převodovka je z passata variant 1,6 a kod převodovky je MXP převody jsou pro tuto převodovku standartníHuml píše:a je to teda seriová skříň nebo je nějak upravená, protože jak jsem psal takový převody jak si napsal jsem u origo převodovky nenašel, a pakliže je upravená, bude cena nesmysl, to se pak finančně určitě vyplatí dát větší 6QMoFa82 píše:trochu s tebou nebudu souhlasit, kolik dílů potřebuješ na to, aby si dal 6Q z 2,0 do 1,9? V mém případě jen vyměníš převodovku(zvládne i podprůměrný mechanik). Navíc tohle je z převodované tak, že 1,2,3,4 jsou téměř stejné, 5tka nepatrně delší plus 6tka na dálnici.sharik4x4 píše:Já to předělal na klasickej 6q z dvoulitra.Je to jednodušší,dílů na vrakáči habaděj a ještě spojka co vydrží pár koníků navíc.Pokud tam necháš tu malou spojku z 1,9 tak budeš dělat každých 60t dvouhmotu.A na šesku je potřeba pár koníků navíc,aby to vůbec jelo a nebylo to tam jen na parádu.
Protože s původníma 77kw nebude motor stíhat a spotřeba půjde nahoru a ne dolů.Pak to bude postrádat logiku.
6ti stupňová převodovka pro OII s 1.9l TDI 77kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
jako jestli tato převodovka jde použít za JCL? určitě ano, bez problémůRomanF píše:Pane Huml, jde tohle přehození udělat i pro 6q JCL (Golf/Touran)? Ta pasuje na O2 77kW ale je krátká.
![]()
Huml píše:co je to za kód tý 6q převodovky, ty převody se mi nějak nezdají, nikde se mi nic takovýho nepodařilo najít, zatím nejtěžší převod na 6ku 29/40, takže se obávám, že to bude stejně dlouhý jak 5q, jinak řešení pro delší převodovku je, použít hřídele z převodovky z Fabie do obalu z O2, není to zase tolik práce a bude to rychlý jak velkej 6Q, akorát to asi nebude moc pro seriovou 77kW
Parádně to dopadlo. Žádný problém s výměnou. Stará se vyndala, nová nandala. Startér, poloosy, držák. Vše zůstalo při starém.
A teď to nejlepší
při 2 tis. ot/min je rychlost 119,57 km/h
při 2,2 tis. ot/min je rychlost 131,53 km/h
na dálnici ve stoupání to udrží rychlost 130 km/h i s plně navážený vozem.
A teď to nejlepší
při 2 tis. ot/min je rychlost 119,57 km/h
při 2,2 tis. ot/min je rychlost 131,53 km/h
na dálnici ve stoupání to udrží rychlost 130 km/h i s plně navážený vozem.
Nechci zakladat nove tema,jen se chci zeptat jak zrychlit prevododvku 6q OII 1,9 4x4,uvazoval jsem ze tam dam ze scouta,ale nenasel jsem nikde prevodove pomery,takze nevim jestli by to melo velky vyznam.nevite chlapi nejake reseni?dekuji
EX-Bora AJM=>ARL,FMIC,194PS,430Nm,soft TDIfun
OII Combi 4X4 BXE+VB,181ps 406Nm,soft TDIfun
OII Combi 4X4 BXE+VB,181ps 406Nm,soft TDIfun
Zajímalo by mě, jestli by tam šla bez problému jednohmota kvůli vyššímu výkonu a jestli by ten 6g pak na volnoběhu nechrastil ...MoFa82 píše:Parádně to dopadlo. Žádný problém s výměnou. Stará se vyndala, nová nandala. Startér, poloosy, držák. Vše zůstalo při starém.
A teď to nejlepší
při 2 tis. ot/min je rychlost 119,57 km/h
při 2,2 tis. ot/min je rychlost 131,53 km/h
na dálnici ve stoupání to udrží rychlost 130 km/h i s plně navážený vozem.
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
Tak to moc rád slyším uvažuju o tom taky,ještě dotaz jak moc se ta jednohmota projevuje na zvýšení hlučnosti a přenosu vibrací do kabiny u O II?MoFa82 píše:Jednohmota tam jde (mám jí tam) a nechrastí na volnoběh
U OI s plnýma pukama je to při záběru cítit docela dost...
kolik PS tam máš?
Octavia combi 1,9 TDI,ASV,egr off,puky TT,jednohmota,VA,sprint764,FMIC.- už minulost
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
O II combi, BKD, brzdy 312-, turbo Oleg
-
Majkl.fiat
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Narazil jsem na tohle téma nahodou, tak jej oživím. Možná je to blbost, ale nebyla by tohle varianta i pro Transportery T4 1,9 a 2,4? Převodovka vypadá dost podobně, myslím že hliníkové víko se soukolím pro 6q by paslo místo toho plechového, jednalo by se o podobnou upravu jako www.eurotuning.cz,
Minimálně převodovka MYP má téměř stejné odstupňování jako DQL (1,9TD), jen má navíc 6tku, což by udělalo cca 135 kmh/3000 ot. Převod diferenciálu je u obou na pastorku 18zubů oproti 61 u MYP a 83 u DQL, což by možná dovolilo použít celý pajšl krom difu do obalu DQL...
Je to jen doměnka, převodovky sem samozřejmě rozebrané neměl, tak nemužu soudit, ale možná by k tomu někdo měl co říct, určitě by to stálo za porovnání!
Minimálně převodovka MYP má téměř stejné odstupňování jako DQL (1,9TD), jen má navíc 6tku, což by udělalo cca 135 kmh/3000 ot. Převod diferenciálu je u obou na pastorku 18zubů oproti 61 u MYP a 83 u DQL, což by možná dovolilo použít celý pajšl krom difu do obalu DQL...
Je to jen doměnka, převodovky sem samozřejmě rozebrané neměl, tak nemužu soudit, ale možná by k tomu někdo měl co říct, určitě by to stálo za porovnání!
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
-
eurotuning
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15 bře 2013, 11:03
Dobrý den,
ano, EuroTuning nabízí i úpravy převodovek VW Transporter na 6 stupňové.
Je to ideální řešení pro T4. Montáž se provádí bez vyndání převodovky z auta, v Praze a trvá cca 5-7 hodin. Jako příklad uvádíme odstupňování převodovky DQL upravené na 6 stupňovou

Zdraví EuroTuning, info@eurotuning.cz
ano, EuroTuning nabízí i úpravy převodovek VW Transporter na 6 stupňové.
Je to ideální řešení pro T4. Montáž se provádí bez vyndání převodovky z auta, v Praze a trvá cca 5-7 hodin. Jako příklad uvádíme odstupňování převodovky DQL upravené na 6 stupňovou

Zdraví EuroTuning, info@eurotuning.cz