Octavia 81 kW první /ranní) starty s kouřem.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kasy
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 30 led 2006, 11:34
Odpovědi: 0

Octavia 81 kW první /ranní) starty s kouřem.

Příspěvek od kasy »

Najeto 270 tis. km. Kdyby někdo věděl, čím to může být, byl bych vděčný. Po zahřátí je všechno v pohodě, auto jede jak má, spotřeba do 5 l. Měnil jsem vstřiky (Fratelli Bosio), čerpadlo (za starší), žhavicí svíčky, čidlo teploty chladící kapaliny. Nic z toho nepomohlo. Olej od výměny do výměny bez dolévání. Tak nějak mi docházejí nápady. Poradí někdo?

Edit: Jo a chytá na otočení, studený i teplý motor.
Naposledy upravil(a) kasy dne 07 črc 2013, 11:34, celkem upraveno 1 x.
Octavia SLX 1,9TDi 81kW r.v.1999
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

tlaky si měřil za studena?
kasy
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 30 led 2006, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od kasy »

Tak tlaky jsem neměřil vůbec, ale motor po zahřátí jde jako hodinky a ještě k tomu švýcarské. Kdyby bylo něco s kompresí, asi bych to poznal. Alespoň myslím.
Octavia SLX 1,9TDi 81kW r.v.1999
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

voditka tecou nejspis. repas hlavy by mel pomoct..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
kasy
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 30 led 2006, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od kasy »

TDIfun píše:voditka tecou nejspis. repas hlavy by mel pomoct..
To by asi kouřilo i za tepla a hlavně by ubýval olej. Za 15000 km nedoleju ani deci. Na vodítka to podle mne nevypadá. Díky za odpověď.
Octavia SLX 1,9TDi 81kW r.v.1999
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

kasy píše:
TDIfun píše:voditka tecou nejspis. repas hlavy by mel pomoct..
To by asi kouřilo i za tepla a hlavně by ubýval olej. Za 15000 km nedoleju ani deci. Na vodítka to podle mne nevypadá. Díky za odpověď.
nekourilo a to netece ale jen prolina, to na prvni start staci, zakouri svetle a pak je klid, olej bude porad ok. Mel jsem stejny problem...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 356
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Octavia 81 kW první /ranní) starty s kouřem.

Příspěvek od octaviajedna »

kasy píše:Najeto 270 tis. km. Kdyby někdo věděl, čím to může být, byl bych vděčný. Po zahřátí je všechno v pohodě, auto jede jak má, spotřeba do 5 l. Měnil jsem vstřiky (Fratelli Bosio), čerpadlo (za starší), žhavicí svíčky, čidlo teploty chladící kapaliny. Nic z toho nepomohlo. Olej od výměny do výměny bez dolévání. Tak nějak mi docházejí nápady. Poradí někdo?

Edit: Jo a chytá na otočení, studený i teplý motor.
neřeš a jezdi.ničemu to navadí.Správný diesel muší zakouřit jinak je neco špatně ;)
O1 1.9 tdi 81kW ASV
kasy
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 30 led 2006, 11:34
Odpovědi: 0

Re: Octavia 81 kW první /ranní) starty s kouřem.

Příspěvek od kasy »

Ono to opravdu ničemu nevadí. Jde jen o pocit, že něco není, jak má být. Ale asi to opravdu nebudu řešit. Díky všem.
Octavia SLX 1,9TDi 81kW r.v.1999
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Mě hodně pomohlo když sem s rozvodama vydrbal do čista egr a sací parohy. Oleje v sání se nezbavíš, ale když je tam karbon tak nasákne a když stojíš vzlíná to dolů k ventilům. Když je takhle teplo je to bez problému, obláček po startu jde až když je hodně chladno.

Že maj svuj podíl gufera na ventilech otom žádná, ale že jdou měnit bez sundání hlavy jsem četl možná viděl nějaký fotky na starý americe ale v reálu sem to nikoho dělat neviděl.

Toť má zkušenost, záleží jak tě to trápí...
....320cd
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

rehak6co píše:že jdou měnit bez sundání hlavy jsem četl možná viděl nějaký fotky na starý americe ale v reálu sem to nikoho dělat neviděl.
Mam s tym osobnu skusenost, je to prplacka, ale ide to.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“