nastartuje a hned chcipne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

raja
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2007, 20:31
Odpovědi: 0

nastartuje a hned chcipne

Příspěvek od raja »

Dneska rano prijdu k autu, nastartuju motor, hned chytne a behem sekundy zase chcipne a takhle to dela porad dokola, proste nepojizdne.
Tak jsem to chtel preject Vagem a ten se nedokaze spojit(ceka na odezvu a nic), pritom pred mesicem fungoval.
Dik za každou radu
Seat Toledo 1.9 TDi 66kw, r.v.98
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

podotlacaj vsetky relatka a vsetky kable ktore idu zo zadu z poistkovky... a skontroluj N109 ventil ci ti ide palivo
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
raja
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2007, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od raja »

Tak to momentalne uz jede.Vytahl jsem konektor od nadrzky chladici kapaliny a konektor od chladice a hned to bezelo.Pak sem konektory zandal a bezelo to dal.
Zacal fungovat i Vag, ktery zobrazuje tyto chyby:3
Nalezeny chyby:
17978 - ridici jednotka motoru blokovana
35-10 - - - Intermittent
01237 - ventil odpoj.paliva (N109)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Intermittent
01269 - ventil pro pocatek vstriku (N108)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Intermittent
Tak nevim sem z toho danek, je divny ze to ted funguje po vyndani a zandani dvou konektoru.
Seat Toledo 1.9 TDi 66kw, r.v.98
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

skusal si tie chyby vymazat?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
raja
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2007, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od raja »

jo, chyby sem vymazal a je to ok, uz se tam neobevujou.
Ale stejne me to znepokojuje ze nevim cim to bylo.Nerad bych zustal nekde stat.
Seat Toledo 1.9 TDi 66kw, r.v.98
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

nevyznam sa nejak, ale podla mna to bol len vyskoceny kontakt
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

Minulý týden jsem na B5 řešil problém, který se projevoval naprosto identicky a dělala to blbá spínačka. Na vývodu 15 ze spínačky bylo napětí 5-7 V...
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: nastartuje a hned chcipne

Příspěvek od vwphun »

raja píše:Dneska rano prijdu k autu, nastartuju motor, hned chytne a behem sekundy zase chcipne a takhle to dela porad dokola, proste nepojizdne.
Tak jsem to chtel preject Vagem a ten se nedokaze spojit(ceka na odezvu a nic), pritom pred mesicem fungoval.
Dik za každou radu
To vypadá na immo...
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

Immo to nebude... psal, že když to nešlo natočit nemohl se spojit s jednotkou motoru.
Uživatelský avatar
vwysi
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 23 led 2006, 21:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od vwysi »

Zkus relé 109, měl sem podobnej problem, byl tam studeňák..
dejdar
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 04 čer 2007, 14:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od dejdar »

...109 to taky nebude
raja
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2007, 20:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od raja »

Zatim se me nejvice zamlouva ta spinaci skrinka ale to nevisvetluje ze po vyndani dvou konektoru to zacalo fungovat.Je zajimave ze zaroven prestal fungovat jak Vag tak bech motoru.
Seat Toledo 1.9 TDi 66kw, r.v.98
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dejdar píše:Immo to nebude... psal, že když to nešlo natočit nemohl se spojit s jednotkou motoru.
no právě, když je v řiti jednotka imobilizéru, nedá se spojit s ŘJ motoru, navíc to má napsaný v závadách, jednotka blokována imobilizérem, asi se poroučí jednotka imma
kuka
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 04 úno 2007, 10:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kuka »

ty svorkovnice byla jen náhoda, je to immo. 8)
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Mám stejný problém na Audi A4. U mě je na vině snímač imobilizáru na spínací skříňce /asi to píšu blbě, jsem laik/, ale prostě ten plastový kroužek, co je okolo spínačky. Zkus s ním zahýbat, má malou vůli. U mě to vždycky pomůže a odjedu. Navíc se závada projevuje velmi nepravidelně, už to trvá cca rok, a jsou i 3 měsíční intervaly, kdy je všechno O.K..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“