Webasto O II vs. Passat 3c

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gread
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 27 říj 2010, 18:06
Odpovědi: 0

Webasto O II vs. Passat 3c

Příspěvek od Gread »

Ahoj mám dotaz. Mám možnost porovnat dvě auta s originálním webastem z výroby nicméně fungují trochu jinak. Passat topí o dost později než Octavia vytopení u auta je otázka cca 25 minut přitom u OII je auto vytopení za méně než 10 minut. Ale když pak nastartujete motor u passata má voda už cca 70 stupnů přitom u Octavia je voda stále studená. Napadá mě jestli se do OII nedělalo teplovzdušné topení místo teplovodního

Díky za rady :D :) :) :)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

nie. Octa moze mat vykonnejsie webasto
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

nebo passat má vadný termostat ;)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Aj to moze a vselico ine.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Gread
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 27 říj 2010, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gread »

jako myslíš ve smyslu že kdyby měl vadný termostat tak by to ukazovalo špatnou teplotu vody ? No ale nevysvětluje to proč oktávka neohřejvá vodu, necháš to třeba 30 minut topit normálně jde z vetráků horkej vzduch ale po nastartování se teplota vody ani nehne a na passatu cca po 20 minutách má 70 stupnů ale do auta nejde tak horký vzduch jako u oktávky :)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

A nemá ta octa náhodou ještě PTC?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Mozno neotvara okruh motora
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9195
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

PTC muže mít jak OII tak passat to si musí majitel očumnout :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Gread
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 27 říj 2010, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gread »

no nevím co je PTC... a jak lubomt psal že neotevírá okruh motoru tak to funguje tak, že je malý okruh kolem topení a pak ještě okruh k motoru a otevírání zajišťuje nějaký ventil ? Takže když neotvírá tento okruh tak je to závada ?
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ano, je tam 4-cestny ventil, z toho jeden vyvod je zablendovany. Cez diag sa da otestovat
Naposledy upravil(a) lubomt dne 02 lis 2013, 21:20, celkem upraveno 1 x.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud je to origo zástavba, tak je tam obvykle v hadicích k topení ventil, co při běhu webasta odpojí vytápění motoru a všechno teplo jde do interiéru. Záleží na typu zástavby, jestli tam ten ventil je nebo ne.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ten ventil maji vetsinou origo, dostavby malokdy :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Gread
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 27 říj 2010, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gread »

aha no myslím, že oboe by mělo být origo zástavba u octavie funguje ten ventil tak, že odpojí okruh motoru ze začátku a u passata ne... Mám k passatu veškerou dokumentaci i v příručkách jsou návody na webasto takže si myslím že to origo je. Je nějaká možnost vagem otestovat jestli ten ventil funguje ?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

ano da se otestovat pred diagnostiku
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Gread
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 27 říj 2010, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gread »

a jak ? zadnou chybu to nepise :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“