Vstřiky 81kw ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Vstřiky 81kw ASV

Příspěvek od Hanzs »

Zdravím,

má cenu nějak řešit vstřiky když mám takové hodnoty ?

+0.3 první , -0.5 druhý , - 0.9 třetí , +1.2(4) čtvrtý

Ty první 3 mě netrápí ale ten 4. mi dělá starosti ..
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

to je v toleranci je tam +2 až -2 myslím když se pletu tak mně opravte
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to nemusí být jen problém vstřiku tohle je dorovnání aby motor běžel stejnoměrně takže třeba máš slabší kompresi na 3 a 4 válci a proto je tam zvýšená hodnota...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

Jo tolerance je -2 až +2 máš pravdu. Tak mám s tím něco dělat? Řesím takový problém, že to tak dobře nejede když to je studené, než zahřáté (turbo mi chodí hůř to je pravda) ale to by nejelo tak dobře ikdyž by to bylo studené..
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Re: Vstřiky 81kw ASV

Příspěvek od pavelexc »

[quote="Hanzs"]Zdravím,

má cenu nějak řešit vstřiky když mám takové hodnoty ?

+0.3 první , -0.5 druhý , - 0.9 třetí , +1.2(4) čtvrtý

Ty první 3 mě netrápí ale ten 4. mi dělá starosti ..[/quot
e]
přece u rotačky jsou tyto hodnoty k ničemu ne? je tem jedn řidící vstřik a to je vše
Hanzs
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 31 říj 2012, 20:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzs »

Proč by to bylo k ničemu. Určuje ti to množství vstříknutého paliva takže dle mě ten 4. je ucpanější ..
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

Hanzs píše:Proč by to bylo k ničemu. Určuje ti to množství vstříknutého paliva takže dle mě ten 4. je ucpanější ..
nech trysky vyzkoušet jestli praší a neuchcavají a zmeř tlaky na valcích at viš na čem jsi
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 31 pro 2012, 12:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ska.gri »

já mám na autě AGR hodnoty od -0,3 po +0,3 - dá se vlastně těmto hodnotám nějak věřit? Pokud vyčistím trysky do 100% stavu, budou tam 0?:) (já na to teda kašlu, jen teoreticky).

Kamarád má zase oproti tomu fabii RS kde mu skáče od -1,6 po +1,6 (ob válec). Je tam teda nějaký podivný chip ještě. Co on s tím by měl provádět?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

trysky nech ozkoušet na hodnoty neber ohled jednou jsem dělal T5 2,5 sla na 4 válce občas na 5 podle hodnot byl jeden vstřik ko na stolici byly mimo tolerance 4 po zrepasování jelo auto jak nikdy a v měřených polích byly hodnoty zase špatně má na to vliv dvouhmotnostní setrvačník a i to jak dokonale dojde k výplachu válce a v jaký kondici daný válec je takže asi tak..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ska.gri
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 31 pro 2012, 12:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ska.gri »

to jsem chtěl vědět :) já mám asi KO setrvák, dělá občas podivné zvuky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“