Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
masilkov
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 čer 2012, 09:34
Odpovědi: 0

Zajímavé video

Příspěvek od masilkov »

Ahoj kluci mám motor BLB A chtěl bych ty hřídele úplně odstranit. jednou už se nám to protočilo u passata,myslím BKP. A nerad bych něco podobného řešil na audi. Ta má ještě ten pitomej řetízek. Pátral jsem pátral a narazil jsem na zajímavé video. Nevíte někdo,nebo nemáte někdo s tímo zkušenost??? Popřípadě co všechno je třeba k odstranění celého toho aparátu???

http://www.youtube.com/watch?v=jHELb6v3B3g
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Už to tu bylo milionkrát řešený.Pokud chceš vyndat celý aparát,tak to není jednoduchá záležitost a video to jaksi neukazuje.Já osobně se s olej.čerpadly zabývám dlouho a dokážu to předělat i na nový typ s ozub.koly.Pak už se nic neprotočí.
Kdyby ten vyvažovací modul byl ůplně k ničemu,tak by ho tam už nedávali,ale je tam dodnes.Samozřejmě,že to funguje i bez vyvažováků,otázka je jak a jak dlouho.Protože motor má jinak vrtaný mazací kanály než normální,takže je potřeba to řešit. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
masilkov
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 čer 2012, 09:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od masilkov »

Tak milionkrát to tady určitě řešený bylo. Ale nebylo tady moc řešený odstranění hřídelek.... A o to mě právě jde. To že jsou jinak vrtané kánaly věřím. Ale pokud by to tlačilo tolik kolik je potřeba tak by to mělo být dobré ne?
masilkov
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 30 čer 2012, 09:34
Odpovědi: 0

olejové čerpadlo

Příspěvek od masilkov »

Tak vyvažováky odstraněny. Práce cca na půl dne....
nero0
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 dub 2013, 19:39
Odpovědi: 0
Bydliště: SK UK

Příspěvek od nero0 »

Zdravim, nevite zdali je potrebne nejakym způsobem aretovat vyvazovaky pri preventivne vymene sestihranu? nebo jenom vytahnout a dat novy? dnes se to chystám delat na superbu 2006 tak jen pro jistotu
ado
Ladinek
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 úno 2011, 22:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladinek »

A motor 1.9. 77kW BXE v O2 tim netrpi? Videl jsem v diskuzi x motoru BXE, kterym vybehla ojnice ven, tak bych tomu rad predesel.

Diky Lada
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

netrpi tam je to resene jinak
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Zajímavé video

Příspěvek od BoB12 »

masilkov píše:Ahoj kluci mám motor BLB A chtěl bych ty hřídele úplně odstranit. jednou už se nám to protočilo u passata,myslím BKP. A nerad bych něco podobného řešil na audi. Ta má ještě ten pitomej řetízek. Pátral jsem pátral a narazil jsem na zajímavé video. Nevíte někdo,nebo nemáte někdo s tímo zkušenost??? Popřípadě co všechno je třeba k odstranění celého toho aparátu???

http://www.youtube.com/watch?v=jHELb6v3B3g
U toho videa se hlavně neřeší to, že ozubené kolo,které je nalisované na klikovém hřídeli mívá zuby většinou úplně očehlané, takže dát tam jenom jiné čerpadlo nemusí být výhra. A navíc klika s vyvažovákama je uplně jiná oproti klice bez nich.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Údajně tohle úspěšné řešení je vytvořeno záměrně..Sice nechápu proč, ale byl to záměr továrny omezit životnost.. :o
nepropadat panice...
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

jericho-3 píše:Údajně tohle úspěšné řešení je vytvořeno záměrně..Sice nechápu proč, ale byl to záměr továrny omezit životnost.. :o
A myslím že se jim to docela povedlo :D
jirka1221
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 16 říj 2011, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od jirka1221 »

Nevíte jak je na tom motor BSY ? Soused koupil Mitsubishi Outlander 2.0 TDi PD 16V 103KW motor VW r.v. 2008 Chystáme se měnit olej, tak jestli mám sundávat vanu a kouknout na to. Děkuji za info!
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
sarincz
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 23 čer 2010, 06:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

micak

Příspěvek od sarincz »

Ne mitsubishi Outlander ma motor BKD a mel by byt bez DPF ( nevim jak 2008 ale konec 2007 ho nemel) a nema tu blbou hridelku , nema vyvazovaky.
jirka1221
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 16 říj 2011, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od jirka1221 »

Soused na to ještě koukal a na krytu rozvodech je kód BSY. Našel jsem něco na Googlu, obrázky.

http://www.ebay.de/itm/Mitsubishi-Outla ... 1082087326

Je to to doufám motor VW?
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jojo, tohle je "BKD"
jirka1221
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 16 říj 2011, 18:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubický kraj

Příspěvek od jirka1221 »

Tak jestli je to doopravdy BKD tak nemusí mit starosti olej.čerpadlem. Dnes jsem byl u souseda a udělal jsem fotku motoru. Ale je fakt všude kód BSY. Na bloku motoru to není k přečtení. DPF to nemá.
http://jirka1221.rajce.idnes.cz/nastenka/#DSC_0023.jpg

Tak mám doopravdy věřit že je to BKD? nemusím sundávat vanu abych se ujistil?

Jinak dík za čas!
Škoda Octavia kombi 1.9TDi 81 kw
VW Touran 1.9 Tdi 77 Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“