Prosím zkušenější o radu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Eagle
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2006, 10:25
Odpovědi: 0

Prosím zkušenější o radu

Příspěvek od Eagle »

Problém s OCTA I 81kW, najeto 66tis. motor ASV, čas od času při jízdě začne cukat, rozsvítí se oranžová kontrolka na palubce, ale za chvíli to přestane a auto jede dál, kontrolka zhasne až po vypnutí zapalování. Stalo se mi to na IV. při 80 km/h, ale i na V. ve 150 km/h. Spíše mi to připadá jako momentální nedostatek paliva, palivový filtr jsem vyměnil, ale to nepomohlo. Jako závada na diagnostice se objeví 17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka. Předvstřik na VAGu jsem kontroloval, byl v pořádku a natočil jsem i log:

ASV-OCTA1_81KW.CSV

Napadá vás prosím něco, na co se zaměřit? :?
Předem moc díky za nápady
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od sm.martin »

Úplně stejny problem jsem měl na dodavce. dělala mi to uplna banalita "vzduchový filtr" vypnul jsem zapalovaní a auto zase jelo. mrkni na nej a dej vedet.
Eagle
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2006, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Eagle »

Vzduchový filtr je vyměněný také, stejně jako olejový a kabinový... :roll:
sm.martin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 30 kvě 2007, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od sm.martin »

me to padalo do nouzaku a rozsvitila se me kontrolka te spiralky jak je na zhaveni, teda zacala blikat a delal mi to ten filtr a mel jsem ho tam jen 15000 km. jinak padani do nouzaku muzou delat i lopatky v turbu.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Co se týká téhle chyby,mohli by to dělat rozvody,vstřik na třetím válci nebo čerpadlo
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Eagle
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2006, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Eagle »

Zatuhlé turbo mne taky napadlo, předpokládám, že typ chyby by byl jiný? Jak zkusit vyloučit chybu na čerpadle, nebo na snímači zdvihu?
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Podobnou věc jsem řešil na Cordobě a bylo to čerpadlem...
TDi
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Eagle píše:Zatuhlé turbo mne taky napadlo, předpokládám, že typ chyby by byl jiný? Jak zkusit vyloučit chybu na čerpadle, nebo na snímači zdvihu?
snímač zdvihu odpojit,ale netuším jestli to automaticky nezpůsobí tuhle chybu,proměřit odpor cívky v tom snímači.Čerpadlo asi jeidně kus za kus nic jiného mě nenapadá...ještě jukni na předvstřik jestli hodnota moc nelítá...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Regulaci počátku vstřiku má na svědomí ten elektromag.ventil ve spodní části čerpadla. Pokud ti to teda hlásí tento problém? Co ho překontrolovat.
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

jo zkontroluj ten ventil opor 12-20ohm.......jinak de vymenit na aute
Eagle
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 24 led 2006, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Eagle »

Podívám se na to, díky všem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“