Ahoj mám dotaz. Mám možnost porovnat dvě auta s originálním webastem z výroby nicméně fungují trochu jinak. Passat topí o dost později než Octavia vytopení u auta je otázka cca 25 minut přitom u OII je auto vytopení za méně než 10 minut. Ale když pak nastartujete motor u passata má voda už cca 70 stupnů přitom u Octavia je voda stále studená. Napadá mě jestli se do OII nedělalo teplovzdušné topení místo teplovodního
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
jako myslíš ve smyslu že kdyby měl vadný termostat tak by to ukazovalo špatnou teplotu vody ? No ale nevysvětluje to proč oktávka neohřejvá vodu, necháš to třeba 30 minut topit normálně jde z vetráků horkej vzduch ale po nastartování se teplota vody ani nehne a na passatu cca po 20 minutách má 70 stupnů ale do auta nejde tak horký vzduch jako u oktávky
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
no nevím co je PTC... a jak lubomt psal že neotevírá okruh motoru tak to funguje tak, že je malý okruh kolem topení a pak ještě okruh k motoru a otevírání zajišťuje nějaký ventil ? Takže když neotvírá tento okruh tak je to závada ?
Ano, je tam 4-cestny ventil, z toho jeden vyvod je zablendovany. Cez diag sa da otestovat
Naposledy upravil(a) lubomt dne 02 lis 2013, 21:20, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
pokud je to origo zástavba, tak je tam obvykle v hadicích k topení ventil, co při běhu webasta odpojí vytápění motoru a všechno teplo jde do interiéru. Záleží na typu zástavby, jestli tam ten ventil je nebo ne.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
aha no myslím, že oboe by mělo být origo zástavba u octavie funguje ten ventil tak, že odpojí okruh motoru ze začátku a u passata ne... Mám k passatu veškerou dokumentaci i v příručkách jsou návody na webasto takže si myslím že to origo je. Je nějaká možnost vagem otestovat jestli ten ventil funguje ?