Regulace turba ''opačně''

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Regulace turba ''opačně''

Příspěvek od bonnini »

Zdarac, koupil jsem si passata s motorem AFN ale padal do nouzáku , když jsem stim jezdil já přestal padat a regulace šla na plný rozsah, ale nezdál se mi výkon, tak jsem koukal jak reguluje při chodu motoru, a regulace je po nastartování hnedka nahoře v plným a drží furt a když přidávám tak ubírá, což je přesně naopak?, po nastartování má zase spadnout dolu ne? Dík za info
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Blbost. Je to správně.
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

Takže při vyplím podtlaku je plná regulace? A já jsem zkoušel rozsah nahoru a měl bych ho ted zkusit plně zatlačit dolu?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ked nastartujes ma sa tiahlo zatiahnut dnu do banky, pri pridavani ma tiahlo vyliezat von z banky.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

skontroluj N75ku, mozno prehodene hadicky :D
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

kdyz je zatahly do banky,jde turbo do plna...to ze se vraci pro pridani na miste je ok
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

Napíšu to jsem , abych nedělal nové téma, bo už to tady určitě je ale neumím hledat :)
Jak velkej je zdvih té regulace?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

11mm+-
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
bonnini
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17 črc 2013, 06:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od bonnini »

Dík.
A ještě jak je tam silnej podtlak? Zkusím to píchnout v práci na vakuový ejektor.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

menej ako -0.5Bar ideal tak -0.6Bar
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“