problém z ABS A3 2,0 TFSi quattro 2008

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

problém z ABS A3 2,0 TFSi quattro 2008

Příspěvek od Tunerko »

chlapi keby niekto vedel poradiť nech viem identifikovať resp určiť závadu ak sa s tým niekto stretol.

Horeuvedené auto pri aktivovaní ABS ostane svietiť abs až do znovunaštartovania auta potom ide všetko normálne zase až dokým sa nezapne niektorý zo systémov ABS.

VAG píše vadná riadiaca jednotka ABS nič viac nič menej.

Pár krát sa stalo že aj abs normalne zafungovalo a nič sa nedialo ale väčšinou ostane chyba a hláška až do vypnutia motora a znovunaštartovania.

poistky su OK. ostatné veci aj jednotky bez závad.

Dakujem za pripadnu pomoc.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

udělej test čerpadla abs možná se někdy nesepne čerpadlo.rovnou při tom měř napájení a kostru at je to vidět zatížený.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Zkontroluj pojistky na baterce,bude oxidace pod pojistkou.
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

poistku som skontroloval, je OK ale pre istotu som ju vymenil za novu a bezo zmeny...
oxidacia tam nikde nebola

skušal som akčne členy test čerpadla a všetko prebehlo ok.

nerozumiem presne čo zmerať. na konektore privod počas testu cez akčne členy? ake by maly byť hodnoty a na ktorom pine?
hlavný privod štavy?
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

přesně tak hlavní přívod a kostru případně to měřit v době kdy se ta závada zapíše.V tu dobu potřebuješ vědět zda je kostra a napájení ok pak teprve mužeš říct že je problém uvnitř abs.
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

no tak jedine cez akčne členy, kedže zavada sa prejavý len pri extremnom brzdení a flekovaní alebo pri rýchlom prejazde zákruty ked potancuje auto na ceste trocha.
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

právě pro to by to chtělo měřit v těch podmínkách protože při tom extrému se hejbou ruzné svazky a muže dojít k přerušení nebo skratu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“