Zasr.... brzdy.. (Golf IV)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Zasr.... brzdy.. (Golf IV)

Příspěvek od Woko_O »

Dneska sem si na Golfu dělal zadní brzdy. Za prvý.. závěr z celkovejch oprav je takovej že na podvozku je snad nejhorší práce.. Zarezlý všechno a debilně se to dělá.. to je první věc co mě sere.

A druhá věc.. Mám problem takovej že mi brzdy dělaj to že když brzdim tak vibruje volant,a klepe se auto. První věc co jsem udělal. Vyměnil přední kotouče. Koupil jsem vrtaný Zimmermanny.. Problém na chvilku ustal,ale furt byly cítit malý vibrace..Pak se to zhoršilo asi po 2000km.. Udělal jsem ještě závěr že by to mohly bejt zadní jelikož se mi jednou rozžhavil do běla kvůli ručce.. Koupil jsem teda taky zimmermanny ale klasika, nevrtaný. Všechno s novejma deskama taky Zimmermann. Dneska sem se s tim sral jak debil..obě páky na ručku zarezlý a na jedný straně vůbec nejezdil brzdič v čepech.. takže sem to všechno rozhejbal a dával dohromady. Pak tam nějakej blbec přede mnou strhnul závit na brzdovou hadičku a chcalo to..naštěstí se mi to nějak povedlo..No takže sem to celý dal dohromady s pocitem že ted to bude jak to má bejt..Všechno se hejbalo,kotouče nový, destičky nový.. Tak nějak odvzdušnim (byl jsem sám) jdu to projet...a kurva furt to samý!!!!! Prostě do prdele kreteni nedomysleli brzdy... Nevim jestli sou křivý náboje (z čeho že jo) nebo se zase i tyhle kotouče zkroutily.. Ale tak strašně mě to sere!! Jediná věc kvůli který mám sto chutí to auto někam prodat,nebo shodit ze skály.. Mrdka..

Nápady?

Posranej rozměr 280x22.. Měnit celý těhlice a dávat 288mm je fajn nápad.. ale když vezmu v potaz že za to dám minimálně takovejch 7tis tak se mi moc nechce.. Zas tak moc to auto rád nemám..

Sorry za vyjadřování...emoce..
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

někde jsem četl, že jako řešení stačí nechat stočit 288 kotouče na 280, ale jestli to má opravdu vliv
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4953
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

s třepáním brzd jsem si užil svoje...takže pár rad ti dát můžu...zaprvé musíš zajet k někomu,kdo má tzv hodinky na měření házivosti a zjistit,co ti vlastně hází...přední kotouče,zadní kotouče,popř sundat kotouče a přeměřit házivost nábojů...můžou být v háji ložiska...jestli tam byly zatuhlý třmeny,mohla dostat za uši...bez toho měření házivosti se nepohneš.další poznatek...kupovat kotouče a desky origo v autorizáku...já koupil TRW a za 10tis km opět třepoň,takže vyhozených pár tisíc a pěkně nové z autorizáku...na těch mám najeto cca 5tis a svatý pokoj...dále by bylo ideální nechat opravdu všechny třmeny rozhýbat a promazat...je na to nějaká pasta od ate...a pořádně odvzdušnit...pokud máš ABS/ESP tak diagnostikou pouštět čerpadlo ABS...u mě 100% výsledek...brzdí mi to teď jak blázen,pedál tvrdý,zabírá nahoře a nic netřepe...ale jak píšu....zjisti co hází
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

prodat :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

ulozenie napravy si kontroloval?
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Musim sehnat někoho kdo ten úchylkoměr má. Rád bych se podival co je špatně..

Uložení se zdá bejt v pohodě.. Neni to potrhaný nebo tak něco. Všechny 4 silentbloky jsou ok.. Leda by to byl nějakej moc měkej materiál..

