sharan AVG po startu zvýší volnobeh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

anydraj píše:To, ze tam das cidlo, neznamena, ze to ukazuje spravne.Muze byt nacaty kabel a pak jednotka nekdy teplotu vidi, nekdy ne.Napichni diagnostiku a podivej se.
už bylo hodně jízd s napojeným vagem,měření dobijení atd,čištění kostřícich míst
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10352
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak změř velikost odebíraného proudu po staru motoru (klešťovým ampérmetrem). Budeš se možná divit, kolik proudu z baterky teče.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

Marek77 píše:Tak změř velikost odebíraného proudu po staru motoru (klešťovým ampérmetrem). Budeš se možná divit, kolik proudu z baterky teče.
Marku ,ten nemám.je mi jasný že toho jde dost.ještě půjdu po startéru a alternátoru
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10352
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já mám altík i startér po repasi a stejně mi to tu a tam udělá. Už to neřeším.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

mne to dělalo jak kdy někdy si přidal někdy ne a bylo tomu i jedno, že je motor úplně ohřátej po 50km jízdě ... jednou jsem ale našel na převodovce pod baterkou se plácat relé na drátkách s odporem ( asi si někdo dělal teplý start), tak všechno pryč, opravit kabely a od té doby to neudělal
Uživatelský avatar
katany
Přispěvovatel
Příspěvky: 266
Registrován: 18 říj 2007, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od katany »

mám dvě alhambry, jedna AFN, jedna AVG (ale to je fuk) dělaj to obě a je to závislé na odběru proudu po startu. když je chladno tak to dělá vždy když hned po startu zapnu vyhřívání oken. podle mě je to naprosto normální :) nehledám v tom chybu (hm)
B5 AFN
F2 HTP :D
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

katany píše:mám dvě alhambry, jedna AFN, jedna AVG (ale to je fuk) dělaj to obě a je to závislé na odběru proudu po startu. když je chladno tak to dělá vždy když hned po startu zapnu vyhřívání oken. podle mě je to naprosto normální :) nehledám v tom chybu (hm)
jjj,já jen vím že to někomu nedělá vůbec.proto jsem to chtěl mit taky o.k.
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Asi to tak bude, pravda je, že mně psala diagnostika sporadickou závadu na snímač teploty, proto jsem to hledal a taky mi to hlavně dělal opravdu kdykoliv, otáčky vyletěly podle palubovky na 1300 a né jen po startu.

Další co záleží, jak kdo s autem jezdí, Já používám denní svícení a výhřev na okna vůbec, po startu stahuju ventilátor na 2rychlost, zadní topení jsem zrušil, subwofer vypínám už když přijíždím domů a zapínám ho až po ujetí pár kilometrů(nebo podle nálady) jen občas si zapnu sedačku, altím mám po go 120A, baterku 95A a rok starou, autem jezdím denně v tahu 100km, takže se mi po každém startu plně dobije ( kdyby mi někdo chtěl tvrdit, že baterka se plně dobije po nastartování a ujetí 5km, tak mu věřit nebudu)

jak psal marek, Pokud hodnoty na čidlech teplot sedí, tak to určitě nebude závada( mne lítaj plus mínus 5C po odstavení auta na 8 hodin- dle mého tolerance čidel a nebudu to řešit, dokud to nezačne lítat třeba o 10 - 15)

Možné je, ale toho jsem si nevšiml, že i tak se mi zvýší volnoběh cca na 1000ot, než šlápnu na plyn a vyjedu z garáže. Podle mého to je normální stav jak kvůli dobíjení, tak kvůli chodu motoru, kdy za studena potřebuje zvýšené otáčky Pro vyvážený chod. Přesné stavy kdy by si měl otáčky zvednout by určitě dokázal říct ten, kdo upravuje startovací mapy v jednotce
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

xkain píše:Asi to tak bude, pravda je, že mně psala diagnostika sporadickou závadu na snímač teploty, proto jsem to hledal a taky mi to hlavně dělal opravdu kdykoliv, otáčky vyletěly podle palubovky na 1300 a né jen po startu.

Další co záleží, jak kdo s autem jezdí, Já používám denní svícení a výhřev na okna vůbec, po startu stahuju ventilátor na 2rychlost, zadní topení jsem zrušil, subwofer vypínám už když přijíždím domů a zapínám ho až po ujetí pár kilometrů(nebo podle nálady) jen občas si zapnu sedačku, altím mám po go 120A, baterku 95A a rok starou, autem jezdím denně v tahu 100km, takže se mi po každém startu plně dobije ( kdyby mi někdo chtěl tvrdit, že baterka se plně dobije po nastartování a ujetí 5km, tak mu věřit nebudu)

jak psal marek, Pokud hodnoty na čidlech teplot sedí, tak to určitě nebude závada( mne lítaj plus mínus 5C po odstavení auta na 8 hodin- dle mého tolerance čidel a nebudu to řešit, dokud to nezačne lítat třeba o 10 - 15)

Možné je, ale toho jsem si nevšiml, že i tak se mi zvýší volnoběh cca na 1000ot, než šlápnu na plyn a vyjedu z garáže. Podle mého to je normální stav jak kvůli dobíjení, tak kvůli chodu motoru, kdy za studena potřebuje zvýšené otáčky Pro vyvážený chod. Přesné stavy kdy by si měl otáčky zvednout by určitě dokázal říct ten, kdo upravuje startovací mapy v jednotce
jjj.stím prvním startem to je ono.prostě si chce přidat proud,nic kvůli tomu měnit zbytečně nebudu.auto mam rok,takže až přijde řada na baterku tak se to třeba zlepší(tahle je 6 let stara ale chytá dobře.,starter je taky hlučnější,takže si asi z té baterky taky asi cucne dost.nějak to dopadne.každopadně dám vědet až budu mít nějaké poznatky :D děkuju všem
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

tak je to vyřešené.vyměnil jsem alternátor za 140A a je po problému.jestli to nekomu bude něco platné....zatím ahoj a děkuji za vaše tipy a rady :)
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“