OII Klimakompresor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

to se zadřelo jen samotné ložisko řemenice ;)
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

No to je radost :(
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

to muzu potvrdit ze se to kousne. Loni mi dojela na dilnu O2 taky se zadreny kompresorem a remen nastrouhanej uplne vsude. Dal jsem novej kompresor a pan volal minulej tyden ze mu to letos obcas chladilo a obcas ne, ted ze uz klima nejde vubec. Ze by taky ten ventyl v kompresoru? Naplne je dost a v merenej hodnotach se to tvari taky ok.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Mad_Boxs
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 25 čer 2007, 18:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mad_Boxs »

pavelexc píše:
chipmann píše:Přesně tak pro to ty kompresory nic nevydrží běží neustále jen se přepíná přes elektromagneticky ventil na velky okruh chlazeni ....
mužu potvrdidt švagr má O2 najeto 100000km auto ma po otci, ted minuly týden mu ten kopresor se sekl na dovolené v italii , nemněl jinou možnost než to tam nechat zpravit cca 900euro (LOL)
Asi bych jim takovy prachy nedal, koupím kratší řemen a natáhnu ho tam bez kompresoru. Sice neklimuju, ale můžu dojet domů.
OI 81kW AHF kombi 2000 - 510 000km - jen jednou vyměněná spojka - oil od výměny do výměny mezi ryskama
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

Mad_Boxs píše:
pavelexc píše:
chipmann píše:Přesně tak pro to ty kompresory nic nevydrží běží neustále jen se přepíná přes elektromagneticky ventil na velky okruh chlazeni ....
mužu potvrdidt švagr má O2 najeto 100000km auto ma po otci, ted minuly týden mu ten kopresor se sekl na dovolené v italii , nemněl jinou možnost než to tam nechat zpravit cca 900euro (LOL)
Asi bych jim takovy prachy nedal, koupím kratší řemen a natáhnu ho tam bez kompresoru. Sice neklimuju, ale můžu dojet domů.
no jo každy není mechanik,taky bych se snažil s tim nejak vybehnout
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně jak píše Mad Boxs, kratší řemen a je to. Oni to ví moc dobře i v servisu, stačilo o to požádat..Ale dnes lidé nepřežijí jízdu bez klimy, skončili by v nemocnici.. :)
nepropadat panice...
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

jericho-3 píše:Přesně jak píše Mad Boxs, kratší řemen a je to. Oni to ví moc dobře i v servisu, stačilo o to požádat..Ale dnes lidé nepřežijí jízdu bez klimy, skončili by v nemocnici.. :)
no jo švagr si necháva vše zpravovat v servise tak takova improvizace by neprošla, do opravy aut vubec nevidí hold za to musel zaplatit za ten kompresor ma na učtě 600euro tady to je kolem 6000kč (LOL)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ja teda muzu rict z vlastni zkusenosti, ze to lozisko o sobe dava vcas vedet, aspon tak to bylo u me. Nejdriv mi tam neco sustilo, pak se to postupne stupnovalo a nakonec tam byla motorova pila :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Tak jsme to měřili s člověkem co mi to plnil a říkal, že to chladí dlouho potom co vypnu klimu proto, protože je tam prej velikej výparník a tak to chladí chvíli (15 min) potom co vypnu kompresor.
A je možný, že proto že byl fungl novej, tak šel točit trochu vic z těžka než ten starej, tak že mi stoupla spotřeba...?

Fakt nevím co si otom mám myslet... Teď nebyli nějaký vedra, ale stejně si pořád myslím, že to chladí prostě furt...

Má ještě někdo nějakej nápad??
Předem děkuji.
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

velký výparník,tak to ještě chvilku chladí-a to 15 minut po vypnutí kompresoru? (rofl) (rofl) (rofl)

útíkej od toho borce hodně rychle,protože takovou hovadinu jsem ještě neslyšel... (LOL)


to s tím,že nový kompresor jde ztuha a zvedlo to spotřebu o 0,5l je taky nesmysl.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

to jsi odbehl z chliva do garaze aby vypotil takovou kravovinu?
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

dav55 píše:to jsi odbehl z chliva do garaze aby vypotil takovou kravovinu?
Asi jo... Mysllíte, že by pomohlo odsát médium a že by se ten ventil vrátil sám??
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

dvě vlastně tři věci co by se měli dělat při opravě klimy. Když kompresor, tak nový, když výměna tak i proplach a když tohle obojí tak i novou patronu vysoušeče, v případě starýho typu chladiče nový chladič kde už je vyměnitelná.. Pokud se tohle neudělá, tak to za čas přestane jít opět..
Ventil kompresoru se dá sehnat nový na CC autodílech za 800Kč, ale po zkušenostech s origo pumpou od nich bych to asi nekoupil..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fantomeš
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 24 čer 2010, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Fantomeš »

Biimbo píše:dvě vlastně tři věci co by se měli dělat při opravě klimy. Když kompresor, tak nový, když výměna tak i proplach a když tohle obojí tak i novou patronu vysoušeče, v případě starýho typu chladiče nový chladič kde už je vyměnitelná.. Pokud se tohle neudělá, tak to za čas přestane jít opět..
Ventil kompresoru se dá sehnat nový na CC autodílech za 800Kč, ale po zkušenostech s origo pumpou od nich bych to asi nekoupil..
Kompresor byl uplně nový zazátkovaný a vysokotlaký čidlo, co je na vedení bylo taky uplně nový...

Vyměnil jsme kompresor, nechal naplnit, vyměnil čidlo a pak to chladilo a šlo to i vypnout. Od druhého dne do teď mi to chladí pořád... Bude to ten ventil v tom kompresoru? Nemůže se vrátit sám, když se odsaje to médium?
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno

VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků.. :-) - Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS :-)

OII BKC DSG
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Zajed kdekoliv kde delaji klimu, at ti udelaji tlakovy test. Hned ti reknou podle tlaku, jestli jim spadnou nebo jestli kompresor jede nebo nejede nebo jestli je to jen subjektivni pocit. Radeji bych objetoval 200 Kc za diag nez abych neco rozebiral a objednaval bez jistoty.
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“