Audi A6 C4 2,5TDI login motor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 C4 2,5TDI login motor
Ahoj, prosím o radu, jestli v řídící jednotce motoru u
Audi A6 C4 2,5TDI 103 KW
lze SW upravovat za pomocí LOGINu
vstřikovací dávku, EGR, atd.
Zkoušel jsem login 12233 i 26262, ale
žádný nefunguje, VAG zamrzne a pak píše chybu komunikace.
Znáte někdo login?
Podporuje tyto funkce jednotka?
Nějaký jiný postup? (nemyslím mechanicky šoupat hlavou na čerpadle)
Děkuji za rady
Honza
Audi A6 C4 2,5TDI 103 KW
lze SW upravovat za pomocí LOGINu
vstřikovací dávku, EGR, atd.
Zkoušel jsem login 12233 i 26262, ale
žádný nefunguje, VAG zamrzne a pak píše chybu komunikace.
Znáte někdo login?
Podporuje tyto funkce jednotka?
Nějaký jiný postup? (nemyslím mechanicky šoupat hlavou na čerpadle)
Děkuji za rady
Honza
Po výměně všech těsnění na čerpadle, jsem chtěl SW doladit
volnoběžnou dávku (i omezit EGR), abych nemusel pořád hýbat hlavou.
Je to jednodušší, také budu měnit trysky za Sprinty 764.
Prý se do hlavy nemá klepat, když běží motor, no a jinak je
to dost práce, rozhodně víc než VAGem.
Tak proto scháním LOGIN, nebo info, že to tahle
jednotka nepodporuje.
volnoběžnou dávku (i omezit EGR), abych nemusel pořád hýbat hlavou.
Je to jednodušší, také budu měnit trysky za Sprinty 764.
Prý se do hlavy nemá klepat, když běží motor, no a jinak je
to dost práce, rozhodně víc než VAGem.
Tak proto scháním LOGIN, nebo info, že to tahle
jednotka nepodporuje.
ystém sání: váha vzduchu (MAF**)
- Motor měřící blok 003
- nahrávat data
- na vyšší převodový stupeň 4/5, dejte plný plyn od 2500 až do 3500 otáček
- otevřete Log soubor
- zobrazte graf
- jestliže aktuální hodnota je nejméně 850-900 mg/h při 3500 ot., je MAF** ok
Systém sání: Turbo**
- Motor měřící blok 011
- nahrávat data
- na vyšší převodový stupeň 4/5, dejte plný plyn od 1500-2000 až do 3500-4000 otáček
- otevřete Log soubor
- zobrazte graf
- u sériového vozu je možno zpozorovat špičku při 2.1 baru, rychle zregulovanou na 1.9 v celém rozsahu otáček
Nastavení časování vstřiku:
- motor musí být zahřátý (teplota chladící kapaliny nad 85°C)
- motor měřící blok 000
- přepnout na základní nastavení
- poznamenejte si hodnoty v poli 2 (časování) a 9 (teplota paliva)
- porovnejte s následujícím grafem
- norma je v rámci šedé oblasti mezi modrou a červenou čárou
- abyste trochu zvýšili předvstřik, musíte se dostat do horní poloviny šedé oblasti
- nastavení se děje mechanicky, mírným otáčením hřídele čerpadla po povolení třech šroubů
- časování se nesmí nastavovat mimo normu!!
Speciální nastavení Login : chce to skusit ktery
12233 4 valec TDI**):
26231 V6 2.5 AFB/AKN
26242 V6 2.5 AFB/AKN
26261 V6 2.5 AFB
26262 V6 2.5 TDI** AFB AKE ?
26281 (?)
24262 V6 2.5 AFB
i
22158 R5 2.5 tdi
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte Login jako code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru
[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]
[Úprava - 10]
Vložte číslo kanálu
Vložte návrh nové hodnoty do pole nová hodnota
[Test]
Pozorujte testovací hodnotu, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]
Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty
Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)
Kanál 3: EGR**
- pro snížení doby EGR**, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
Kanál 4:
- ?? & nepoužívat
Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování
Aktivace tempomatu na nové jednotce (DBW):
Nové jednotky většinou mají vypnutý automat
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Login - 11]
Vložit 11463 pro aktivaci automatu
[Udělat]
- Motor měřící blok 003
- nahrávat data
- na vyšší převodový stupeň 4/5, dejte plný plyn od 2500 až do 3500 otáček
- otevřete Log soubor
- zobrazte graf
- jestliže aktuální hodnota je nejméně 850-900 mg/h při 3500 ot., je MAF** ok
Systém sání: Turbo**
- Motor měřící blok 011
- nahrávat data
- na vyšší převodový stupeň 4/5, dejte plný plyn od 1500-2000 až do 3500-4000 otáček
- otevřete Log soubor
- zobrazte graf
- u sériového vozu je možno zpozorovat špičku při 2.1 baru, rychle zregulovanou na 1.9 v celém rozsahu otáček
Nastavení časování vstřiku:
- motor musí být zahřátý (teplota chladící kapaliny nad 85°C)
- motor měřící blok 000
- přepnout na základní nastavení
- poznamenejte si hodnoty v poli 2 (časování) a 9 (teplota paliva)
- porovnejte s následujícím grafem
- norma je v rámci šedé oblasti mezi modrou a červenou čárou
- abyste trochu zvýšili předvstřik, musíte se dostat do horní poloviny šedé oblasti
- nastavení se děje mechanicky, mírným otáčením hřídele čerpadla po povolení třech šroubů
- časování se nesmí nastavovat mimo normu!!
Speciální nastavení Login : chce to skusit ktery
12233 4 valec TDI**):
26231 V6 2.5 AFB/AKN
26242 V6 2.5 AFB/AKN
26261 V6 2.5 AFB
26262 V6 2.5 TDI** AFB AKE ?
26281 (?)
24262 V6 2.5 AFB
i
22158 R5 2.5 tdi
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte Login jako code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru
[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]
[Úprava - 10]
Vložte číslo kanálu
Vložte návrh nové hodnoty do pole nová hodnota
[Test]
Pozorujte testovací hodnotu, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]
Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty
Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)
Kanál 3: EGR**
- pro snížení doby EGR**, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř
Kanál 4:
- ?? & nepoužívat
Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování
Aktivace tempomatu na nové jednotce (DBW):
Nové jednotky většinou mají vypnutý automat
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Login - 11]
Vložit 11463 pro aktivaci automatu
[Udělat]
Naposledy upravil(a) Aiworry dne 29 úno 2012, 08:18, celkem upraveno 1 x.
Ahoj, mám dotaz. Jak poznám na 2,5 odcházející čerpadlo? Známý s tím zajel do garáže a ven u žnevyjel. Píše to řídící jednotka čerpadla -žádná komunikace.
Před tím, si na nic nestěžoval.
Před tím, si na nic nestěžoval.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec