Ahoj kluci,
potřeboval bych poradit. Přibližně před čtvrt rokem mi začlo zlobit startovaní.
Po cca 3 dnech bez užívání nešlo nastartovat, motor naskočil, ale hned chípl, dále již jen točil točil a nic. Po cca 30 vteřinovém točení chytl. Následně kdykoliv hned na první brknutí startéru startoval.
Další 3 týdny bez komplikací a zase přišlo jedno ráno a nic, opět shodné, první naskočení a ihned chcípl. Připojení VAG/VCDS, žádná chyba, kontrola palivového vedení, výměna "ventilu" u filtru, který by neměl pouštět naftu zpět aby nepadla. Motor opět startoval, bez komplikací a hned po otočení klíčku.
Pár týdnů a problém opět, diagnostika bez chyb. Výměna palivového filtru, přetěsnění palivového vedení. Měsíc v klidu, dovolená u slovenských bratrů a sester . Včera ráno chci nastartovat a zase se převalil, chcípl a nic.
Nemá někdo tip na jaké kanály/skupiny ve VAG/VCDS se zaměřit, aby se případně vyloučilo palivové čerpadlo či nějaký jiný prvek?
2.0 TDI*, BPW, 8V, 220000 km, Verva Diesel
Díky za případné rady
Doplnění: Ještě jsem si uvědomil, že mi jednou při konstantní jízdě do stoupání (cca 2000 ot/min) auto cuklo (jako by na zlomek vteřiny vynechal motor), mohlo by mít souvislost se vstřiky?
B7, 2.0 TDI BPW 8V nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
B7, 2.0 TDI BPW 8V nestartuje
Naposledy upravil(a) bafikk dne 09 zář 2013, 15:08, celkem upraveno 1 x.
Děkuji za tip, vstřiky bych rád nechal prověřit. Kontroloval jsem vstřiky/volnoběh přes VAG/VCDS a všechny čtyři hodnoty byly do -1 resp. +1pekari píše:Při 220.000km pokud se v tom nikdo nehrabal už asi moc netěsní gumičky na vštřikách , a pokud ti to bude někdo dělat ať se podívá rovnou na uložení vstřiků, může být vymačkané.