
logy na ASV - pokračování tak mám nachipováno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
najeto 700km a dojem je vynikající....zaprvé mi klesla spotřeba (cca 0,9L) je to možné? a zadruhé to jede jak kráva...stačí trošku polechtat plyn a auto vystřelí jak splašené...i na čtyřku...po městě stačí jen lechtat plyn do čtvrtky (proto asi ta menší spotřeba) ale při předjíždění fakt komfort...šlápnu a jedu...sakra proč jsem to nečipnul už dříve??? 

Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
je fakt,že vycházím z pp....přesnější měření teprve budu dělat..netušil jsem že je potřeba korekce...tu zmáknu i sám,aloe myslel jsem že to vychází ze snímače zdvihu jehly...pokud je potřeba korekce,tak o kolik tedy?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Korekci by jsi mohl udelat v zavislosti na vypoctu, tedy poctu km kolik najedes na nadrz a porovnat s palubnim PC. Spocitat kolika procentni je odchylka od skutecnosti a takto zkorigovat palubni PC.
Takovou otazku k tomu - proc by palubak mel najednou ukazovat neco jineho (spatne)? Vzdyt prece ta jednotka vi, ze maximalni mnozstvi se zvysilo a umi si to spocitat. Ukazuje to 50mg a vstrikuje to 50mg. (takze pokud to pocitalo dobre, tak by i dobre melo pocitat dale ne ? )
U takoveho powerboxu je jednotka oblbuta a palubak automaticky ukazuje spatne. Ukazuje 42 a vstrikuje nejake vyssi mnozstvi o kterem jednotka nevim.
Jeste jedna otazecka. Otas psal, ze chip byl delan setrne kvuli vydrzi komponentu. Kdyz by se to udelalo, priklad jako dela DP. Je ten tlak vzduchu stejny nebo je jeste o neco malo vetsi? Palivo 50mg je maximum co rotacka bezne / bezpecne dokaze? Chtel bych vedet, zda to Otase je ve skutecnosti to bezpecne "maximum" nebo je to to setrne a defakto se bezne da dostat dale ?
Dekuji znalcum za odpoved.
Takovou otazku k tomu - proc by palubak mel najednou ukazovat neco jineho (spatne)? Vzdyt prece ta jednotka vi, ze maximalni mnozstvi se zvysilo a umi si to spocitat. Ukazuje to 50mg a vstrikuje to 50mg. (takze pokud to pocitalo dobre, tak by i dobre melo pocitat dale ne ? )
U takoveho powerboxu je jednotka oblbuta a palubak automaticky ukazuje spatne. Ukazuje 42 a vstrikuje nejake vyssi mnozstvi o kterem jednotka nevim.
Jeste jedna otazecka. Otas psal, ze chip byl delan setrne kvuli vydrzi komponentu. Kdyz by se to udelalo, priklad jako dela DP. Je ten tlak vzduchu stejny nebo je jeste o neco malo vetsi? Palivo 50mg je maximum co rotacka bezne / bezpecne dokaze? Chtel bych vedet, zda to Otase je ve skutecnosti to bezpecne "maximum" nebo je to to setrne a defakto se bezne da dostat dale ?
Dekuji znalcum za odpoved.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
na faceliftu korekce pp udělat nejde, navíc pokud je ten čip udělanej správně mělo by to měřit pořád stejně "správně" nebo "blbě" jako před čipem
Naposledy upravil(a) Huml dne 05 říj 2013, 20:26, celkem upraveno 1 x.
Takovou otazku k tomu - proc by palubak mel najednou ukazovat neco jineho (spatne)? Vzdyt prece ta jednotka vi, ze maximalni mnozstvi se zvysilo a umi si to spocitat. Ukazuje to 50mg a vstrikuje to 50mg. (takze pokud to pocitalo dobre, tak by i dobre melo pocitat dale ne ? )
U takoveho powerboxu je jednotka oblbuta a palubak automaticky ukazuje spatne. Ukazuje 42 a vstrikuje nejake vyssi mnozstvi o kterem jednotka nevim.
Přesně takhle jsem se domníval já...proto jsem to neřešil
U takoveho powerboxu je jednotka oblbuta a palubak automaticky ukazuje spatne. Ukazuje 42 a vstrikuje nejake vyssi mnozstvi o kterem jednotka nevim.
Přesně takhle jsem se domníval já...proto jsem to neřešil
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23