6ti stupňová převodovka pro OII s 1.9l TDI 77kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

Huml píše:
MoFa82 píše:
sharik4x4 píše:Já to předělal na klasickej 6q z dvoulitra.Je to jednodušší,dílů na vrakáči habaděj a ještě spojka co vydrží pár koníků navíc.Pokud tam necháš tu malou spojku z 1,9 tak budeš dělat každých 60t dvouhmotu.A na šesku je potřeba pár koníků navíc,aby to vůbec jelo a nebylo to tam jen na parádu.
Protože s původníma 77kw nebude motor stíhat a spotřeba půjde nahoru a ne dolů.Pak to bude postrádat logiku. :)
trochu s tebou nebudu souhlasit, kolik dílů potřebuješ na to, aby si dal 6Q z 2,0 do 1,9? V mém případě jen vyměníš převodovku(zvládne i podprůměrný mechanik). Navíc tohle je z převodované tak, že 1,2,3,4 jsou téměř stejné, 5tka nepatrně delší plus 6tka na dálnici.
a je to teda seriová skříň nebo je nějak upravená, protože jak jsem psal takový převody jak si napsal jsem u origo převodovky nenašel, a pakliže je upravená, bude cena nesmysl, to se pak finančně určitě vyplatí dát větší 6Q
převodovka je z passata variant 1,6 a kod převodovky je MXP převody jsou pro tuto převodovku standartní
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není to spíš MYP? no na to z jak v podstatě novýho auta to je bude jistě jednoduchý ji sehnat a bude stát pakatel, jinak v etce jsou nějaký nesmysly s těma převodama, protože 6ka podle etky vychází lehčí než 5ka
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

RomanF píše:Pane Huml, jde tohle přehození udělat i pro 6q JCL (Golf/Touran)? Ta pasuje na O2 77kW ale je krátká.
:D
Huml píše:co je to za kód tý 6q převodovky, ty převody se mi nějak nezdají, nikde se mi nic takovýho nepodařilo najít, zatím nejtěžší převod na 6ku 29/40, takže se obávám, že to bude stejně dlouhý jak 5q, jinak řešení pro delší převodovku je, použít hřídele z převodovky z Fabie do obalu z O2, není to zase tolik práce a bude to rychlý jak velkej 6Q, akorát to asi nebude moc pro seriovou 77kW
jako jestli tato převodovka jde použít za JCL? určitě ano, bez problémů
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Tak jak to dopadlo ??????
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
MoFa82
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 07 bře 2006, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od MoFa82 »

Parádně to dopadlo. Žádný problém s výměnou. Stará se vyndala, nová nandala. Startér, poloosy, držák. Vše zůstalo při starém.

A teď to nejlepší

při 2 tis. ot/min je rychlost 119,57 km/h
při 2,2 tis. ot/min je rychlost 131,53 km/h

na dálnici ve stoupání to udrží rychlost 130 km/h i s plně navážený vozem.
Uživatelský avatar
simirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 29 led 2008, 01:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbor

Příspěvek od simirek »

Nechci zakladat nove tema,jen se chci zeptat jak zrychlit prevododvku 6q OII 1,9 4x4,uvazoval jsem ze tam dam ze scouta,ale nenasel jsem nikde prevodove pomery,takze nevim jestli by to melo velky vyznam.nevite chlapi nejake reseni?dekuji
EX-Bora AJM=>ARL,FMIC,194PS,430Nm,soft TDIfun
OII Combi 4X4 BXE+VB,181ps 406Nm,soft TDIfun
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

MoFa82 píše:Parádně to dopadlo. Žádný problém s výměnou. Stará se vyndala, nová nandala. Startér, poloosy, držák. Vše zůstalo při starém.

A teď to nejlepší

při 2 tis. ot/min je rychlost 119,57 km/h
při 2,2 tis. ot/min je rychlost 131,53 km/h

na dálnici ve stoupání to udrží rychlost 130 km/h i s plně navážený vozem.
Zajímalo by mě, jestli by tam šla bez problému jednohmota kvůli vyššímu výkonu a jestli by ten 6g pak na volnoběhu nechrastil ...
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
MoFa82
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 07 bře 2006, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od MoFa82 »

Jednohmota tam jde (mám jí tam) a nechrastí na volnoběh
Bill
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 27 lis 2010, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: u Brna

Příspěvek od Bill »

MoFa82 píše:Jednohmota tam jde (mám jí tam) a nechrastí na volnoběh
Tak to moc rád slyším uvažuju o tom taky,ještě dotaz jak moc se ta jednohmota projevuje na zvýšení hlučnosti a přenosu vibrací do kabiny u O II?

U OI s plnýma pukama je to při záběru cítit docela dost...

kolik PS tam máš?
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost

O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od zipoman »

Nemá prosím někdo tento model převodovky na prodej? Díky
MoFa82
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 07 bře 2006, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od MoFa82 »

mam. co das? prevodovka je uplne nova.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Mozem vediet aky je kod tej prevodovky?
zipoman
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 črc 2012, 10:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od zipoman »

Spíš napiš, na kolik si jí ceníš + prosím připiš kód převodovky.
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Narazil jsem na tohle téma nahodou, tak jej oživím. Možná je to blbost, ale nebyla by tohle varianta i pro Transportery T4 1,9 a 2,4? Převodovka vypadá dost podobně, myslím že hliníkové víko se soukolím pro 6q by paslo místo toho plechového, jednalo by se o podobnou upravu jako www.eurotuning.cz,

Minimálně převodovka MYP má téměř stejné odstupňování jako DQL (1,9TD), jen má navíc 6tku, což by udělalo cca 135 kmh/3000 ot. Převod diferenciálu je u obou na pastorku 18zubů oproti 61 u MYP a 83 u DQL, což by možná dovolilo použít celý pajšl krom difu do obalu DQL...

Je to jen doměnka, převodovky sem samozřejmě rozebrané neměl, tak nemužu soudit, ale možná by k tomu někdo měl co říct, určitě by to stálo za porovnání!
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
eurotuning
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 bře 2013, 11:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od eurotuning »

Dobrý den,

ano, EuroTuning nabízí i úpravy převodovek VW Transporter na 6 stupňové.
Je to ideální řešení pro T4. Montáž se provádí bez vyndání převodovky z auta, v Praze a trvá cca 5-7 hodin. Jako příklad uvádíme odstupňování převodovky DQL upravené na 6 stupňovou

Obrázek

Zdraví EuroTuning, info@eurotuning.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“