírali a byl problém na světě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi skončíš jako desátý odborník vřadě těch předešlých


požár pod autem udělá jedině lišta nezapálí a pak zapálí, umí rožnout i kat normál svítí jak žárovka

:o

úspěšnost moc nemáš bude hezké počasí tak na nic nepřijdeš

musíš si potit mozek až ti z toho málem jebne a pokuud přijde na tah co ostatní neumí zas napiš snad na něco přijdeme ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

favo píše:U zapalovacích lišt pro 1.3 MPi jsem se setkal spíše s tím, že za jízdy vynechávali (hlavně nové Tesla) nebo nefungovaly vůbec tedy sporadicky, jednou auto chyto v pohodě podruhé vůbec a za hodinu třeba chytlo na brnk. Pokud auto chytne tak v liště bych problém nehledal.
Taky jsme četl o problémů s ukostřením řídící jednotky, ze zadu jak je ten mosazný plíšek. I to prý umí udělat pěknou paseku.
Problémy se startováním umí udělat i čidlo vzduchu v zadu na sání a dokonce i čidlo teploty chladící kapaliny. Je dvojitý a budíky můžou ukazovat OK ale řj dostává nesmysly.
Měl jsem tu i feldu co startovala jen studená ale teplá ani za nic jen z prudkého kopce. Nakonec to byly minimální vůle na ventilech a po zahřátí motoru se nedovírali a byl problém na světě.
špatně je akorát že auto chytne a pak bych v liště priblém nehledal to fak ne lišta tě překvapí klidně po 1OO km jízdy, jinak co píšeš vag a pomalu hledej vem si rozprašovač a stříkej motor
těsně před mrdnutím stříkej i hadicí prostě se stím neser pokud sklamala logika musí nastoupot něco netradicního ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Felicie MPI jezdí jen za pěkneho počasí

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Zdeněk M"]

zdenku na dodání odvahy jsem jsi vzpoměl na jedno MPi bylo v autorizáku tam to stálo desítku a auto vrátili že prostě neví

já to auto koupil za pár kaček z funkčního auta jsem přeházel naprosto všechno proměřil všechny piny co na tom autě byly a všechno souhlasilo palivo střékalo jisra šla rozvody OK vagem všechno OK nic ani motor neštěkl na sprej na nic ani benál nesmrděl nic

jednoho krásného dne jsem po ránu pološílený zkoumal malíčkem dírou na helák jestli tam není jiný setrvák a taky nic (wallbash) nmontoval jsem helák a auto chytlo stará mi řekla že mám prej zlaté ruce

jestli mám nebo nemám feldu potkávám dodnes a dneska asi vím co tomu bylo ;)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

snímač tlaku a teploty na sacím potrubí - není zoxidovaný konektor?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vlhkost dělá svody a patrně zmizí jiskra nebo jiný zdroj-spoj..až bude vlhko , zkusit jej startovat ve tmě..Třeba se něco uvidí.
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Vici píše:snímač tlaku a teploty na sacím potrubí - není zoxidovaný konektor?
ten snímač je lepší rovnou odšroubovat a vystříkat sprejem na klapky aby hlavička byla červený bude černá jak bota ;)
jen-da
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 13 led 2012, 21:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od jen-da »

vyměň zapalovací lištu. Mě to dělali mikro trhlinky v zap. liště, nemuselo ani pršet, stačilo jen vlhko. Když jsem otevřel kapotu na nastartovaném (pokud se povedlo) motoru, tak lítali jiskry všude možně, jen ne ke svíčce. Lištu jsem měl originál původní z roku 98, najeto 90000km
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

jen-da píše:vyměň zapalovací lištu. Mě to dělali mikro trhlinky v zap. liště, nemuselo ani pršet, stačilo jen vlhko. Když jsem otevřel kapotu na nastartovaném (pokud se povedlo) motoru, tak lítali jiskry všude možně, jen ne ke svíčce. Lištu jsem měl originál původní z roku 98, najeto 90000km
Tak vyřešeno. Byl to imobilizer. Konkretne kabel mezi imo a jednotkou motoru. Za normalnih podminek to chytne a chcipne, jenže u tehle aut to mota vteriny dve, tři a to už je zablokovany. Benzin tam de pořad a jiskru to nehaže, nebo haže ale nekde jinde. A když se to odblokne, tak je to ulitý a de to vselijak než se srovná.
Obcas to ve 4-5 tis ot vynechá ale spis asi vstřik, než jiskra.
A jeste jedna vec, pořad se od motoru hulí a je citit olej, tak to tipuju že ho motor žere a proto obcas vynechá. Mám tušení že se tam dostava od ventylů. U feliny sem to este nevidel, u 120 a spol to bylo tak nak normalní.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“