Chápu že se to na těhlech sračkách děje.. ale měnit kotouče po 2000km? Je to tak strašně nepříjemný.. Na to se mužu celýmu VW vys....
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

Já krouceni brzd řešil bezmála 2 roky stalo to hromadu peněz furt nový kotouče, desky, náboje uložení a pak stačilo koupit nový brzdíce a mám už 20tis/km klid;-). Takže s jistotou mohu říct že u mě to byly přední brzdice.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4953
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

a nestačilo jim udělat repasi?co by jim bylo? že by byly nějak ohlé v držácích třmenů? nebo proč je měnit?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

Přední jsem dál nové s zadní repasoval. Možná by u těch předních taky stačila repase ale to jsem nechtěl riskovat, tak jsem koupil originál octavia 2 a mám svatý klid. Jinak i těch předních si myslím že už byla dost vymackana guma v těch vodicích čepech.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

woko ja ten uchylkometr mam ;) muzes se v tydnu stavit.

kazdopadne resil jsem to same na O2 a nakonec nahodil 288mm a je klid
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Full: zavolám ti v tejdnu a domluvíme to..

Každopádně mě to sere.. Nejhorší je že to nemůžu ani prodat.. Protože za tu cenu bych nekoupil nic lepšího.. Jenže pořád investovat se mi taky moc nechce, s nejasným výsledkem. A prodávat to s tim že je všechno v pohodě ani nejde a ani to nechci.. Takže mám na krku paradní auto,který mám rád s nesmrtelným motorem,dobrou převodovkou a tohle všechno dojebávaj přední brzdy který nemaj řešení......
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jako jediny reseni bych se kouknul po tech 288, pekny kotouce desky bych tu nekde mel.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Fulltank píše:jako jediny reseni bych se kouknul po tech 288, pekny kotouce desky bych tu nekde mel.
No jo jenže tu těhlici budou prodávat na vrakáči tak za 1500 jednu..
plus neni do toho potřeba jinej čep ramene?

Změřil bych si, jestli jsou zkroucený kotouče a nebo náboj.. Nechám to stočit.. Seru na to..

Jde vůbec stočit samotnej náboj?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

me hazi obe napavy,ale hlaven zadke mel sem zaskely trmen a zvlnilo to kotouc jak prase nechal sem to rozhybat,ale je praskla gumicka,takze to nefunguje stale na 100%a,el zjistil sme po case,ze oba kotouce nejsou vubec obrzdene brzdi to je jenme asi na 20% plochy. cim to je? auto ma dost slaby brzdny ucinek proti otcove HTP. myslim si,ze by to na STK neproslo. pistky,ale chodi pekne takze nechapu. desky i kotouce maji najeto do 10 tis,protoze kotouc ma 8,9 mm a desky maji znacou sirku oblozeni,takze menit tdle veci je asi vyhozeni penez do luftu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
coberk
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 21 úno 2012, 14:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od coberk »

taky sem mel takovej problem uz sem se tesil na novy kotouce a desky jak to bude krasne brzdit jo to ono brzdilo ale tak po 1000km jsem si vsiml de me vibruje volant a pedal a furt dokola tak sem uz byl nasranej a zmeril jsem to hodinkama a hazelo to o pul stovky tak to prece nemuze hazet ne? no a da za dalsich asi 4tis km se k brzdeni pridalo totalni bozchani jak kdys nekdo boucha do podvozku :-d jako mel jsem strach s tim jezdit bouchalo me to na pravy strane ale prenaselo se me to i na druhou stranu a do noh byl to takovej pocit jako by bylo volny kolo a jeste se hejbalo a bouchalo a ke vsemu to vibrovalo jak krava volant a pedal jsem myslel ze to ze me vymele dusi, no tak sme to zvedli a zjistily ze je spatny axialni tahlo ono se fakt to kolo hejbalo uplne nepredstavitelne byl ten kloub vydrenej, no a pak sme taky zjistily ze tam byl kulak na vymenu a samozrejme na geometriji tak supr myslel jsem si jak jsem vyhral ze uz me to klepat a vibravovat nebude a ejhle ta kurva zas vibrovala ale o hodne min znatelne tak sem se nasral a najel jsem po republice 1000km na jeden zatah furt sem brzdil kde to slo a ve velky rychlosti a byl jsem mile prekvapen vibrovani ustalo ne uplne kdys jedu 160-170 a chci to hodne zaslapnout tak je cejstit malicko vibrovani do pedalu ale na to uz seru a do tej rychlosti vubec tak asi tak zkus to taky takhle udelat :-d jo a mam golfa ctyrkovyho
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“