Zdravím mam takoví problém na mém passatu 1.9 TDI 74 kw mě hučelo ložisko na spojce tak jsem to rozebrala spojkovou sadu objednal podle staré spojky a smontoval s novou spojkou a od té doby spojka nefunguje když třeba stojím na místě tak tam zařadím třeba 4ku a auto začne vibrovat a třepat se a nebo když jedu tak tam jdou některý kvalty přes zuby. už mam vyměněný oba ovládací válečky spojky vypínací páčku spojky a už mě nenapadá čím by to mohlo být .
Naposledy upravil(a) venca198 dne 25 říj 2013, 09:01, celkem upraveno 1 x.
venca198 píše:Zdravím mam takoví problém na mém passatu 1.9 TDI 74 kw mě hučelo ložisko na spojce tak jsem to rozebral spojku objednal podle staré spojky a smontoval s novou spojkou a od té doby spojka nefunguje když třeba stojím na místě tak tam zařadím třeba 4ku a auto začne vibrovat a třepat se a nebo když jedu tak tam jdou některý kvalty přes zuby. už mam vyměněný oba ovládací válečky spojky vypínací páčku spojky a už mě nenapadá čím by to mohlo být .
Neni tam tak nahodou 2jhmotny zotrvak co je nasrot? Co si vsetko vymenil? Samotna lamela, pritlacak, lozisko, nestaci!!
Odvzdusnenie je ok?? Vela krat si mislia ze ano a je to naprd. Nalej si nadrzku po krk a ak mas pumpicku s vekom tak to trochu natlac a otvor odvzdusnovak na vytlacaku na prevodovke. Takto to mas 100 percentne.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
ovzdušněný to mam dobře protože když jsem to zozebíral podruhé tak jsem neodpojoval váleček a spojka fungovala po s montování ale jenom 15 km a pak to začalo dělat znova.Setrvák by měl být dobrej a taky si myslim že by odešel hned po montáži .
vyměnil jsem lamelu ložisko přítlačák vypínací páčku ovládací spojkový válečky.
venca198 píše:ovzdušněný to mam dobře protože když jsem to zozebíral podruhé tak jsem neodpojoval váleček a spojka fungovala po s montování ale jenom 15 km a pak to začalo dělat znova.Setrvák by měl být dobrej a taky si myslim že by odešel hned po montáži .
vyměnil jsem lamelu ložisko přítlačák vypínací páčku ovládací spojkový válečky.
To je nejake divne, lamelu si asi naopak dat nemohol a nic ine uz nejak nema co byt. Ja by som sa zameral na zotrvak.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
ale když by byl špatnej setrvák tak by to vibrovalo ale neřadilo by to přes zuby ne ? mě už právě taky nic nenapadá a lamela otočit nejde to jsem kontroloval.
ale když jsem chtěl pohnout setrvákej jestli má nějakou vůli tak se nehýbal
a to už vám sem nepíšu o předchozím problému kdy jsem si objednal spojkovou sadu na motor 74 kw avb a když jsem to namontoval tak to dělalo to samí tak jsem potom zjistil že tam mám setrvák ze silnější verze 96 kw tak jsem objednal další spojkovou sadu právě podle starý lamely a přítlačáku a to už ty díly seděly ale problém se nezměnil takže ted mam doma nepojízdný auto jednu spojkovou sadu navíc a nacvičenou montáž převodovky už 4x
ted to mam znova rozebraný a když chci pohnout se setrvačníkem tam to vůbec nejde jako by byl zaseklej je problém s ním pootočit i o pár mm. to vypadá že je v haji
Ten setrvak kdyz za nej zaberes,tak ho musis vratit do puvodni pozice,aby ses dostal na srouby,jj bude utrzenej,nejlip to cely vymenit sadou jednohmoty
no zabrat jsem zkoušel i kladivem a je prostě seklej budu muset použít flexu jak psal nekdo nademnou no já koupim setrvák sachs jelikož už domam mam spojkovou sadu na to .