Audi A6 2.5 tdi 132 kW AKE - "vynecháva"

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Audi A6 2.5 tdi 132 kW AKE - "vynecháva"

Příspěvek od medhos »

Audi A6 2.5 tdi 132 kW AKE

Zdravím Vás. Mám problém s vyššie spomínanou Audi-nou.

Pri jazde niekedy auto začne vynechávať, veľmi trasie motorom. Niekedy znamená, že sa nedá určiť či pri teplom motore alebo studenom, pri akých otáčkach a nedá sa to nasimulovať.

Niekedy jazdí 200km a nič sa nestane. Niekedy sa stane, že po štarte ráno tak trasie motorom, že sa nedá skoro ani pohnúť. Niekedy sa stane, že pri zohriatom motore po 50km jazde z ničoho nič za jazdy začne triasť.

Akonáhle začne triasť/vynechávať auto dymí.

Na aute boli vykonané opravy:

-5ks vstrekov repasovaných
-repasované čerpadlo (všetko sa repasovalo v diesel servise u odborníkov)
-1ks riadiaci vstrek - originál nový
-rozvody nové, nastavené podľa originál prípravkov

Neviete niekto poradiť od čoho sa odraziť? Má čerpadlo v nádrži? Ešte by som chcel povedať, že na diagnostike samozrejme nenašlo žiadnu chybu. Ďakujem za všetky rady a postrehy.
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Tazko radit. Ked si don uz tolko nasypal, tak zrejme aj vacky mas OK. Skus pohladat ci nemas bubliny pred cerpadlom. Co palivovy filter? Ten aj ked novy, tak dokazal potrapit, ze zavzdusnoval. Aj ked ty zas nic nepises o horsom starte...
Cerpadlo v nadrzi je, avsak nie podavacie. Je iba precerpavacie (iba u 4Motion???). Vstrek. cerpadlo si inak samo taha naftu az z nadrze. Preto sa to lubi zavzdusnovat.
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Příspěvek od medhos »

( zakaznikove auto ) vačky sú ok robene boli obe hlavy, filter zevraj meneny nedavno, start je taky ze dakedy toci aj 3 - 5 sekund a niekedy hned na brnk bez ohladu na teplotu takze vymenit este pre istotu filter popripade prefuknut vedenie paliva a pozriet aj saci kôš ?
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

Do doby oprav auto jezdilo normálně? nebo už to dělalo před opravama?
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Příspěvek od medhos »

praveze prislo s tym ze strasne klepe tak zdvihatka boli v čudu spravili sa obe hlavy zistilo sa ze cerpadlo bolo zle tak aj to sa dalo na repas auto pojazidlo prislo zas ze to vynechava tak vstreky sli na skusku ze 5/6 zle tak sa repasovali 6 vstrek riadiaci tam na nom blba elektricka cast no tak sa kupil novy auto nabehalo asi 200 - 400km a zas blbne ono to ma vykon uplne super krasny volnobeh vsetko fajn len z casu na cas zacne triast celym motorom akokeby vynechavali valce len ze raz to spravi za 5km a niekedy za 200 km tak uz fakt neviem od coho sa odpichnut :?
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Dej mu napít z kanystru (je samozřejmě třeba zapojit i vratku do shodného kanystru) a zkoušej. Tím vyloučíš vadu na palivovém vedení. Kat a výfuk průchozí na 100%?
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Příspěvek od medhos »

lenze ono sa to tazko nasimuluje niekedy to nechce spravit stovky kilometrov a tiez to spravi len nachvilku potom zas v pohode este taku vec som si vsimol ze malinko to slzy na vstrekoch pri prepadovych hadickach
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tím bych začal..
nepropadat panice...
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Odpovědi: 0
Registrován: 14 bře 2010, 13:08

Příspěvek od medhos »

Obrázek

valec 5 a 6 raz za cas pocas jazdy vyleti na hodnoty 1 - 1.3 ale aj tak ide auto normalne, najazdene cez 150km bez jedineho vynechania
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“