Octavia 1,9 TDi Otáčky při 130 km/h

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Octavia 1,9 TDi Otáčky při 130 km/h

Příspěvek od Skuby »

Čaute,

koupil jsem octavii 1,9 TDi, která má 81 kw, je to rok 2002. Momentálně nevím typ motoru, ale od doby co jsem jí koupil, tak při jízdě na dálnici celkem žere. Při 130 km/h mi točí 3100 otáček což mi připadá celkem hodně při zařazeném pátém rychlostním stupni. Typ motoru je ASV. Typ převodovky bohužel nevím kde najdu. Co jsem jezdil s 66 kw s motorem AGR, tak ta točí přibližně při 130 km/h 2700-2800 otáček brala kolem 5 litrů, mě to při těch 3100 otáčkách bere 6,5-7,5 l, přitom auto jede dobře, svižně, ale příjde mi, že i maximálka bude menší.

Proto vás prosím o informaci, kolik otáček má 81 kw octavia při 130 km/h otáček, případně kde najdu jaký mám typ převodovky. Jde mi o to, jestli to není převodovka z jiného typu auta, nevím jestli jsou mezi sebou zaměnitelné.

Díky za odpověď.
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

koukni na kod převodovky a dej to sem.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Skuby »

když mi řekneš kde to najdu budu rád, je mi jasné, že na převodovce, ale v jakých místech?
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

nahoře mezi domečkem řazení a přírubou. ale je to blbě vidět. je tam ploška
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Staci kuknut na stitok do kufra, alebo na stitok vlepeny v servisnej knizke ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

TDI tech píše:Staci kuknut na stitok do kufra, alebo na stitok vlepeny v servisnej knizke ;)
Fyzicky právě může mít jinou,jinak k ASV je EGD.

Jinak spotřeba je normální u ASV,to neřeš.Těch 130km/h je skutečných dle GPS nebo dle tacho?Dle tacho je při 140km/h 3tis.ot. Možná chyba v tacho nebo kodování budíků.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

U nas sa k ASV davala EGS. ale je to zavysle od toho na aky trh bolo auto expedovane.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

TDI tech píše:U nas sa k ASV davala EGS. ale je to zavysle od toho na aky trh bolo auto expedovane.
Maš pravdu,já to psal z hlavy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Skuby »

Tak podle štítku v kufru by tam mělo být EGS, ale fyzicky nevím nikde nic vyraženého nevidím. Nemohl by někdo udělat fotku a třeba kolečkem označit kde to má přesně být? Jinak těch 130 je tachometrových, tachometr bude ukazovat dobře jde o to když jedu s ASV 130 a s AGR,tak AGR točí o 300 otáček míň, má o 1,5 až 2,5 l menší spotřebu a v kabině není takový hluk, já mám s asv průměrnou spotřebu na dálku kolem 7 litru, po okrskách 6,2 a s AGR na dálnici 5l a po okrskách 4,3 l. Nebo může mít na otáčky něco jiného vliv než převodovka? Teď jsem zjistil, že mám děravý výfuk, tak ho budu komplet sundávat, ale to na otáčky přece logicky nemůžemít vliv ne?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jasně, že ne.

Na pětku bys měl mít při 3000 rpm cca 140 km/h.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

jestli to auto máš na dýl a vadí ti to, tak prodloužit lehce 5 ku.
Já mam ted při 150 3000 ot.
Je to práce na hodinu i s výměnou oleje.

Jde o to jak tu psali kluci, zjistit kolik to opravdu jede. Nejlíp dle GPS.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Skuby »

Právě že jsem to koupil do budocna, o škodovky jsem se nikdy nezajímal, proto nevím kde co má jaké označení atd. Hele jde mi spíš o to, jestli tam je jiná převodovka než tam má být, tak sehnat si radši tu co tam patří, víš? No a pokud to tak opravdu točit nemá, tak se v tom buď někdo hrabal a měnil kolečka nebo tam někdo hodil převodovku co tam být nemá. Jde mi o to, že ostatní rychlosti jsou asi taky kratší, tak aby to pak i nemělo špatnou návaznost.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9222
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Obrázek

Tam je taková ploška
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

teď máš názornou pomůcku :)
tak sem hoď kod a hned se bude vědět kde je problém.

ještě napiš jaký máš rozměr pneu a kol? ono to taky udělá dost.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

kola 195 na 65 patnáctky, jsem se kolegy ptal na OC.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“