GTB2260 Tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Některé C čidla zvládnou i 2,1bar :)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

vsetky, zalezi od kalibracie
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

EMP neměřím. :roll:

MAP je původní čidlo Bosch 0 281 002 437 - 0,2 až 3,07 bar

A až přijde z reklamace bude čidlo Bosch 0 281 002 456 - 0,5 až 3,5 bar

Předpis tlaku 2954mbar byl 2950mbar.

Včerejší test - méně vzduchu více nafty, hulilo to řádně, jak kubánská stařena.

Obrázek
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

To už je pěkný :)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

No je to lepší , ale musí se to doladit, tento týden nainstaluju budík a změříme EMP. Tuším, že na volnoběh by mělo být 0,1 bar a při 1500ot 0,3 bar. Snad mi to začne fungovat jak má...

Poppora VNT musí klesnout až na 20%.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Kolik by tedy mělo být EMP ?
Na volnoběh to mám cca 0,1b , 1500ot bez zátěže 0,3b.
Při tlaku 1,7bar v plné zátěži mám EMP 1,9b kolem 3000ot. a pomalu roste. Přes 4tis.ot je emp 2,7b.
Ručička vždy lítá plus mínus desetina baru.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Tlak na budíku 2,1b a EMP 2,9b při 4100-4200rpm. EGT přes 750st.

Obrázek
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Neviem ti povedat ci je to na mieste u 2260-ky, nikdy som toto turbo na aute nemal, ale to EMP uz je (podla mna) v principe na ten tlak dost vysoke. Nemas za jazdy pocit ze zvukovo ten motor "ide" viac ako v skutocnosti? (ak mi rozumies co sa pytam) :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Velkej budík, tak jsou velký tlaky :D

Ne, teď vážně. U GTB2260Vk nebývá s EMP problém, spíše v tom, že bývá nízké. Vezmi si, že to je turbo z 3l motoru...
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Pocitově to není ono, připadá mi to pořád že za sebou táhnu vlek s pískem. Motor chce, ale něco ho drží za prdel....
Asi to bude chtít větší turbo. Třeba GTB2566. U 1,9 bude asi EMP o dost nižší. Tlak x 1,5 by mělo být EMP ok. Max EMP 3,5-3,6bar krátkodobě.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

EMP by podla moznosti v idealnyom stave malo byt v pomere tlak 2:1 EMP , na redline sa moze EMP tlaku vyrovnat - treba sa tomuto aspon priblizit...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Jaky mas svody? Ty ti muzou delat dost velky emp pokud jsou restriktivni
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

netopier píše:EMP by podla moznosti v idealnyom stave malo byt v pomere tlak 2:1 EMP , na redline sa moze EMP tlaku vyrovnat - treba sa tomuto aspon priblizit...
Jako třeba 2.5 baru přetlak s 1.25 baru emp a 2.5/2.5 na konci? :roll:
:-@
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nieje pre zivotnost lozisk turba najlepsi pomer 1:1 ?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

Vyfuk ma dostatecny prurez, aby nebyl na konci s prutokem. Pak se muzes snazit pred turbem sebevic a budes omezeny, az za.
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“